To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

AT&T: Νέα επικεφαλής marketing και διαφήμισης

AT&T: Νέα επικεφαλής marketing και διαφήμισης
AT&T: Νέα επικεφαλής marketing και διαφήμισης

Ένα χρόνο μετά την αποχώρηση της Esther Lee από την AT&T προκειμένου να ενταχθεί στη MetLife σαν CMO, ο τηλεπικοινωνιακός κολοσσός προσέλαβε την Fiona Carter, προκειμένου να της αναθέσει καθήκοντα SVP/head του brand marketing, της διαφήμισης και των χορηγιών.

Η Carter διαθέτει πλούσια εμπειρία από το χώρο του marketing και της διαφήμισης, καθώς ξόδεψε περισσότερο από μια δεκαετία στον όμιλο Omnicom, τον οποίο υπηρέτησε σαν managing director της BBDO Νέας Υόρκης, ενώ εκτέλεσε και καθήκοντα chief operating officer για το σύνολο των εταιρειών του ομίλου.

Με τον ρόλο της να τίθεται σε ισχύ από τα τέλη Οκτωβρίου, η Carter θα επιβλέπει το σύνολο των δραστηριοτήτων brand marketing, advertising creative και sponsorship, καθώς και τη βασική media στρατηγική.

Στο σχόλιό της για τη νέα προσθήκη, η senior evp και global marketing officer της AT&T, Lori Lee, υποστήριξε: \"Η Fiona είναι μαι καινοτόμος leader με εξαιρετικά δείγματα γραφής ως προς το χτίσιμο της brand ταυτότητας εταιρειών\". Από την πλευρά της, η Carter χαρακτήρισε το νέο της εργοδότη σαν \"μια παγκόσμια εταιρεία, που ηγείται στην αλλαγή της εμπειρίας των καταναλωτών στο κομμάτι της διασκέδασης και επικοινωνίας\".