To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η φιλόδοξη πρωτοβουλιά του ΕΙΜ

Η φιλόδοξη πρωτοβουλιά του ΕΙΜ
Η φιλόδοξη πρωτοβουλιά του ΕΙΜ

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλιά του Ελληνικού Ινστιτούτου Marketing (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ, έχει σαν στόχους την ανάδειξη της ελληνικής επιχειρηματικότητας, της αριστείας, των εξαιρετικά επιτυχημένων πρακτικών marketing, καθώς και τη μεταφορά πολύτιμης τεχνογνωσίας στην ευρύτερη επιχειρηματική κοινότητα και τα μέλη του Ινστιτούτου. 

Όπως δήλωσε σχετικά ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, κ. Νίκος Ματθαίος, η πρωτοβουλία αυτή συνίσταται στη διοργάνωση διαδραστικών εκδηλώσεων, στις οποίες ομιλητές είναι επιχειρηματίες, marketers, που έχουν οδηγήσει τις εταιρείες και τα προϊόντα τους στην κορυφή της επιτυχίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η επιτυχία τους σίγουρα δεν μπορεί να είναι ένα τυχαίο γεγονός, αλλά αποτέλεσμα συστηματικής και επίπονης εργασίας, τόνισε στο χαιρετισμό του ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του ΕΙΜ, κ. Μάρκος Φραγκουλόπουλος. Στην πρώτη εκδήλωση η κ. Νίκη Κουτσιανά, πρόεδρος της Apivita και ο κ. Άρης Κεφαλογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της Gaea, αναφέρθηκαν στους παράγοντες που τους οδηγούν στην επιτυχία και οι οποίοι είναι οι εξής:

- Ισχυρή φιλοσοφία, όραμα, πάθος, μεράκι και αδιαπραγμάτευτες αρχές, ανεξαρτήτως συγκυριών
- Επιμονή και ασύλληπτη συνέπεια στην ιδεολογία της εταιρίας / brand
- Επιχειρηματικές / marketing κινήσεις αντίθετα στο ρεύμα, αντίθετα στα στερεότυπα και τις εδραιωμένες αντιλήψεις στις αντίστοιχες αγορές
- Ξεκάθαρο positioning (τοποθέτηση) της μάρκας σε κάθε κοινό, με έντονα στοιχεία διαφοροποίησης και καινοτομίας (out of the box thinking across the board)
- Iσχυρό branding, σε κάθε χώρα, σε κάθε κανάλι διανομής, σε κάθε γραμμή προϊόντος
- Προϊόντα πολύ υψηλής ποιότητας αλλά value for money όχι premium for premium
- Brands που πουλούν αξίες όχι χαρακτηριστικά προϊόντων
- Ουσιαστικές συνεργασίες με προμηθευτές, αμοιβαία επικερδείς σχέσεις (win to win), μοίρασμα αξίας, dual branding με ορισμένους distributors etc
- Κρίση ίσον ευκαιρία στην πράξη, επένδυση στην ανάπτυξη και στο αύριο
- Πραγματικό ενδιαφέρον για το περιβάλλον, εντάσσοντας τις δράσεις κοινωνικής υπευθυνότητας στον πυρήνα της κουλτούρας και των εργασιών του οργανισμού
- Σοβαρή επένδυση στους ανθρώπους τους και στην ανάπτυξή των ικανοτήτων τους
- Αγάπη για την Ελλάδα, την ιστορία της, τη φύση της, τον πολιτισμό της. Brands πρεσβευτές της Ελλάδας παντού στον κόσμο
- Περήφανοι για τις εταιρίες τους, τα προϊόντα τους, τις μάρκες τους, τους ανθρώπους τους
- Market drivers όχι Market driven

Μεγάλος χορηγός της εκδήλωσης ήταν η Hellas on line, χορηγοί η Interamerican και η Sprint. Χορηγοί επικοινωνίας η εφημερίδα Καθημερινή και τα περιοδικά adbusiness και Manager, χορηγοί διαδικτυακής επικοινωνίας τα Advertising.gr και Palo.gr, τηλεοπτικός χορηγός η τηλεόραση του ΣΚΑΪ και το SBCTV και ραδιοφωνικός χορηγός το Grecian Echoes.

TAGS: Latest news