To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Programmatic Advertising

Programmatic Advertising: Ένα σεμινάριο για το παρόν και το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης.
Programmatic Advertising
Ένα σεμινάριο για το παρόν και το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης.
Όλες οι έρευνες προβλέπουν ότι έως το 2018-19, έως και το 80% της ψηφιακής διαφήμισης θα είναι Programmatic.

Τι σημαίνει όμως αυτό για το χώρο της διαφήμισης ;
Πως επηρεάζει τα media, το δημιουργικό και τον τρόπο που δουλεύει η διαφήμιση και οι διαφημιζόμενοι ;

Ποια η διαφορά του RTB και του Programmatic και πως εξελίσσεται η αγορά για τα μέσα ;
Αυτά και πολλά ακόμα σε ένα «up to date» σεμινάριο από τους pioneers της ελληνικής και όχι μόνο αγοράς.