To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΕΣΒΕΠ: Η μάρκα ως ατμομηχανή ανάκαμψης

ΕΣΒΕΠ: Η μάρκα ως ατμομηχανή ανάκαμψης
ΕΣΒΕΠ: Η μάρκα ως ατμομηχανή ανάκαμψης

Πλήθος στελεχών επιχειρήσεων και επιχειρηματιών από το χώρο του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας παραγωγής επωνύμων προϊόντων, παρακολούθησαν την ειδική εκδήλωση του ΕΣΒΕΠ, που πραγματοποιήθηκε στις 26 Φεβρουαρίου, με θέμα «Επώνυμο Προϊόν – Κερδίζοντας την Πρόκληση της Ανάκαμψης».

Ανοίγοντας την εκδήλωση, ο Πρόεδρος του ΕΣΒΕΠ Νίκος Καραγεωργίου τόνισε ότι η μάρκα είναι βασικό περιουσιακό στοιχείο των επιχειρήσεων. Ωστόσο, όπως είπε, απαιτεί άμεσα ένα ευνοϊκό και φιλικό προς την επιχειρηματικότητα περιβάλλον, «πράγμα από το οποίο η Ελλάδα απέχει». Ο Υφυπουργός Ανάπτυξης Αθανάσιος Σκορδάς ανέφερε ότι είναι ζωτική ανάγκη να απαλλάξουμε τον παραγωγικό ιστό της χώρας από τις νοοτροπίες του φασόν, του χύμα και της ήσσονος προσπάθειας και «πρέπει να γίνουμε παραγωγοί επωνύμων προϊόντων, επενδύοντας στην έρευνα και την καινοτομία».

Ο Χρήστος Γκενάκος, Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, περιέγραψε τις πολυάριθμες στρεβλώσεις που υπονομεύουν την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων και αποτελούν εμπόδιο σε όποιες προσπάθειές τους για βελτίωση της εξωστρέφειάς τους.

Ο Εκδότης της Real News, Νίκος Χατζηνικολάου, επισήμανε ότι απαιτείται η υιοθέτηση νέων επικοινωνιακών τεχνικών που στηρίζονται στις ψηφιακές τεχνολογίες και στις διαδραστικές συνθήκες του διαδικτύου. Η Helena Chari, Vice President and Board Member, TNS North America, αναφέρθηκε στο ρόλο της καινοτομίας, στο merchandising, στη συνεργασία με μικρές εταιρείες που έχουν δημιουργικότητα και φαντασία και στις νέες τεχνολογίες επικοινωνίας.

Τις τραπεζικές συνθήκες που επικρατούν στην ελληνική αγορά, περιέγραψε ο Ηλίας Λεκκός, Chief Economist, Όμιλος Τράπεζας Πειραιώς, ο οποίος τόνισε ότι οι τράπεζες πλέον θα χρηματοδοτούν με κριτήρια πολύ πιο αυστηρά και ορθολογικά. Στις εμπειρίες και τα επιτεύγματα της εταιρείας ΓΑΙΑ Τρόφιμα ΑΒΕΕ αναφέρθηκε ο επικεφαλής της, Άρης Κεφαλογιάννης, ενώ τελευταίος ομιλητής ήταν ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της CHIPITA ΑΕ, ο οποίος τόνισε ότι χωρίς καινοτομία δεν υπάρχει μέλλον.

TAGS: Latest news