To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αλλαγές στο marketing της HTC

Αλλαγές στο marketing της HTC
Αλλαγές στο marketing της HTC

Παρελθόν από την HTC αναμένεται να αποτελέσει ο chief marketing officer Ben Ho, ο οποίος αποφάσισε να παραιτηθεί με αφορμή την αποτυχία της περσινής marketing καμπάνιας της εταιρείας mobile τηλεφώνων, να οδηγήσει σε αύξηση του μεριδίου αγοράς.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, ο Ho υπέβαλε την παραίτησή του στον chairman και co-founder της εταιρείας, Cher Wang, με την οριστική του αποχώρηση να έχει προσδιοριστεί για τα τέλη του 2014.

Εκτός αυτού, παραίτηση υπέβαλλε, έπειτα από 16 χρόνια προσφοράς στην HTC, ο president of engineering and operations Fred Liu. Οι παραπάνω εξελίξεις ακολουθούν τα 11 συνεχόμενα τρίμηνα κάμψης εσόδων που έχει ανακοινώσει η ταϊβανέζικη τεχνολογική εταιρεία και τη συρρίκνωση της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης.

Ίδιες πηγές αναφέρουν πως τα καθήκοντα του chief marketing officer θα επιφορτιστεί ο ίδιος ο Wang, ενώ με δηλώσεις του στο Marketing, ο επικεφαλής του marketing της εταιρείας στην ΕΜΕΑ, Martin Kang, τόνισε πως… «ενώ είμαστε πρωτοπόροι στην τεχνολογική καινοτομία, δεν είμαστε καλοί στην προβολή του εαυτού μας». 

TAGS: Marketing