To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Εκδήλωση για το Customer Experience Management

Εκδήλωση για το Customer Experience Management
Εκδήλωση για το Customer Experience Management

Με την προβολή δεκαπέντε (15) κορυφαίων διεθνών πρακτικών στο Customer Experience Management θα ανοίξει την αυλαία του το 2nd Athens Customer Experience Festival, που διοργανώνει η εταιρεία SECRET KEY στις 14 Μαΐου στο Κτήμα Πεντελικόν.

Διεθνείς εξειδικευμένοι ομιλητές στο Customer  Experience  Management, Trendwatchers, ανώτατα στελέχη, συγγραφείς και ερευνητές θα παρουσιάσουν κορυφαίες πρακτικές και προγράμματα αλλαγής κουλτούρας με άξονα τον πελατοκεντρισμό σε οργανισμούς, όπως οι Metro Bank, Ford, Scania, Specsavers κ.ά.

Βραβευμένοι Ιταλοί Trendwatchers θα ενημερώσουν τα στελέχη μέσω ενός International Virtual Retail Tour για τις αλλαγές που συντελούνται σήμερα στο διεθνές προσκήνιο της λιανικής και διαμορφώνουν τα νέα πρότυπα του μέλλοντος στην εμπειρία του πελάτη. Θα αναλυθούν σε βάθος concepts και στοιχεία καινοτομίας που έχουν υιοθετήσει με επιτυχία μερικοί από τους μεγαλύτερους οργανισμούς παγκοσμίως.

Το  Athens  2nd Customer Experience Festival θα φιλοξενήσει φέτος και την αυθεντία στην ψυχολογία των χρωμάτων, Karen Haller, η οποία μέσω του «Color  Psychology  Workshop» θα αναλύσει τον ρόλο των χρωμάτων στην εμπειρία του πελάτη και στην αύξηση της παραγωγικότητας. Ο Richard Beevers (Chief Executive, Customer Plus UK’s Award Winner & Customer Service Expert) θα αναλύσει τα διαδοχικά βήματα και τις εσωτερικές προκλήσεις στα προγράμματα αλλαγής κουλτούρας και θα παρουσιάσει βέλτιστες πρακτικές στο Customer Experience Management. Η Εlena Marinoni (Customer & Mindstyles Trendwatching Director- Milano Retail Tour (MIRT) θα αναλύσει καινοτόμα και μη-συμβατικά concepts στη διεθνή λιανική αγορά και θα μεταφέρει την εμπειρία της από συναρπαστικά case studies από ποικίλους κλάδους (καταναλωτικά, μόδα, εστίαση, ψυχαγωγία, κ.λπ.).
 
Τέλος, ανώτατα στελέχη των περισσοτέρων κλάδων εμπορικής δραστηριότητας θα έχουν την ευκαιρία να συνομιλήσουν  σε πάνελ για βέλτιστες ελληνικές πρακτικές καινοτομίας στη διαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη, αλλά και για σύγχρονα κανάλια πώλησης και εξυπηρέτησης (omni channel customer experience).

Το Athens 2nd Customer Experience Festival τελεί υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών  και του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος. Διακεκριμένος χορηγός της διοργάνωσης είναι η Mercedes – Benz Hellas, Χρυσοί Χορηγοί οι εταιρείες ΟΤΕ και COSMOTE, Χορηγός Ψυχολογίας Χρώματος η VIVECHROM, Χορηγός Ευεξίας η HOLMES PLACE. Χορηγοί Επικοινωνίας είναι η εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ και ο ‘Ομιλος  DIRECTION (adbusiness, Business News, advertising.gr, Retail Business).

Περισσότερες πληροφορίες για το Athens 2nd Customer Experience Festival θα βρείτε στην ιστοσελίδα,  www.customerexperiencesociety.com