To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Executive meeting από την KPMG

Executive meeting από την KPMG
Executive meeting από την KPMG

Την εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στις 25 Απριλίου στο ξενοδοχείο King George, άνοιξε ο Christian Thomas, Αν. Γενικός Διευθυντής Συναλλακτικών Υπηρεσιών & Forensic της KPMG, o οποίος παρουσίασε τα αποτελέσματα της έρευνας της KPMG για τις προτεραιότητες των Ηγετών των Επιχειρήσεων.

Σύμφωνα με αυτά, οι επικεφαλής των εταιρειών στην Ελλάδα, εστιάζουν στην αναζήτηση τρόπων βελτίωσης της ρευστότητας των επιχειρήσεών τους και στην καλύτερη διαχείριση των κεφαλαίων κίνησης (cash and working capital management).  Επιπλέον, επιδιώκουν αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου, προσαρμόζοντάς το στα σημερινά δεδομένα και παράλληλα αναζητούν ευκαιρίες ανάπτυξης.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε και συζήτηση σε πάνελ με τη συμμετοχή διακεκριμένων στελεχών από τον ελληνικό επιχειρηματικό κόσμο. Στη συζήτηση, την οποία συντόνισε ο Γιώργος Ραουνάς, Γενικός Διευθυντής και Επικεφαλής Τομέα Επιχειρηματικών Συμβούλων της KPMG, έλαβαν μέρος οι κ.κ. Αριστείδης Αραβανής, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Hellas, Αντώνης Κεραστάρης, Διευθύνων Σύμβουλος της Hellas Online, Αριστείδης Μπελλές, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΝΗΡΕΥΣ ιχθυοκαλλιέργειες και ο Απόστολος Πεταλάς, Διευθύνων Σύμβουλος της Fourlis Συμμετοχών.

Οι συμμετέχοντες στη συζήτηση τόνισαν την ανάγκη συνεχούς προσαρμογής στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και υιοθέτησης μιας κουλτούρας που θα ευνοεί τις αλλαγές μέσα στις εταιρείες. Ομόφωνη ήταν η άποψη των ομιλητών ότι χρειάζεται να υπάρχουν αντανακλαστικά απέναντι στις συνεχόμενες μεταβολές της αγοράς, τα οποία εάν λειτουργήσουν έγκαιρα θα επιτρέψουν στις επιχειρήσεις να οργανωθούν με τέτοιο τρόπο ώστε να μην χρειαστεί να γίνουν σπασμωδικές κινήσεις οι οποίες ενδεχομένως να πλήξουν τη λειτουργία της εταιρείας, το προφίλ της στην αγορά και στον καταναλωτή, αλλά και το Ανθρώπινο Δυναμικό. Σημειώνεται πως χορηγός Επικοινωνίας της εκδήλωσης, ήταν η Direction Εκδοτικός Οργανισμός.

TAGS: Latest news