To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αναπτυξιακή Μεσσηνίας: Ανάθεση 370.000 στην KPI Marketing Consultancy

Αναπτυξιακή Μεσσηνίας: Ανάθεση 370.000 στην KPI Marketing Consultancy

Η Αναπτυξιακή Μεσσηνίας - Αναπτυξιακή Ανώνυμη Εταιρεία Ο.Τ.Α.  ανέθεσε στην KPI Marketing Consultancy με έδρα το Ντουμπάι και Διευθύνοντα Σύμβουλο τον Γεώργιο Καραμάνο το έργο «Δράσεις Διεθνούς Δικτύωσης για την ενίσχυση της προβολής της Πελλοπονήσου», συνολικής αξίας 370.000 ευρώ (369.780,40 ευρώ με ΦΠΑ)

Το έργο περιλαμβάνει τα εξής:

Υποέργο 1: Εκπόνηση Ολοκληρωμένου Σχεδίου marketing και δημιουργία τράπεζας πληροφοριών (Market Intelligence) σχετικά με τα χαρακτηριστικά της τουριστικής αγοράς της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Υποέργο 2: Υλοποίηση Ενεργειών Διεθνούς Δικτύωσης και Αξιοποίηση διεθνών καναλιών προώθησης τουριστικών προορισμών για την Περιφέρεια Πελοποννήσου

Όπως αναφέρεται στα σχετικά έγγραφα, βασικό εργαλείο θα αποτελέσει η εκπόνηση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας και τον προορισμό καθώς και η καταγραφή των καλών πρακτικών διεθνούς δικτύωσης και των καναλιών προώθησης που αξιοποιούν ανταγωνιστικοί προορισμοί της Ευρώπης καθώς και η δημιουργία μιας τράπεζας πληροφοριών (marketintelligence) σχετικά με χαρακτηριστικά της τουριστικής αγοράς της Περιφέρειας Πελοποννήσου η οποία θα μπορέσει να χαρτογραφήσει το προφίλ των επιβατών που επισκέπτονται την Περιφέρεια μέσω του Διεθνούς Αεροδρομίου της Καλαμάτας.

«Η δημιουργία μιας τράπεζας πληροφοριών με στοιχεία που συλλέγονται από βάσεις δεδομένων εισιτηρίων και κρατήσεων, καθώς και συγκριτικών στατιστικών στοιχείων με άλλα ανταγωνιστικά αεροδρόμια είναι μια βέλτιστη πρακτική [bestpractice] που εφαρμόζεται από όλα τα αεροδρόμια που έχουν επιτυχημένες στρατηγικές ανάπτυξης αερογραμμών. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν λίγα τουριστικά αεροδρόμια που πραγματοποιούν τέτοιες έρευνες και θα ήταν σημαντικό η Περιφέρεια Πελοποννήσου να πρωτοπορήσει ξανά με την υλοποίηση μιας τέτοιας έρευνας η οποία θα είχε σημαντικά οφέλη προσφέροντας ακόμα ένα σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα. Αναλυτικότερα, η Περιφέρεια Πελοποννήσου θα αποκτήσει μοναδικές πληροφορίες που θα βοηθήσουν καταρχήν στις συζητήσεις τόσο με τις υπάρχουσες όσο και τις μελλοντικές αεροπορικές εταιρείες των οποίων βασικών μέλημα είναι η πλήρης εικόνα κάθε αγοράς στην οποία θέλουν να επενδύσουν. Επιπλέον θα βοηθήσουν κα τους τουριστικούς φορείς και τις τουριστικές επιχειρήσεις της Περιφέρειας» σημειώνεται χαρακτηριστικά.

Αναλυτικότερα, η  Περιφέρεια Πελοποννήσου θα περιλάβει στη στρατηγική ανάπτυξης αερογραμμών για το 2022 τη δημιουργία μιας τράπεζας πληροφοριών (marketintelligence) για το Διεθνές Αεροδρόμιο Καλαμάτας. Με βάση τη διεθνή πρακτική τα δεδομένα που θα περιλαμβάνει είναι τα παρακάτω:

• Στατιστικά κίνησης: διαθέσιμες θέσεις, αριθμός δρομολογίων, αριθμός επιβατών, συγκριτική εξέλιξη επιβατικής κίνησης ανά χώρα

• Προφίλ Κρατήσεων: Θέση, μέσος όρος τιμών εισιτηρίων, χρόνος προαγοράς των εισιτηρίων, χώρα αγοράς, ανταγωνιστικότητα εισιτηρίων/απόσταση

• Σύγκριση χρεώσεων αεροδρομίων με ανταγωνιστικά αεροδρόμια: σε σχέση με επιβατικές χρεώσεις και χρεώσεις ανά αεροσκάφος

• Οικονομικές επιπτώσεις δρομολογίων στην Περιφέρεια

Όσον αφορά τη μελέτη βασικός της στόχος της μελέτης είναι η ανάδειξη των καλών πρακτικών διεθνούς δικτύωσης και των διεθνών τάσεων καναλιών προβολής τουριστικών προορισμών, που εφαρμόζονται σε αντίστοιχους προορισμούς της Ευρώπης, οι οποίες θα μπορούν να εφαρμοστούν από την Περιφέρεια Πελοποννήσου, για την ανάδειξή του ως ιδανικού προορισμού της Μεσογείου καθόλη τη διάρκεια του έτους. Οι προορισμοί που θα επιλεγούν για τη μελέτη των καλών πρακτικών που εφαρμόζουν θα πρέπει να έχουν κοινά χαρακτηριστικά με την Περιφέρεια Πελοποννήσου, επομένως αναμένεται να προσδιοριστούν κυρίως από τις χώρες της Νότια Ευρώπης (π.χ. Ιταλία, Ισπανία, Κροατία και Νότια Γαλλία). Οι βασικές ενότητες της μελέτης, αναμένεται να είναι:

Ο εντοπισμός τουριστικών περιφερειών- προορισμών της Ευρώπης με αντίστοιχα χαρακτηριστικά με την Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Η ανάλυση των καλών πρακτικών που εφαρμόζουν σε θέματα διεθνούς δικτύωσης και καναλιών τουριστικής προβολής.

Επιλογή των κατάλληλων καλών πρακτικών διεθνούς δικτύωσης και καναλιών προώθησης τουριστικών προορισμών που μπορούν να εφαρμοστούν από την Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Όσον αφορά το υποέργο 2, με βάση τα αποτελέσματα του προηγούμενου πακέτου εργασίας, δηλαδή, στον εντοπισμό των καλών πρακτικών διεθνούς δικτύωσης και καναλιών προώθησης τουριστικών περιφερειών που εφαρμόζονται από αντίστοιχες Περιφέρειες της Ευρώπης, θα διερευνηθεί η δυνατότητα δικτύωσης και ανταλλαγής εμπειριών- μεταφοράς τεχνογνωσίας με τις Περιφέρειες αυτές, καθώς επίσης και η άμεση εφαρμογή των δράσεων – καλών πρακτικών από την Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Στόχος του υποέργου είναι η κεφαλαιοποίηση των πλεονεκτημάτων που θα επιφέρει η διεθνής δικτύωση της Περιφέρειας Πελοποννήσου μέσα από τη συμμετοχή σε οργανισμούς που δύνανται να δώσουν προοπτική και λύση στον σκόπελο προσβασιμότητας που έχει ο προορισμός για τους επισκέπτες από το εξωτερικό.

Στόχος των δράσεων που θα επιλεχθούν για την άμεση εφαρμογή τους είναι η ενίσχυση της τουριστικής οικονομίας καθόλη την διάρκεια του έτους και η προώθηση ειδικών τομέων θεματικού τουρισμού, οι οποίοι δυνητικά θα αποφέρουν πολλαπλά οφέλη και έσοδα για τον προορισμό, προσελκύοντας πνευματικό κεφάλαιο και κοινό μεγαλύτερης οικονομικής δυναμικής στην Περιφέρεια