Αλλαγές στο marketing της HTC
Αλλαγές στο marketing της HTCΠαρελθόν από την HTC αναμένεται να αποτελέσει ο chief marketing officer Ben Ho, ο οποίος αποφάσισε να παραιτηθεί με αφορμή την αποτυχία της περσινής marketing καμπάνιας της εταιρείας mobile τηλεφώνων, να οδηγήσει σε αύξηση του μεριδίου αγοράς.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, ο Ho υπέβαλε την παραίτησή του στον chairman και co-founder της εταιρείας, Cher Wang, με την οριστική του αποχώρηση να έχει προσδιοριστεί για τα τέλη του 2014.
Εκτός αυτού, παραίτηση υπέβαλλε, έπειτα από 16 χρόνια προσφοράς στην HTC, ο president of engineering and operations Fred Liu. Οι παραπάνω εξελίξεις ακολουθούν τα 11 συνεχόμενα τρίμηνα κάμψης εσόδων που έχει ανακοινώσει η ταϊβανέζικη τεχνολογική εταιρεία και τη συρρίκνωση της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης.
Ίδιες πηγές αναφέρουν πως τα καθήκοντα του chief marketing officer θα επιφορτιστεί ο ίδιος ο Wang, ενώ με δηλώσεις του στο Marketing, ο επικεφαλής του marketing της εταιρείας στην ΕΜΕΑ, Martin Kang, τόνισε πως… «ενώ είμαστε πρωτοπόροι στην τεχνολογική καινοτομία, δεν είμαστε καλοί στην προβολή του εαυτού μας».