Programmatic Advertising
Programmatic Advertising: Ένα σεμινάριο για το παρόν και το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης.Ένα σεμινάριο για το παρόν και το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης.
Όλες οι έρευνες προβλέπουν ότι έως το 2018-19, έως και το 80% της ψηφιακής διαφήμισης θα είναι Programmatic.
Τι σημαίνει όμως αυτό για το χώρο της διαφήμισης ;
Πως επηρεάζει τα media, το δημιουργικό και τον τρόπο που δουλεύει η διαφήμιση και οι διαφημιζόμενοι ;
Ποια η διαφορά του RTB και του Programmatic και πως εξελίσσεται η αγορά για τα μέσα ;
Αυτά και πολλά ακόμα σε ένα «up to date» σεμινάριο από τους pioneers της ελληνικής και όχι μόνο αγοράς.
Όλες οι έρευνες προβλέπουν ότι έως το 2018-19, έως και το 80% της ψηφιακής διαφήμισης θα είναι Programmatic.
Τι σημαίνει όμως αυτό για το χώρο της διαφήμισης ;
Πως επηρεάζει τα media, το δημιουργικό και τον τρόπο που δουλεύει η διαφήμιση και οι διαφημιζόμενοι ;
Ποια η διαφορά του RTB και του Programmatic και πως εξελίσσεται η αγορά για τα μέσα ;
Αυτά και πολλά ακόμα σε ένα «up to date» σεμινάριο από τους pioneers της ελληνικής και όχι μόνο αγοράς.