To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Creativity Un_Explained: Ημερίδα από ΕΔΕΕ και Deree

Creativity Un_Explained: Ημερίδα από ΕΔΕΕ και Deree

Η ΕΔΕΕ και τα Ermis Awards, σε συνεργασία με το Deree - The American College of Greece, πραγματοποίησαν την Τρίτη 15 Οκτωβρίου, ημερίδα για τη δημιουργικότητα στην επικοινωνία και το marketing.

Οι ομάδες (Agency & Client) που βρίσκονται πίσω από 4 πολυβραβευμένες καμπάνιες των τελευταίων Ermis Awards, (Tempo OMD, DDB Athens - ΔΕΗ «Αλλάζουμε μυαλά, όχι ρούχα», Meteorites - Εκδόσεις Ψυχογιός «Ένα Βιβλίο "Χωρίς Εξώφυλλο», Ogilvy - Aegean «Έχω Πάει» και Cream/ Rascal - Google «Athens. The city is the Museum»), μοιράστηκαν με τους φοιτητές τα μυστικά μιας επιτυχημένης καμπάνιας και της διαδικασίας που ξεκινά από μια σωστή στρατηγική marketing του διαφημιζομένου και τον τρόπο που ένα ολοκληρωμένο brief «γεννάει» μια δυνατή ιδέα, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε και ο creative director της McCann Athens, Πάνος Παγώνης.

Οι ομιλητές ανέλυσαν τη σημασία της σωστής εκτέλεσης αλλά και του impact που πρέπει να έχει η καμπάνια στο κοινό. Στο τέλος, σε ένα ειδικό panel, οι πρόεδροι του ΣΔΕ και της ΕΔΕΕ, Γρηγόρης Αντωνιάδης και Μανόλης Παπαπολύζος, μίλησαν στους φοιτητές για τις εξελίξεις αλλά και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος της επικοινωνίας και του marketing, για τις ευκαιρίες καριέρας και την ανάγκη για νέα ταλέντα στο χώρο και απάντησαν στις ερωτήσεις του κοινού. Συντονιστής της ημερίδας ήταν ο Κώστας Σταματάκης, Chief Marketing Officer της Κωτσόβολος και μέλος του Steering Committee των Ermis Awards, ο οποίος στην έναρξη της ημερίδας αναφέρθηκε στην αξία της καινοτομίας στον κλάδο αλλά και στον σημαντικό ρόλο των βραβείων Ermis στο χώρο της διαφήμισης. Στο τέλος της ημερίδας οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν για την εμπειρία του να εργάζεσαι στο χώρο της επικοινωνίας και του marketing.

TAGS: ΕΔΕΕ, Deree