14ο Συνέδριο DIY και Home Improvement στις 29/11
Αν η τελευταία τριετία έμαθε κάτι σε εμπόρους και προμηθευτές, είναι ότι η αβεβαιότητα είναι η νέα κανονικότητα. Κι αυτό γιατί μέσα σε αυτή τη διετία αναταραχή εκδηλώθηκε στη ζήτηση, στη συμπεριφορά των καταναλωτών και στην εφοδιαστική αλυσίδα.
Για τους εμπόρους, ο παλιός τρόπος αντιμετώπισης της ζήτησης, ήταν η προμήθεια πλεονάζοντος αποθέματος. Πλέον, με τον αντίκτυπο του COVID-19 και τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας, αυτή η στρατηγική δεν είναι εφικτή. Παρομοίως και η συμπεριφορά των καταναλωτών έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια, διαταράσσοντας ακόμη περισσότερο τις «πεπατημένες» στρατηγικές του κλάδου για την ικανοποίηση των αναγκών τους.
Γι αυτό σήμερα, περισσότερο από ποτέ, είναι σημαντικό για εμπόρους και προμηθευτές να αξιοποιήσουν τις τελευταίες τάσεις, να «ακούσουν» τους καταναλωτές και να επενδύσουν στον κόσμο της τεχνολογίας. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, θα κινηθούν και οι θεματικές του 14ου Συνεδρίου DIY & Home Improvement, το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου και αναμένεται από τους ανθρώπους του κλάδου με μεγάλη προσμονή. Αποτελεί τη μεγαλύτερη ετήσια B2Β συνάντηση της αγοράς των εργαλείων, των χρωμάτων, των δομικών υλικών και του εξοπλισμού Home & Garden ανανέωσης.
Η διοργάνωσή στο αμφιθέατρο του Μουσείου Μπενάκη (Πειραιώς 138, Αθήνα) -χωρητικότητας 360 ατόμων- ικανοποιεί την σταθερά αυξανόμενη ανταπόκριση του κοινού, δίνοντας τη δυνατότητα σε ακόμη περισσότερους προμηθευτές και εμπόρους να το παρακολουθήσουν.
Το Συνέδριο DIY & Home Improvement είναι το μοναδικό networking event στελεχών από το ανώτατο διοικητικό επίπεδο όλων των μεγάλων εταιρειών, εκπροσώπων από όλα τα τμήματα των αλυσίδων λιανικής και του παραδοσιακού εμπορίου των εργαλείων, των χρωμάτων, των δομικών υλικών, της τεχνολογίας και του εξοπλισμού κατοικίας.
Με τίτλο «Κόντρα στην αβεβαιότητα» οι άξονες στους οποίους θα κινηθεί το 14o Συνέδριο DIY & Home Improvement είναι:
- PAY-PER-USE: Το μέλλον στη διαχείριση λειτουργιών
- MEGATRENDS: Ποια είναι και πώς αλλάζουν το λιανεμπόριο
- ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ &TECH FREE ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ: Συνειδητή, αυθεντική και ανθρωποκεντρική προσέγγιση
- ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ: Προσθέστε αξία στην προσφορά
- HOME IMPOVEMENT MARKETING: Στρατηγικές επικοινωνίας και ανάπτυξης
- ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ: Το Customer Experience στην AI εποχή
- ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ: Τι αλλάζει στις συνήθειες των πελατών
Κορυφαίοι Έλληνες και ξένοι ομιλητές, πρωτογενείς παρουσιάσεις, αποκλειστικές έρευνες και face to face αλληλεπίδραση με τους σημαντικότερους decision makers της ελληνικής αγοράς δίνουν ακόμη πιο αναβαθμισμένο χαρακτήρα στο 14ο Συνέδριο DIY & Home Improvement, με το επίπεδο να είναι πραγματικά υψηλότερο από ποτέ.
Μην χάσετε αυτή τη μοναδική ευκαιρία να «χαρτογραφήσετε» τις ανακατατάξεις και να αναμορφώσετε το μέλλον της επιχείρησής σας, δηλώνοντας σήμερα κιόλας συμμετοχή στο https://www.diyconference.gr/kratisi/, καθώς απομένει περιορισμένος αριθμών θέσεων.
Χορηγοί επικοινωνίας του συνεδρίου είναι το RetailBusiness και το RetailToday και περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε στο https://www.diyconference.gr.