Yahoo και Taboola σε αποκλειστική 30ετή συνεργασία

Τη σύναψη 30ετούς αποκλειστικής διαφημιστικής συνεργασίας ανακοίνωσαν Yahoo και Taboola.
Στο πλαίσιο της αποκλειστικής αυτής συνεργασίας, η Taboola θα αποτελεί τη μόνη πηγή native advertising για όλα τα ψηφιακά assets της Yahoo για τις επόμενες τρεις δεκαετίες.
Οι δύο εταιρείες θα μοιράζονται τα έσοδα από τις πωλήσεις αυτών των διαφημίσεων, τα οποία, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους, αναμένεται να υπερβαίνουν το 1 δισ. δολάρια ετησίως. Από την πλευρά της, η Yahoo προχωρά στη εξαγορά του 24,99% των μετοχών της Taboola και τοποθετεί εκπρόσωπό της στο διοικητικό της συμβούλιο.
Ταυτόχρονα, αποκτά πρόσβαση στην τεχνολογία της Taboola για τη διαχείριση του εκτεταμένου business της στο native advertising.
Στο πλαίσιο της αποκλειστικής αυτής συνεργασίας, η Taboola θα αποτελεί τη μόνη πηγή native advertising για όλα τα ψηφιακά assets της Yahoo για τις επόμενες τρεις δεκαετίες.
Οι δύο εταιρείες θα μοιράζονται τα έσοδα από τις πωλήσεις αυτών των διαφημίσεων, τα οποία, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους, αναμένεται να υπερβαίνουν το 1 δισ. δολάρια ετησίως. Από την πλευρά της, η Yahoo προχωρά στη εξαγορά του 24,99% των μετοχών της Taboola και τοποθετεί εκπρόσωπό της στο διοικητικό της συμβούλιο.
Ταυτόχρονα, αποκτά πρόσβαση στην τεχνολογία της Taboola για τη διαχείριση του εκτεταμένου business της στο native advertising.