To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Kay Valenzuela στο ACEF 2014

Η Kay Valenzuela στο ACEF 2014
Η Kay Valenzuela στο ACEF 2014

Η Secret Key, φιλοξενεί ως επίσημη προσκεκλημένη στο 1ο Διεθνές Φεστιβάλ για την Εμπειρία του Πελάτη, την Πρόεδρο του International Customer Service Association  Αμερικής (ICSA USA), Kay Valenzuela.

H Kay Valenzuela είναι διεθνώς αναγνωρισμένη Customer Experience Strategist, με εξειδίκευση στους τομείς Σχεδιασμού Στρατηγικής Εξυπηρέτησης & Καινοτομίας στη Διαχείριση της Εμπερίας του πελάτη.
 
Επικεφαλής Διευθύντρια Ανάπτυξης του Service Quality Institute στο Μαϊαμι & στη Λατινική Αμερική, η κυρία Valenzuela, έχει βραβευτεί ως Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Αριστείας στην Εκπαίδευση Εξυπηρέτησης Πελατών το 2011 και το 2012 από το Service Quality Institute, ενώ το 2013 της έχει απονεμηθεί το «Global Strategy Achievements Award».

Το ελληνικό επιχειρηματικό κοινό θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει στις 4 Απριλίου 2013 την χαρισματική Customer Service Strategist που έχει εκπαιδεύσει και εμπνεύσει πάνω από 15.000 ανώτατα διευθυντικά στελέχη παγκοσμίως, να ξεδιπλώνει την εμπειρία της στο θέμα «Καινοτομία στον Σχεδιασμό της Εμπειρίας του πελάτη».

Η κα.Valenzuela θα χαρτογραφήσει το ταξίδι της εμπειρίας του πελάτη και θα επικεντρωθεί στα βασικά στοιχεία που πρέπει να λαμβάνουν υπ ‘οψιν τους τα στελέχη που σχεδιάζουν μέσα από στρατηγικούς ρόλους τα βήματα της εμπειρίας του πελάτη. Μέσα από βέλτιστες πρακτικές αξιοθαύμαστων οργανισμών στο Customer Experience θα εμβαθύνει στις στιγμές της αλήθειας (moments of truth), των οποίων η αποκάλυψη είναι άρρηκτα συνεδεδεμένη με τα περιθώρια καινοτομίας.

Η Kay Valenzuela, εκτός της παρουσίασης της ως Keynote Speaker στο Athens Customer Experience Festival στις 4 Απριλίου, θα υλοποιήσει διήμερη εκπαίδευση  διεθνούς πιστοποίησης στις 31 Μαρτίου & 1 Απριλίου 2014 στο θέμα: «Strategic Innovation on Customer Experience Design». To συγκεκριμένο ανοιχτό εκπαιδευτικό πρόγραμμα που διοργανώνει η SECRET KEY αφορά σε περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων και είναι επιδοτούμενo από τον ΛΑΕΚ. Τα στελέχη που θα  παρακολουθήσουν το πρόγραμμα θα λάβουν International Certification από το ICSA (International Customer Service Association) και το εκπαιδευτικό υλικό περιλαμβάνει εγκεκριμένα εργαλεία και μεθοδολογίες του Harvard Business Publishing Corporation.

Η Direction Εκδοτικός Οργανισμός είναι Χορηγός Επικοινωνίας του Φεστιβάλ με τα adbusiness, retailbusiness και advertising.gr.