To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ανεπιβεβαίωτη παραμένει σε μεγάλο βαθμό η επίδραση του influencer marketing

Ανεπιβεβαίωτη παραμένει σε μεγάλο βαθμό η επίδραση του influencer marketing

Η αξιοποίηση influencers για την προσέγγιση στοχευμένων κοινού συνεχίζει να αποτελεί αυξανόμενο κομμάτι των διαφημιστικών πλάνων των brands, ωστόσο το 50% των marketers δηλώνει πως δεν μπορεί να αποδείξει την απόδοση της επένδυσης (ROI), σύμφωνα με νέα έρευνα.

Έρευνα που πραγματοποιήθηκε για το influencer marketing agency SAMY  αποκάλυψε επίσης ότι το 44% των marketers παραδέχεται ότι «τρέχει» καμπάνιες χωρίς να έχει θέσει βασικούς δείκτες απόδοσης (KPIs), κάτι που υποδηλώνει ότι τα brands επενδύουν σημαντικά ποσά στη διαφήμιση χωρίς να έχουν ξεκάθαρη εικόνα για την αποτελεσματικότητα.

Βασικά ευρήματα:

  • Το 48% των marketers δηλώνει ότι δεν ξέρει πώς να μετατρέψει το περιεχόμενο των influencers σε πωλήσεις.
  • Το 60% αντιμετωπίζει δυσκολίες στο να εντοπίσει influencers που ταιριάζουν πραγματικά στο brand και συνδέονται με το κοινό του.
  • Για το 40% των brands, η πρόκληση είναι η δημιουργία μακροπρόθεσμης πιστότητας, με πολλούς να βασίζονται σε μεμονωμένα posts αντί να επενδύουν σε σταθερές συνεργασίες.
  • Το 30% των marketers δηλώνει αβέβαιο ως προς το πώς να μετρήσει την ικανότητα των influencers να αναπτύξουν την κοινότητα του brand.


Γιατί έχει σημασία η μέτρηση της επίδρασης των influencers:

Πρόσφατη έρευνα της WFA έδειξε ότι το 54% των marketers σκοπεύει να αυξήσει τον προϋπολογισμό που αφιερώνει στο influencer marketing, ενώ το 60% πιστεύει ότι η σημασία του θα αυξηθεί στο μέλλον.

Ωστόσο, πολλοί marketers εξακολουθούν να δυσκολεύονται να κατανοήσουν πλήρως την επίδρασή του – ένα θέμα που αναλύθηκε σε ένα από τα πιο πρόσφατα podcasts του WARC, με τίτλο The true value of creator marketing. Ο Dan Wilson, συνιδρυτής της συμβουλευτικής εταιρείας ανάπτυξης Charlie Oscar, αναφέρει ότι το 80% της επίδρασης είναι έμμεσο. Συνιστά την ενσωμάτωση του marketing mix modelling (MMM) για την απόδειξη του ROI, αντί της εστίασης σε άμεσες αντιδράσεις μέσω clicks.

Μια πρόσφατη μελέτη υποστηρίζει αυτή την προσέγγιση: ανέλυσε 50 μεγάλα παγκόσμια brands και αποκάλυψε ότι το 84% των συμμετεχόντων χρησιμοποιεί ήδη το MMM και τις οικονομικές μετρήσεις ως βασικά εργαλεία αξιολόγησης marketing. Ωστόσο, ένα εντυπωσιακό 80% αυτών παραδέχεται ότι δεν ενσωματώνει το influencer marketing στο πλαίσιο του MMM.