WSC Sports Huddle: Athens - H τεχνολογία αλλάζει το αθλητικό marketing

Το WSC Sports Huddle: Athens πραγματοποιήθηκε στις 21 Μαΐου 2025, στο Ολυμπιακό Μουσείο στην Αθήνα και ήταν η πέμπτη έκδοση της σειράς WSC Sports Huddle, που διοργανώθηκε σε συνεργασία με την Fast River. Η εκδήλωση συγκέντρωσε δημοσιογράφους, συνεργάτες της WSC Sports, ραδιοτηλεοπτικούς φορείς και άλλους επαγγελματίες του κλάδου για να συζητήσουν για την συμβολή της τεχνολογίας στο αθλητικό μάρκετινγκ και στο πολυπόθητο engagement των οπαδών.
Η WSC Sports φέρνει εξατομικευμένο αυθεντικό περιεχόμενο, ανάλυση δεδομένων και τεχνολογικά AI εργαλεία που στοχεύουν στο “fan ownership” και διαμορφώνουν το μέλλον του sports marketing. O Shaka Arnon, VP Revenue της WSC Sports, εστίασε στους τέσσερις πυλώνες σύνδεσης με τους οπαδούς, content, experience, data και commercialization. O Arnon παρουσίασε τους τρόπους που το περιεχόμενο με τη βοήθεια της ΑΙ τεχνολογίας φτάνει στον θεατή, όπως εικόνες άρθρων που μετατρέπονται σε βίντεο, voiceover των αγώνων σε γλώσσα επιλογής, εστίαση σε αντιδράσεις των αγαπημένων παικτών, παράλληλη θέαση αθλητικών αγώνων, δυνατότητα σχολιασμού και παρακολούθηση σε ότι συμβαίνει πριν και μετά από κάθε αθλητικό γεγονός.
Η COO της EMSA Media, Ειρήνη Πάνζαρη αναφέρθηκε στην σημασία της εμπειρίας και την αναγκαιότητα της εύρεσης όλο και περισσότερων ‘έξυπνων’ τρόπων για να φτάσουμε τον οπαδό που βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο.
Ο Digital Media Specialist της Nova, Ανδρέας Χρυσικάκης αναφερόμενος στο ΕΟΝ το οποίο είναι «Η καρδιά της ψυχαγωγίας», όπως είπε χαρακτηριστικά, έκανε λόγο για την ανάγκη να δοκιμάζουμε συνεχώς νέες λύσεις που άλλες αποτυγχάνουν και άλλες έχουν επιτυχία για να προσεγγίσουμε τον θεατή!
Ο Alan Záruba, Chief Digital Content Officer του Livesport μίλησε για την διαμόρφωση του κλάδου τα προσεχή χρόνια και την σημασία του προσποιημένου περιεχόμενου που παρέχει η WSC.
Tέλος στην ηθική του περιεχομένου που προσφέρεται στους οπαδούς αναφέρθηκε ο διευθυντής του αθλητικού τμήματος της ΕΡΤ, Ιωάννης Δάρας λέγοντας χαρακτηριστικά ότι η τεχνολογία δεν πρέπει να υπερκεράσει το ίδιο το προϊόν που είναι ένα αθλητικό γεγονός και να παρέχει ηθικό πάντα περιεχόμενο, που να αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα. Επίσης αναφέρθηκε και στη τάση του streaming και την αποκαθήλωση της παραδοσιακής καλωδιακής τηλεόρασης λέγοντας πως το ertflix αποτέλεσε ένα επιτυχές πείραμα για την ελληνική κοινωνία και τους νέους.
Όσο αφορά τις τάσεις και το μέλλον του αθλητικού μάρκετινγκ οι ομιλητές τόνισαν ότι το target group θα μεταφερθεί ίσως και πριν την ηλικία των 14 ετών προκειμένου να επιτευχθεί το πολυπόθητο engagement και να χτιστεί η σχέση με τους οπαδούς. Η WSC Sports προσφέρει «έξυπνες’ τεχνολογικές λύσεις ακόμα και για τις νεότερες ηλικίες που κάνουν το περιβάλλον ενός αγώνα πιο ελκυστικό στα μάτια ακόμα και των παιδιών.