To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Εικαστική έκθεση του Νίκου Κούνδουρου

Εικαστική έκθεση του Νίκου Κούνδουρου
Εικαστική έκθεση του Νίκου Κούνδουρου

Η έκθεση, που θα διαρκέσει μέχρι τις 18 Μαρτίου, διοργανώνεται στα πλαίσια του εορτασμού των 40 χρόνων από την ίδρυση του ΑΚΤΟ, και εντάσσεται σε μία σειρά πολιτιστικών και εκπαιδευτικών εκδηλώσεων, που θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια του 2011.
 
Ο βραβευμένος Έλληνας σκηνοθέτης παρουσιάζει φωτογραφίες, αφίσες και σκηνικά που φιλοτέχνησε για το θέατρο & τον κινηματογράφο και  -για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό- ζωγραφικά και χαρακτικά του έργα.

Ο Νίκος Κούνδουρος -τη βραδιά των εγκαινίων- ανέφερε χαρακτηριστικά: \"Τη ζωγραφική μου έως τώρα τη θεωρούσα προσωπική μου υπόθεση και εντελώς ιδιωτική μου δραστηριότητα, η οποία λειτουργούσε παράλληλα με τις άλλες δραστηριότητές μου όλα αυτά τα χρόνια. H πρότασή σας και η επιμονή του Μάνου Στεφανίδη με έπεισαν να παρουσιάσω για πρώτη φόρα αυτή την άγνωστη στο κοινό δραστηριότητά μου και με έκαναν έτσι να εγκαταλείψω την εσωστρέφειά μου, γεγονός που τελικά με απελευθέρωσε\".

Ειδικότερα για τις ταινίες του, δήλωσε ότι πάντα έκανε τέχνη που μπορεί να χαρακτηριστεί \"επαναστατική\" και μπροστά από τα γεγονότα, έχοντας την ικανότητα και διορατικότητα να ψυχανεμίζεται τις εξελίξεις, μέσα από την ευαισθησία του Καλλιτέχνη.
 
Ο Μάνος Στεφανίδης από την πλευρά του, ανέφερε μεταξύ άλλων: \"Ο σκηνοθέτης Κούνδουρος βλέπει κάθε του πλάνο μέσα απ\' τη ματιά του ζωγράφου Κούνδουρου. Μέσα από την ακραία ή τη διαβαθμισμένη αντίθεση των άσπρων και των μαύρων. Όπως και στον κόσμο μας άλλωστε. Σαν αλληγορία της άπιαστης ευτυχίας.
Η εικαστική του παιδεία είναι παρούσα, όταν στήνει με ρωμαλέο όσο και ποιητικό -αντισυμβατικό- ρεαλισμό τις σεκάνς του. Η ζωγραφική του πάλι, ισορροπεί ανάμεσα στην κλασικότροπη γλώσσα της γενιάς του \'30, και τις ανατροπές της γενιάς του \'60. Συμπέρασμα: τα πάντα στον αέρα! Είτε για να πετάξουν είτε για να καταβαραθρωθούν. Το μάθημα και στις δύο περιπτώσεις, μέγα\".