To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

McDonald: Αντίδοτο στην κρίση τα brands

McDonald: Αντίδοτο στην κρίση τα brands
McDonald: Αντίδοτο στην κρίση τα brands

Ομιλητής του workshop, που τελέστηκε υπό την αιγίδα του ΕΣΒΕΠ και του ΣΔΕ, ήταν ο διεθνούς φήμης Καθηγητής Malcolm McDonald, ένας από τους έξι «γκουρού» του Marketing σε παγκόσμιο επίπεδο. Γενικοί Διευθυντές, Στελέχη Διαφημιστικών Εταιρειών καθώς και εκπρόσωποι τμημάτων Marketing μεγάλων εταιρειών, παρακολούθησαν τον καθηγητή να τους αναλύει την έννοια του brand, το ρόλο του ολιστικού marketing σε περιόδους ύφεσης αλλά και τη δημιουργία «Bullet Proof» στρατηγικών.
 
«Σήμερα στην άκρως παγκοσμιοποιημένη αγορά των ευκαιριών αλλά και των πολλαπλών απειλών και προβλημάτων τα επώνυμα προϊόντα μπορεί να αποτελέσουν ασπίδα προστασίας των αρνητικών επιπτώσεων μια οικονομικής κρίσης και ύφεσης. H φιλοσοφία και πρακτική Brand Μάρκετινγκ που ταυτίζεται διαρκώς με το μεταβαλλόμενο περιβάλλον της αγοράς θα σας βοηθήσει κάτω από μια νέα προσέγγιση να υπερασπισθείτε και να διατηρήσετε την κερδοφορία σας στην αγορά, με τα ήδη υπάρχοντα επώνυμα προϊόντα σας» σημείωσε μεταξύ άλλων ο McDonald.

Η εκδήλωση οργανώθηκε στα πλαίσια των ειδικών εκδηλώσεων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων που έχει προγραμματίσει ο ΑΚΤΟ γιορτάζοντας το 2011 την επέτειο των 40 χρόνων από την ίδρυσή του. Το κολέγιο ΑΚΤΟ, κορυφαίο εκπαιδευτικό ίδρυμα στην Ελλάδα, με 2000 σπουδαστές και 14.000 αποφοίτους επιλέγει πάντοτε επίκαιρα και καυτά θέματα με κορυφαίους διεθνείς ομιλητές, χρησιμοποιώντας την interactive μορφή των συνεδρίων.

TAGS: Latest news