Νέα στρατηγική branding από τον ΚΟΤ
Νέα στρατηγική branding από τον ΚΟΤΣύμφωνα με όσα επισήμαναν στελέχη του ΚΟΤ, βασικός στόχος είναι η ανάδειξη της Κύπρου ως προορισμoύ κύρους και η αύξηση της αναγνωρισιμότητάς της ως συνεδριακού τουριστικού προορισμού στις αγορές-στόχος. Προς την κατεύθυνση αυτή, τονίστηκε ότι απαιτείται αφενός να δοθεί έμφαση στη διαφοροποίηση του κυπριακού συνεδριακού τουριστικού προϊόντος και αφετέρου να υπάρξει σύνδεση με τη νέα τουριστική ταυτότητα της Κύπρου (ενιαία εικόνα – συνέργιες).
Παράλληλα, ο ΚΟΤ θα αξιοποιήσει το Πρόγραμμα Ambassadors in Tourism, θα ενισχύσει την παρουσία του στις αγορές-στόχος με ειδικά σχεδιασμένα πακέτα και θα οργανώσει το δίκτυο επικοινωνίας με τους stakeholders. Τέλος, όπως επισημάνθηκε, θα αξιοποιηθούν τα social media, ενώ το εθνικό Convention Bureau, που λειτουργεί εντός του ΚΟΤ, θα είναι ο κεντρικός φορέας πληροφόρησης και κρατήσεων, με συγκεκριμένες αρμοδιότητες προβολής της Κύπρου.