To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

A3® Resizing Ideas: Aνέλαβε τον επανασχεδιασμό του DEPON

A3® Resizing Ideas: Aνέλαβε τον επανασχεδιασμό του DEPON


H Α3® Resizing Ideas αναδείχθηκε νικήτρια στο spec που διενήργησε η ΒΙΑΝ Α.Ε., εταιρία του Ομίλου ΒΙΑΝΕΞ για την ανανέωση των συσκευασιών του DEPON, του leader στην κατηγορία των μη-ναρκωτικών αναλγητικών στην Ελλάδα. Το DEPON χάρη στη μακρά ιστορία του και την αποτελεσματικότητά του, είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεται κάποιος όταν πονάει, ενώ χαρακτηρίζεται και από υψηλό επίπεδο αναγνωρισιμότητας σε οπτικό επίπεδο.


Το ζητούμενο ήταν να διατηρηθούν τα βασικά δομικά στοιχεία της συνολικής ταυτότητας αλλά και του κάθε διαφορετικού κωδικού του brand και παράλληλα να ανανεωθούν, με τρόπο που να προσδίδει στις νέες συσκευασίες στοιχεία εκσυγχρονισμού, τονίζοντας την αποτελεσματικότητά τους και αναδεικνύοντας ακόμη περισσότερο το brand image. Παράλληλα, στον νέο σχεδιασμό της «οικογένειας» των παυσίπονων DEPON , έπρεπε να συμπεριληφθούν και κάποιες νέες προσθήκες όπως το πρωτοποριακό Depon Cold & Flu, ειδικό για τα συμπτώματα γρίπης και το Depon Plus με καφεϊνη, για τις ημικρανίες και τους δυνατούς πονοκεφάλους.


Η Α3® αξιοποιώντας τα δεδομένα αλλά και τα ευρήματα σχετικής έρευνας που διενεργήθηκε, δημιούργησε μια νέα οπτική ταυτότητα που διατηρεί όλα εκείνα τα ποιοτικά και συναισθηματικά στοιχεία μέσω των οποίων ο καταναλωτής αναγνωρίζει το brand Depon, προσδίδοντάς του έναν σύγχρονο και δυναμικό χαρακτήρα, τονίζοντας την υψηλή του αποτελεσματικότητα και διατηρώντας μια συνολικά ιδανική ισορροπία μεταξύ όλων των στοιχείων και την πληροφοριών που προβάλλονται.

Οι νέες συσκευασίες βρίσκονται ήδη στα σημεία πώλησης.


TAGS: Marketing