To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

The greatest live of your life

The greatest live of your life
The greatest live of your life

Με το αντιπροσωπευτικό slogan “The greatest live of your life”, έκλεισε η παρουσίαση του Ολοκληρωμένου Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής, που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο της Ακρόπολης, με τη συμμετοχή Θεσμικών Φορέων, Τοπικής Αυτοδιοίκησης και εκπροσώπων Διεθνών και Τοπικών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.

Σκοπός του Προγράμματος είναι να καταστήσει την Περιφέρεια Αττικής έναν από τους ελκυστικότερους city break προορισμούς, αναδεικνύοντας το Τουριστικό Προϊόν της με στοχευμένες δράσεις, χρησιμοποιώντας όλα τα διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας και προβάλλοντάς το με τον βέλτιστο τρόπο σε σημαντικές τουριστικές αγορές όπως οι Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ρωσία κ.ά.

Σημαντικό μέρος του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής αποτελεί η διαδικτυακή παρουσία της. Έρευνες έχουν δείξει πως ενώ το 67% των τουριστών χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για να οργανώσει το ταξίδι του, μόλις το 10% των επισκεπτών της Αθήνας κατόρθωσαν να βρουν κάποιες πληροφορίες για το ταξίδι τους στην Αττική.  Την ανάγκη αυτή έρχεται να καλύψει το Τουριστικό portal της Περιφέρειας Αττικής, (www.athensattica.com και www.athensattica.gr), μια σύγχρονη σχεδιαστικά διαδικτυακή πύλη, που μόλις με 5 μήνες ζωής, έχει ήδη φιλοξενήσει πάνω από 130.000 επισκέπτες. Το portal, το οποίο είναι διαθέσιμο σε δύο γλώσσες (ελληνικά και αγγλικά) και σύντομα θα είναι διαθέσιμο σε ακόμα τέσσερις (γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά και ισπανικά), αποτελεί ζωντανή πηγή πληροφόρησης, καθώς το περιεχόμενό του, που ξεπερνά τις 100.000 λέξεις, ανανεώνεται σε εβδομαδιαία βάση και εμπλουτίζεται με όλα τα σημαντικά γεγονότα που συμβαίνουν στην Περιφέρεια.

Όσον αφορά στην προώθηση του portal, χρησιμοποιήθηκαν στοχευμένες banner καμπάνιες στις αγορές ενδιαφέροντος, που μέχρι σήμερα έχουν αποδώσει πάνω από 144.000 clicks, ενώ σχεδιάστηκε ειδική SEM καμπάνια στο Google με στόχο τους τουρίστες city break  προορισμών. Παράλληλα, η Περιφέρεια Αττικής απέκτησε παρουσία σε όλα τα ευρέως διαδεδομένα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, όπως Facebook (πραγματοποιείται σχετικός διαγωνισμός αυτή τη στιγμή), Pinterest και Instagram, καθώς και το δικό της κανάλι στο youtube. Επίσης, με στόχο τη διευκόλυνση της περιήγησης του επισκέπτη κατά την παραμονή του στην Περιφέρεια, έχει ήδη ξεκινήσει υλοποίηση ενός smart phone app, το οποίο ο επισκέπτης θα μπορεί να κατεβάσει δωρεάν στο κινητό του και θα λειτουργεί  για τον επισκέπτη ως ένας «ηλεκτρονικός προσωπικός ξεναγός».

Ειδικά για το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής, δημιουργήθηκαν 11 θεματικές διαφημιστικές ταινίες σε 6 γλώσσες και 11 καταχωρήσεις, που παρουσιάζουν με τον καλύτερο τρόπο την ευρεία γκάμα διαθέσιμων ταξιδιωτικών εμπειριών που ο επισκέπτης μπορεί να βιώσει στην Αττική και στα νησιά του Αργοσαρωνικού. Η προβολή των ταινιών έγινε από το Travel Channel, το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό κανάλι του πλανήτη, το οποίο εμπνευσμένο από το καταπληκτικό τουριστικό προϊόν που διαθέτει η Περιφέρεια Αττικής, δημιούργησε 5 οδοιπορικά τηλεοπτικά σποτ που το αναδεικνύουν. Ακόμη, μέσω του site του καναλιού, πραγματοποιήθηκε διαγωνισμός, ο οποίος, εκτός από την ανάδειξη των νικητών, αύξησε τη βάση δεδομένων με τους δυνητικούς επισκέπτες της Περιφέρειας κατά 16.000 και πλέον contacts.

Το Πρόγραμμα περιλαμβάνει και άλλες σημαντικές ενέργειες, όπως είναι τα ταξίδια εξοικείωσης (fam trips) με τη συμμετοχή δημοσιογράφων και tour operators που παίζουν σημαντικό ρόλο στον τουριστικό κλάδο κάθε χώρας-στόχου, με σκοπό να δημιουργηθεί ισχυρό δίκτυο συμμαχιών για την προβολή της Περιφέρειας. Παράλληλα, το Πρόγραμμα ενισχύεται από σειρά εκδηλώσεων στην Αθήνα με σκοπό την αναβάθμιση του Κλασικού Μαραθωνίου, την ανάδειξη του εορταστικού χαρακτήρα του και την αύξηση του αριθμού των επισκεπτών και των συμμετεχόντων, τόσο από το εξωτερικό όσο και από την Ελλάδα. Τέλος, ενέργειες όπως η συμμετοχή της Περιφέρειας -σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων- στην διοργάνωση του Festival Αργοσαρωνικού, στοχεύουν στην ενδυνάμωση της τουριστικής κίνησης στα νησιά της Περιφέρειας.

Ο Πρόεδρος & Δ/νων Σύμβουλος της McCann Athens, κ. Πάνος Βατσής, κλείνοντας την παρουσίαση με την ανάλυση των δράσεων και των μέχρι τώρα αποτελεσμάτων του Προγράμματος, σημείωσε: «Με στοχευμένη επικοινωνία, η Περιφέρεια Αττικής προβάλλεται με τον σωστό τρόπο στις χώρες-στόχος, μια σημαντική επένδυση τα πρώτα αποτελέσματα της οποίας καταδεικνύουν ότι αποδίδει. Το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής έχει στόχο να στρέψει τα βλέμματα όσων προγραμματίζουν διακοπές, πάνω στην Αττική και τα νησιά της, ώστε να λάμψουν ξανά στο Πάνθεον των Τουριστικών προορισμών».