Στην τελική ευθεία για το Global Marketing Conference
Στην τελική ευθεία για το Global Marketing ConferenceΤο event, που συνδιοργανώνεται με τον οργανισμό-μέλος των ΗΠΑ, Association of National Advertisers (ANA), θα συγκεντρώσει τους μεγαλύτερους marketers απ’ όλο τον κόσμο και θα επιδιώξει να εμπνεύσει τους Αμερικανούς marketers με παραδείγματα σημαντικών brand επικοινωνιών. Παράλληλα, θα βοηθήσει τους παγκόσμιους marketers να ενημερωθούν για τις τάσεις των ΗΠΑ και να τις εφαρμόσουν στις υπόλοιπες αγορές.
Οι ομιλητές που έχουν επιβεβαιώσει την παρουσία τους μέχρι στιγμής, είναι οι Chris Burggraeve (Global CMO, Anheuser-Busch InBev και WFA President), Luke Dowdney (MBE, CEO και Founder της Luta), Nicholas Kristof (αρθρογράφος των New York Times), Marc Menesguen (Managing Director Strategic Marketing Department & Global CMO, L’Oréal) και Joseph Tripodi (Chief Marketing και Commercial Officer της The Coca-Cola Company).
«Οι ΗΠΑ αποτελούσαν πάντα το επίκεντρο της marketing υπεροχής. Ωστόσο, με τη μετατόπιση της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης στις αναπτυσσόμενες αγορές, έχουμε παρατηρήσει πως υπάρχουν καινοτόμες ιδέες, προερχόμενες εκτός ΗΠΑ» σημείωσε μεταξύ άλλων, ο managing Director της WFA, Stephan Loerke.