To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Χάιδω Ηλιοπούλου, Vodafone: Κορυφαία αναγνώριση της στρατηγικής μας

Χάιδω Ηλιοπούλου, Vodafone: Κορυφαία αναγνώριση της στρατηγικής μας
Η Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights της Vodafone Hellas, μίλησε στο adbusiness για τις σημαντικές διακρίσεις που απέσπασε το brand στο πλαίσιο του 2020 Global Effie Index, αλλά και για τη σχέση δημιουργικότητας -αποτελεσματικότητας.

Του Δημήτρη Τσουκαλά

H πρόσφατη δημοσίευση του 2020 Global Effie Index επεφύλασσε τρεις πολύ σημαντικές διακρίσεις για τη Vodafone, που αναγνωρίζουν τη δύναμη της μάρκας και την φέρνουν ανάμεσα στις κορυφαίες του κόσμου. Ποια ήταν τα βραβεία και τι πιστεύετε ότι συνετέλεσε σε αυτό το αποτέλεσμα;

Στο πλαίσιο του Global Effie Index 2020, η Vodafone απέσπασε πρόσφατα τρεις σημαντικές διακρίσεις, μέσα από 4.000 συμμετοχές από όλο τον κόσμο, για τη στρατηγική που έχει υιοθετήσει και τα αποτελέσματα που έχει επιτύχει, σε επίπεδο επικοινωνίας:
• “Most Effective Brand” για την Ευρώπη
• “The Most Effective Telco Brand” διεθνώς
• “The 4th Most Effective Brand” διεθνώς

Οι διεθνείς αυτές διακρίσεις είναι αποτέλεσμα συλλογικής δουλειάς, πίσω από έναν κοινό σκοπό: να προσφέρουμε καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, με τη χρήση νέων τεχνολογιών και να στεκόμαστε έμπρακτα δίπλα στους πελάτες μας, αλλά και την κοινωνία, συμβάλλο- ντας σε ένα καλύτερο μέλλον για όλους.
Αυτή η δέσμευση εκφράζεται και μέσα από την επικοινωνία μας. Τα βραβεία αυτά αποτελούν κορυφαία αναγνώριση της στρατηγικής μας, που απαντά σε πραγματικές ανάγκες και φέρνει ξεκάθαρα αποτελέσματα, με τον πελάτη και τον πολίτη πάντα στο επίκεντρο.

Τι σημαίνει για τη Vodafone η ανάδειξή της ως το πιο αποτελεσματικό brand στην Ευρώπη 4ο πιο αποτελεσματικό στον κόσμο και πιο αποτελεσματικό brand διεθνώς στο χώρο των τηλεπικοινωνιών; Πώς υποδέχθηκε ο όμιλος τις διακρίσεις;

Τα βραβεία Effie αποτελούν τον πλέον γνωστό και καταξιωμένο θεσμό στο χώρο του marketing και της επικοινωνίας, που επιβραβεύει τα πιο αποτελεσματικά brands. Oι διακρίσεις αυτές μας τιμούν ιδιαίτερα και κάνουν όλους εμάς στην ομάδα της Vodafone πολύ περήφανους. Είναι η αναγνώριση της κοινής μας προσπάθειας και της στρατηγικής μας προσέγγισης και θέτουν ψηλά τον πήχυ για τα επόμενα βήματα.

Κατά τη γνώμη σας, ποια είναι η σχέση δημιουργικότητας και αποτελεσματικότητας;

H δημιουργικότητα και η αποτελεσματικότητα στην επικοινωνία είναι δύο έννοιες άρρηκτα δεμένες μεταξύ τους. Αρκεί η δημιουργική ιδέα να υπηρετεί τη στρατηγική της μάρκας, να απαντά σε πραγματικά insights και να προκαλεί ενδιαφέρον και συναισθήματα. Έτσι μπορεί να χτίζει σχέσεις με τους ανθρώπους στους οποίους απευθύνεται και να προσθέτει αξία. Διαφορετικά, γίνεται δημιουργικότητα για τη δημιουργικότητα.

Ποια είναι η μάρκα Vodafone σήμερα και στο μέλλον;
Αποστολή μας στη Vodafone είναι να συνδέουμε τους ανθρώπους, μέσα από τα δίκτυα, τα πρωτοποριακά προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, συμβάλλοντας σε μια ψηφιακή κοινωνία με ίσες ευκαιρίες για όλους και εξασφαλίζοντας την προστασία του πλανήτη.

Η μάρκα υπηρετεί αυτόν ακριβώς το σκοπό. Αξιοποιούμε τις υποδομές, τα προϊόντα και τις τεχνολογίες μας, συμβάλλοντας με αισιοδοξία σε ένα καλύτερο μέλλον για όλους