To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

BSH: Οι συσκευές Pitsos είναι πάντα σπίτι

BSH: Οι συσκευές Pitsos  είναι πάντα σπίτι
Mε βασικό μήνυμα «Eίναι Pitsos. Είναι σπίτι», η νέα καμπάνια για το brand Pitsos στηρίζεται στην παρουσία που έχει η μάρκα για πάνω από 150 χρόνια δίπλα στην ελληνική οικογένεια. Ο Σπύρος Παπαδόπουλος, Διευθυντής Marketing της ΒSH Οικιακές Συσκευές, μας μιλάει για την καμπάνια και μας εξηγεί πως είναι μια πλατφόρμα που δίνει γερές βάσεις για τα επόμενα βήματα της Pitsos στην Ελλάδα


adb: Ποιο είναι το βασικό μήνυμα που θέλετε να περάσετε με τη νέα εταιρική καμπάνια της Pitsos; Σε ποιο κοινό απευθύνεστε και ποια χαρακτηριστικά του brand θέλετε να προβάλετε;

Σ.Π.: Η Pitsos δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά από το 1865. Για πάνω από 150 χρόνια, σταθερά δίπλα στην ελληνική οικογένεια, είναι εκεί για να της προσφέρει όλη τη φροντίδα που χρειάζεται. Συχνά λέμε πως αν το brand Pitsos ήταν άνθρωπος, θα ήταν οι γονείς που φροντίζουν και νοιάζονται για την οικογένεια και τους οικείους τους. Απολαμβάνουν να τους περιποιούνται και να τους παρέχουν ένα σπίτι γεμάτο θαλπωρή. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η οικογένεια αποτελούσε πάντα το βασικό σημείο αναφοράς για τη μάρκα Pitsos, η νέα επικοινωνιακή καμπάνια δεν θα μπορούσε παρά να την τοποθετήσει στο επίκεντρό της, παρουσιάζοντας όμως τη σύγχρονη ελληνική οικογένεια και διατηρώντας ταυτόχρονα το στοιχείο της θαλπωρής που αυτή προσφέρει.


 
adb: Πώς προέκυψε το βασικό μήνυμα «Eίναι Pitsos. Είναι σπίτι»;

Σ.Π.: Επιθυμία όλων μας ήταν να δημιουργήσουμε μια φρέσκια, μοντέρνα επικοινωνία, που να μιλάει τη «γλώσσα» της δικής μας πραγματικότητας. Παρατηρώντας τον τρόπο ζωής της σύγχρονης ελληνικής οικογένειας, οδηγηθήκαμε στη διαπίστωση ότι λόγω της πολυάσχολης καθημερινότητας, περνάμε λιγότερο χρόνο με την οικογένειά μας.  Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι νοιαζόμαστε και λιγότερο. Αντιθέτως, εκφράζουμε την αγάπη μας με κάθε δυνατό τρόπο.

Πρωταγωνιστές της καμπάνιας μας είναι τα μέλη μιας μοντέρνας ελληνικής οικογένειας, που επειδή δεν βρίσκονται όλοι μαζί συχνά σπίτι, εφευρίσκουν έναν διαφορετικό τρόπο επικοινωνίας: τα post-it. Με post-it που αφήνουν πάνω στις οικιακές συσκευές Pitsos, ο καθένας νιώθει διαρκώς την παρουσία του άλλου.

Οι συσκευές Pitsos είναι πάντα σπίτι, για να καλύψουν τις καθημερινές ανάγκες της ελληνικής οικογένειας και εν τέλει να γίνουν το μέσο έκφρασης της φροντίδας της μητέρας, της αγάπης του πατέρα και κάθε σκέψης που έχει ο ένας για τον άλλο.

Μέσα από την ιδέα, διαμορφώθηκε η αισθητική προσέγγιση και το ύφος της επικοινωνίας. Θέλαμε να ξεπεράσουμε τη στερεοτυπική εικόνα της χαρούμενης οικογένειας και να πάμε ένα βήμα παραπέρα. Να δημιουργήσουμε εικόνες που μεταφέρουν με άμεσο τρόπο τη ζεστασιά και τη ζωντάνια του σπιτιού, χωρίς όμως να είναι στυλιζαρισμένες και ωραιοποιημένες.  Έτσι, με μια σχεδόν νατουραλιστική προσέγγιση, αποδώσαμε στιγμιότυπα από την καθημερινότητα της οικογένειας.

adb: Σε ποιες πλατφόρμες «τρέχει» η καμπάνια και ποιες εκτελέσεις περιλαμβάνει;

Σ.Π.: Πρόκειται για μια καμπάνια 360o, που αποτελείται από μία κεντρική ταινία 45’’ και 30’’, στην οποία συναντάμε τις βασικές προϊοντικές κατηγορίες, καθώς και τέσσερις ταινίες μικρότερης διάρκειας, στις οποίες πρωταγωνιστής κάθε φορά είναι και μια διαφορετική προϊοντική κατηγορία, ακολουθώντας το σενάριο της κεντρικής ταινίας.

Επιπρόσθετα, η καμπάνια έχει digital εφαρμογή ανά προϊοντική κατηγορία, καθώς επίσης διαφημιστικές καταχωρίσεις για έντυπη προβολή, αλλά και POP υλικά, για ενίσχυση της παρουσίας του brand Pitsos μέσα στο κατάστημα.



adb: Ποιο θα λέγατε πως είναι το USP του brand Pitsos και πώς θα λέγατε πως καταφέρνει να εξελίσσεται, αλλά και να κρατάει τους δεσμούς του με την ελληνική οικογένεια, μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια;

Σ.Π.: Η Pitsos, όλα αυτά τα χρόνια, παρουσιάζοντας κάθε φορά συσκευές υψηλής τεχνολογίας, αντοχής και πρωτοποριακού σχεδιασμού, φιλικές προς το περιβάλλον και με αντοχή στο χρόνο, προσπαθεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα λείψει τίποτα στην ελληνική οικογένεια.
Η ελληνική οικογένεια εξελίσσεται. Η Pitsos, μια από τις μεγαλύτερες και πιο αναγνωρίσιμες μάρκες οικιακών συσκευών στην ελληνική αγορά, έχει καταφέρει να εξελίσσεται μαζί της. Αυτό της δίνει τη δυνατότητα και την ευελιξία να μπορεί να ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες της ελληνικής οικογένειας, η οποία βρίσκει στην Pitsos την πραγματική βοήθεια που χρειάζεται καθημερινά. Η Pitsos είναι εκεί για να προτείνει στην ελληνική οικογένεια λύσεις αξιόπιστες, ανθεκτικές, πρακτικές και οικονομικές.

adb: Ποιες είναι οι προκλήσεις όσον αφορά την επικοινωνία και το marketing ενός τόσο εδραιωμένου brand στην ελληνική αγορά όσο η Pitsos;

Σ.Π.: Το brand Pitsos έχει υπάρξει για πολλά χρόνια συνώνυμο της εμπιστοσύνης και αυτό πάντα αποτελούσε και θα αποτελεί για όλους εμάς βασικό στοίχημα αλλά και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Επιθυμία μας στην Pitsos είναι ο καταναλωτής που αγοράζει οποιοδήποτε προϊόν Pitsos να είναι περήφανος για την επιλογή του. Στόχος είναι πάντα η ικανοποίηση των πελατών μας και θεωρούμε ότι η διαχρονικότητα του brand σε συνάρτηση με τη φροντίδα που όλα αυτά τα χρόνια παρέχουμε στο πιστό καταναλωτικό μας κοινό, απεικονίζεται και μέσα από τη νέα αυτή καμπάνια, με βασικό σλόγκαν: «Είναι Pitsos. Είναι σπίτι».



adb: Η σημερινή οικονομική συγκυρία ποιους περιορισμούς (αλλά και ποιες νέες δυνατότητες ίσως) έχει «επιβάλει» όσον αφορά την επικοινωνία στην αγορά των ηλεκτρικών συσκευών;

Σ.Π.: Η οικονομική συγκυρία των τελευταίων ετών στη χώρα μας δεν θα μπορούσε να έχει αφήσει ανεπηρέαστη και την αγορά των ηλεκτρικών συσκευών και κατ’ επέκταση και την επικοινωνιακή προσέγγιση που ακολουθούν οι εταιρείες του κλάδου. Η στρατηγική μας όμως παραμένει σταθερή, αλλάζοντας μόνο κατά περίπτωση την τακτική που ακολουθούμε, με στόχο την καλύτερη επικοινωνία με τον τελικό καταναλωτή.
Σαφώς παρατηρείται μείωση των διαφημιστικών κονδυλίων και των σχετικών δαπανών, πράγμα το οποίο στον αντίποδα έχει οδηγήσει σε καλύτερη αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων, προσεκτικότερη και πιο ποιοτική αξιολόγηση των δυνατοτήτων που προσφέρει η αγορά και ενδυνάμωση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων μας.

adb: Μέσα σε αυτό το περιβάλλον στην αγορά ποια είναι η θέση του brand Pitsos και ποιο είναι το πλάνο σας για τη συνέχεια;

Σ.Π.: Σε μια δύσκολη και απρόβλεπτη αγορά, η Pitsos πετυχαίνει με τη συνεπή παρουσία της τα τελευταία 151 χρόνια να βρίσκεται μέσα στη ζεστή καρδιά της ελληνικής οικογένειας. Με έντονο ανταγωνισμό, που σεβόμαστε πλήρως, καθημερινά οι  Έλληνες καταναλωτές επιβραβεύουν στο μέγιστο την ξεκάθαρη κατεύθυνσή μας, που δεν είναι άλλη από την ικανοποίηση των καθημερινών αναγκών της ελληνικής οικογένειας μέσα από σχέσεις εμπιστοσύνης.

Με γνώμονα αυτό, εξελίσσουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Στο άμεσο μέλλον θα δούμε τη μάρκα Pitsos να έχει ακόμη πιο πρωτοποριακά προϊόντα στην γκάμα της, τα οποία, όπως πάντα, θα ικανοποιούν πλήρως τις καινούργιες ανάγκες της ελληνικής οικογένειας.

Το «Είναι Pitsos. Είναι σπίτι» είναι μια πλατφόρμα που πραγματικά μας δίνει γερές βάσεις για τα επόμενα βήματα της Pitsos στην Ελλάδα.



adb: Σε μια κατηγορία που η αγοραστική απόφαση σε μεγάλο βαθμό βασίζεται στην ενδελεχή εξέταση των τεχνικών χαρακτηριστικών, καθώς και των τιμών, η δημιουργικότητα στην επικοινωνία μπορεί να αποτελέσει πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος;

Σ.Π.: Όπως ανέφερα και προηγουμένως, οι συσκευές Pitsos είναι πάντα σπίτι, για να καλύψουν τις καθημερινές ανάγκες της σύγχρονης ελληνικής οικογένειας. Από την πλευρά μας, έχουμε καταφέρει να εντοπίσουμε αυτές τις ανάγκες και προσπαθούμε να προβάλλουμε τις καταλληλότερες λύσεις προς τον  Έλληνα καταναλωτή. Η σωστή και κατάλληλη επικοινωνία σίγουρα ενισχύει την ταύτιση του καταναλωτή με τη μάρκα, κάνοντάς τον περήφανο για την επιλογή του.

adb: Ποιο είναι το feedback που λαμβάνετε μέχρι στιγμής για την καμπάνια;

Σ.Π.: Αν και δεν είμαστε οι πλέον αντικειμενικοί κριτές, η αλήθεια είναι ότι τα σχόλια που έως τώρα έχουμε λάβει, τόσο από συνεργάτες όσο και από το κοινό για τη νέα καμπάνια Pitsos, έχουν υπάρξει πολύ θετικά, πράγμα το οποίο μας δίνει ικανοποίηση αλλά και δύναμη, για να συνεχίσουμε δυναμικά σε ένα περιβάλλον ανταγωνιστικό και μια αγορά που, όπως όλοι γνωρίζουμε, αντιμετωπίζει αρκετές δυσκολίες τα τελευταία χρόνια.