To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

AdPrint: Μέχρι την Παρασκευή η προθεσμία

AdPrint: Μέχρι την Παρασκευή η προθεσμία
AdPrint: Μέχρι την Παρασκευή η προθεσμία

Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 100 ευρώ, ενώ οι συμμετέχοντες μπορούν να καταθέσουν τις καλύτερες δουλειές τους (έντυπες και graphic design) χωρίς επιπλέον χρέωση. Οι νικήτριες δουλειές θα παρουσιαστούν στο περιοδικό Lürzer’s Archive International, που αποτελεί χορηγό του Festival.

Όσο για τις διαγωνιστικές κατηγορίες, αυτές είναι οι ακόλουθες: Print, OOH, Graphic Design (Branding Schemes, Logos, Packaging, Collaterals, Publishing Design & Movie Poster, η οποία περιλαμβάνει τα Magazine Cover, Inserts & Wraps for Press, Book Cover, Movie Poster), καθώς και οι Crafts και Individuals, που συμπεριλαμβάνονται στις ενότητες Design και Advertising.

Σημειώνεται πως επικεφαλής της κριτικής επιτροπής για την κατηγορία Advertising, είναι ο Partner & Executive Creative Director της 180 Amsterdam, Al Moseley, ενώ ο αντίστοιχος για την κατηγορία Design, είναι η Co-Founder και Creative Director της Design Army, Pum Lefebure. Υπενθυμίζεται ότι περιοδικό adbusiness αποτελεί Media Partner της διοργάνωσης.