To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Κλίντον: Οι Έλληνες μπορούν...

Κλίντον: Οι Έλληνες μπορούν...
Κλίντον: Οι Έλληνες μπορούν...

Παρών στο φετινό Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών, ήταν ο πρώην Πρόεδρος των ΗΠΑ, Μπιλ Κλίντον, σαν καλεσμένος της λατινοαμερικάνικης εταιρείας Grupo ABC, ο οποίος επισήμανε, μεταξύ άλλων, την ανάγκη των σημερινών ανθρώπων για \"διαφάνεια και δημιουργική συνεργασία\", ενώ αναφέρθηκε και στην περίπτωση της Ελλάδας, δηλώνοντας την πίστη του στις δυνατότητες των Ελλήνων, σχετικά με την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης.

\"Η Ελλάδα έναν από τους σπουδαιότερους πολιτισμούς της ιστορίας κι έχω φτάσει σήμερα να ακούω αρνητικά σχόλια κάθε είδους για εκείνη. Ο μέσος όρος της εβδομαδιαίας εργασίας των Ελλήνων, είναι μεγαλύτερος από αυτόν της υπόλοιπης Ευρώπης\" σημείωσε αρχικά ο 42ος Πρόεδρος των ΗΠΑ και συνέχισε: \"Χρειάζεται να κατανοήσουμε τη γενική, καθώς και την ατομική εικόνα των Ελλήνων. Μπορούν να σπάσουν τα δεσμά της τωρινής οικονομικής τους κατάστασης και της γενικής αντίληψης πως δεν είναι σε θέση να τα καταφέρουν; Κι όμως, μπορούν!\".   

Σε άλλα σημεία της ομιλίας του, απηύθυνε έκκληση σε ολόκληρο τον διαφημιστικό κόσμο, να συμβάλει στην αντιμετώπιση μιας εκ των μεγαλύτερων οικονομικών και κοινωνικο-πολιτικών κρίσεων που πλήττει ολόκληρο τον κόσμο, παρέχοντας \"ειλικρινή σύνθεση πληροφοριών\".  

\"Οι αναταραχές σε Μέση Ανατολή και Βόρεια Αφρική, δείχνουν το σημαντικό ρόλο των επικοινωνιολόγων και την επιρροή τους στη διαμόρφωση καταστάσεων μέσα στα επόμενα 20-30 χρόνια. Νομίζω πως είναι φανερό σε όλους σας, πως ζούμε στην πιο αλληλοεξαρτώμενη εποχή της ιστορίας. Έτσι, είτε αυτό είναι θετικό είτε αρνητικό, ότι συμβαίνει σε ένα μέρος, επηρεάζει και κάποιο άλλο\" δήλωσε χαρακτηριστικά και κάλεσε το χώρο της διαφήμισης να χρησιμοποιήσει την ικανότητά του για να \"ενώσει φαινομενικά ανόμοια, αλλά με βαθιά σχέση γεγονότα, με έναν απλό τρόπο που θα εξηγεί το θέμα τους\".

Παράλληλα, τόνισε την \"τεράστια παραπληροφόρηση\" που περιβάλει τις συνέπειες της τρέχουσας χρήσης ενέργειας στον πλανήτη και χαρακτήρισε την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί, ως \"απαράδεκτη\".  

Στο τέλος της 50λεπτης ομιλίας του, ο Κλίντον ζήτησε από τους ανθρώπους της διαφήμισης να \"σκεφτούν τι μπορούν να κάνουν καλά και τι όχι\" προσθέτοντας: \"Σας προτρέπω να σκεφτείτε πώς να δημιουργήσετε έναν κόσμο κοινής ευημερίας και ευθυνών κι όχι μία κοινωνία διαρκών διενέξεων...\".