Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα του Φεστιβάλ Golden Drum

Καθώς το Φεστιβάλ Golden Drum γιορτάζει την 31η του επέτειο, το φετινό πρόγραμμα υπόσχεται να είναι πραγματικά μοναδικό. Οι συμμετέχοντες μπορούν να αναμένουν έναν εξαιρετικά εμπνευσμένο συνδυασμό από διαλέξεις που ενθαρρύνουν τη σκέψη, ενδιαφέρουσες συζητήσεις και ανταλλαγές ιδεών, που προβάλλουν τα πιο αξιόλογα στοιχεία της παγκόσμιας δημιουργικής βιομηχανίας. Στη σκηνή θα ανέβει ένας παγκοσμίως γνωστός ειδικός, παρέχοντας μοναδικές πληροφορίες και νέες οπτικές γωνίες, με στόχο να εμπνεύσει όλους τους παρευρισκόμενους.
ΖΩΝΤΑΝΑ ΑΠΟ 13 ΕΩΣ 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΟΡΟΖ ΣΤΗ ΣΛΟΒΕΝΙΑ
Το Complete Pass προσφέρει πρόσβαση σε όλες τις εκδηλώσεις του φεστιβάλ. Αυτό περιλαμβάνει ένα Kick-Off Party με χορηγία των Radio Capris, Merit HP και Tikveš στις 13 Οκτωβρίου στο News Café Bernardin, που θα θέσει τον τόνο για αυτό το σημαντικό γεγονός.
Τα Festival Sessions θα φιλοξενήσουν μια σειρά από ομιλητές και προέδρους κριτικών επιτροπών, κάθε ένας από τους οποίους θα μοιραστεί την εξειδίκευσή του στον ευρύ χώρο της δημιουργικότητας. Το αποκορύφωμα του φεστιβάλ θα είναι η πολυαναμενόμενη Απονομή Βραβείων, που θα παρουσιαστεί από την Mastercard, και θα ακολουθήσει ένα εντυπωσιακό φινάλε στο Seaside Send-Off Party, με την υποστήριξη της Schweppes, στο Caffe Teater, στο Πιράν, με μουσική από τον DJ Alex Dee Groove, προσφέροντας την ιδανική ευκαιρία για να να γιορτάσουμε τη δημιουργικότητα και να ολοκληρώσουμε το φεστιβάλ σε μια ζωντανή ατμόσφαιρα.
ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΟΜΙΛΗΤΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΦΗΜΗΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΟΡΤΟΡΟΖ
Η Jo-ann Robertson, CEO των Global Markets στην Ketchum, επιβλέπει τις διεθνείς αγορές και την ενσωμάτωση της AI και θα είναι Πρόεδρος της Επιτροπής Creative Media Excellence στο Golden Drum 2025. Στην ομιλία της με τίτλο «Compassion, Conviction, and How Brands Stay Authentic in a Polarised World», θα εξερευνήσει πώς οι μάρκες μπορούν να παραμείνουν αυθεντικές, πότε η σιωπή είναι χρυσός και την αξία του να επιδεικνύουμε αλληλεγγύη και να παραμένουμε πιστοί στα πιστεύω μας σε απαιτητικές περιόδους.
Ο John Mescall, Global Chief Creative Partner στην Dentsu Creative, είναι ένας βραβευμένος δημιουργικός ηγέτης με πάνω από 100 Cannes Lions, συμπεριλαμβανομένων οκτώ Grand Prix. Ως πρώην Πρόεδρος της Global Creative Community της McCann Worldgroup και CCO της McCann Australia, έχει καθοδηγήσει agencies σε κορυφαία παγκόσμια δημιουργική κατάταξη. Στην ομιλία του «Certainty vs Creativity», θα εξερευνήσει τη συνεχή μάχη μεταξύ της ψευδαίσθησης της βεβαιότητας και της δύναμης της δημιουργικότητας. Θα εξηγήσει γιατί η υπεράσπιση της δημιουργικότητας είναι πιο σημαντική από ποτέ και τι απαιτείται από όλους μας για να επικρατήσουμε στη διαμόρφωση έργων με αντίκτυπο και νόημα.
Ο Anthony Chelvanathan, Global Creative Partner και CCO στην Edelman Canada, έχει κερδίσει πάνω από 500 διεθνή βραβεία, συμπεριλαμβανομένων Cannes Gold και Silver Lions, και θα είναι Πρόεδρος της Επιτροπής Creative Business Excellence στο Golden Drum 2025. Στην ομιλία του «Grit Happens: How Surviving Chaos Taught Me to Thrive in Creativity», θα μοιραστεί μαθήματα από την καριέρα του, δείχνοντας πώς η επιμονή, το πάθος και η ανθεκτικότητα – διαμορφωμένα από την πρώιμη ζωή του όταν έφυγε από τον πόλεμο – έχουν καθοδηγήσει το πιο επιτυχημένο δημιουργικό του έργο.
Ο Catalin Dobre, Co-CEO και Chief Creative Officer της McCann Worldgroup Ρουμανίας και Regional Creative Director για τη McCann Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης θα μοιραστεί τη σκηνή με τον Islam ElDessouky, Global Vice President Creative στην Coca-Cola, την κινητήρια δύναμη πίσω από μερικές από τις πιο επιτυχημένες, βραβευμένες και επιδραστικές καμπάνιες της Coca-Cola, τόσο παγκοσμίως όσο και σε περιφερειακό επίπεδο.
Ο Vojtech Kubricht, Marketing Manager στη Nestlé CEE, και ο Jake Barrow, CCO στη VML Czechia, θα ενώσουν τις δυνάμεις τους για να συνδυάσουν την ανάπτυξη του brand με δημιουργικότητα που έχει κερδίσει βραβεία, συμπεριλαμβανομένων των 34 Cannes Lions του Jake και της γρήγορης ανόδου της KitKat από τον Vojtech στη δεύτερη θέση στην Τσεχία. Στην ομιλία τους «F*ck Being Brave. Let’s Start Being Confident», θα αμφισβητήσουν την ιδέα της «τόλμης» στη δημιουργική βιομηχανία, δείχνοντας πώς η αυτοπεποίθηση – όπως αποδεικνύεται από την καμπάνια Phone Break που κέρδισε το Grand Prix των Cannes Lions – καθοδηγεί έργα που έχουν πραγματικά αντίκτυπο και κερδίζουν βραβεία.
Η Julia Neumann, Chief Creative Officer και Συνεργάτης στην Le Truc στη Νέα Υόρκη, έχει δημιουργήσει καμπάνιες που έχουν κερδίσει βραβεία για παγκόσμια brands και θα είναι Πρόεδρος της Επιτροπής Craft στο Golden Drum 2025. Κατά τη διάρκεια της ομιλίας της «The Last Honest Differentiator: Why Craft Still Kicks AI’s Ass», θα δείξει γιατί η αυθεντική χειροτεχνία – που βασίζεται στην ανθρώπινη κρίση, το ρίσκο και τα συναισθήματα – παραμένει το κλειδί για την παραγωγή έργων που είναι πραγματικά αξιομνημόνευτα και με αντίκτυπο σε μια εποχή που κυριαρχείται από την τεχνητή νοημοσύνη.
Ο Calvin Innes, General Manager και Creative Director της JvM NERD London, έχει συνεργαστεί με παγκόσμια brands όπως η Sony, η Cadbury’s και τα Universal Studios, και θα είναι Πρόεδρος της Επιτροπής One-Channel στο Golden Drum 2025. Η ομιλία του «Fanpower: How Fandoms Became the Most Valuable Media Channel» θα δείξει πώς τα fandoms – από το K-pop και το anime μέχρι το gaming, τον αθλητισμό και την street κουλτούρα – διαμορφώνουν τάσεις, καθοδηγούν την κουλτούρα και δημιουργούν πραγματικό οικονομικό αντίκτυπο, και γιατί οι μάρκες πρέπει να μάθουν να αλληλεπιδρούν μαζί τους αυθεντικά.
Στην ομιλία «Creativity with Impact: Three Effectiveness Trends Behind This Year’s Most-Awarded Campaigns», ο Paul Stringer, Managing Editor of Research & Insights στο WARC, θα εξερευνήσει τις βασικές τάσεις που διαμορφώνουν την τρέχουσα τοπίο του μάρκετινγκ. Μέσα από μια προοπτική που βασίζεται στα δεδομένα, θα τονίσει πώς κορυφαίες μάρκες αξιοποιούν ευκαιρίες στα μέσα, τη στρατηγική και την αποτελεσματικότητα για να παραδώσουν καμπάνιες που είναι εξαιρετικά δημιουργικές και επιβεβαιωμένα με αντίκτυπο. Η συνεδρία θα παρουσιάσει μερικές από τις πιο βραβευμένες καμπάνιες της χρονιάς και θα αποκαλύψει τις τρεις βασικές τάσεις αποτελεσματικότητας που οδηγούν την επιτυχία τους.
Ο Marcin Sosiński, Chief Creative Officer της Dentsu Creative Poland & CEE και ένας από τους πιο βραβευμένους δημιουργούς της περιοχής, θα τιμηθεί στην ομιλία «Creative Legends and Fresh Blood» ως ο νεότερος εισερχόμενος στο Golden Drum Hall of Fame το 2025. Στη σκηνή, θα αναφερθεί το αξιοσημείωτο δημιουργικό ταξίδι του, μοιράζοντας γνώσεις και εμπειρίες από μια ζωή αφιερωμένη στη διαμόρφωση καμπανιών που συγκινούν τον κόσμο. Η ιστορία του αποτελεί μαρτυρία για τον αντίκτυπο της αφοσίωσης, του οράματος και της δημιουργικότητας στη βιομηχανία.
Το περιεχόμενο του προγράμματος « Creative Legends and Fresh Blood » θα στραφεί στο μέλλον της δημιουργικότητας με τους Alexis Champa, Executive Creative Director, Jessica Claar, Senior Vice President of Marketing Communications στην Mastercard Κεντρικής Ευρώπης, και τον νικητή του φετινού Διαγωνισμού Νέων Τυμπανιστών, με χορηγία της Mastercard. Αυτή η γιορτή των ανερχόμενων ταλέντων αναδεικνύει τη δημιουργική τόλμη, την καινοτομία και τις απεριόριστες δυνατότητες που υπάρχουν μπροστά μας. Είναι μια στιγμή να αναγνωριστούν νέες φωνές, να εμπνεύσουν το κοινό και να προσφέρουν μια ματιά στην επόμενη γενιά που διαμορφώνει τον κόσμο του μάρκετινγκ και του σχεδιασμού.
Ο Julian Boulding, Ιδρυτής και CEO της thenetworkone, θα συντονίσει μια ζωντανή συζήτηση για τη σχέση πελάτη-πρακτορείου με τίτλο «Πόσο καλά με ξέρεις;». Μαζί του θα είναι η Jenni Ihatsu, Vice President, Brand & Marketing, στο Posti Group, Φινλανδία, και ο Ilkka Ruotsalainen, Ιδρυτής και Chief Creative Officer στην IVALO Creative Agency, Φινλανδία, μαζί με τον Giorgi Kontuadze της Kraken και τον Givi Gvetadze, CEO των Subway, Wendy’s και Dunkin’ (Γεωργία).
Κλείνοντας το καθημερινό πρόγραμμα θα είναι ο Freddie Öst, Ιδρυτής & Brand Director της Snask στη Στοκχόλμη, που φέρνει τολμηρή και χωρίς όρια δημιουργικότητα στη σκηνή. Γνωστός για την θαρραλέα προσέγγισή του στο branding, τον σχεδιασμό και τον κινηματογράφο, συνδυάζει το χιούμορ, την ατρόμητη αυτοέκφραση και την αφήγηση σε υψηλό επίπεδο, δουλεύοντας με πελάτες από χρηματοπιστωτικά ιδρύματα έως βίντεο κλιπ για συγκροτήματα όπως οι Viagra Boys και The Hives. Στην ομιλία του «Make Enemies & Gain Fans – The Importance of Branding in a Digital Era», ο Freddie θα μοιραστεί απόψεις για τη δημιουργία εντυπωσιακού σχεδιασμού, την ανατροπή των συμβάσεων, την πρόκληση των πελατών και την κατάκτηση του branding στην ψηφιακή εποχή.