ΑΑΔΕ: Spec 2,5 εκατ. ευρώ

Η ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων) προκήρυξε διαγωνισμό για το έργο «Σχεδιασμός Νέων Πρότυπων Υπηρεσιών Φορολογικής Εξυπηρέτησης της ΑΑΔΕ (Rebranding)», το οποίο επικεντρώνεται στη μελέτη, τον σχεδιασμό λειτουργίας και την υλοποίηση των λειτουργικών και τεχνικών απαιτήσεων των νέων «Υπηρεσιών Φορολογικής Εξυπηρέτησης», που αποτυπώνουν και ενισχύουν τη νέα στρατηγική της ΑΑΔΕ.
Για την αποτελεσματική υλοποίηση συνολικά του έργου, η σύμβαση αναλύεται στα παρακάτω Πακέτα Εργασίας:
• Πακέτο Εργασίας 1: Συντονισμός και παρακολούθηση έργου
• Πακέτο Εργασίας 2: Στρατηγική Δικτύου & Εμπειρία Πολίτη στα Σημεία Εξυπηρέτησης
• Πακέτο Εργασίας 3: Διαμόρφωση Υπηρεσιών Φορολογικής Εξυπηρέτησης
• Πακέτο Εργασίας 4: Σχεδιασμός και Υλοποίηση Επιμορφωτικών Προγραμμάτων
• Πακέτο Εργασίας 5: Δράσεις Δημοσιότητας και Επικοινωνίας
• Πακέτο Εργασίας 6: Ψηφιακή Σήμανση (Digital Signage)
Πρόκειται για σύμβαση διάρκειας 8 μηνών και αξίας 2,5 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν συμμετοχές μέχρι την Τρίτη 22 Ιουλίου 2025 και ώρα 15:00
Μεταξύ άλλων, ο ανάδοχος θα σχεδιάσει την ταυτότητα των νέων Σημείων Εξυπηρέτησης με φυσική παρουσία σύμφωνα με την επικοινωνιακή ταυτότητα της ΑΑΔΕ (branding). Επίσης θα αναλάβει να παρουσιάσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενημέρωσης και δημοσιότητας προκειμένου να προβληθεί αποτελεσματικά το έργο στο ευρύ κοινό. Οι δράσεις δημοσιότητας αφορούν ενδεικτικά σε διοργάνωση ενεργειών επικοινωνίας, όπως ημερίδες, σεμινάρια, κ.λπ., δράσεις στο πλαίσιο τους ενημέρωσης για το νέο έργο και τους στόχους του, σε συνεργασία με επιστημονικούς και επαγγελματικούς φορείς (φοροτεχνικούς, λογιστές), καταχωρίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο διαδίκτυο, δελτία τύπου, παρουσιάσεις κ.ά.
Αναλυτικότερα το πακέτο εργασίας 5 περιλαμβάνει τα εξής:
Δράση 1: Επικοινωνιακή Στρατηγική και Σχέδιο Δράσεων Επικοινωνίας
Ο Ανάδοχος αναλαμβάνει εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία υπογραφής και ανάρτησης της Σύμβασης, με βάση την Προσφορά του και σε συνεργασία με την Αναθέτουσα Αρχή, να υποβάλει:
α) πρόταση που θα περιλαμβάνει τη Στρατηγική Επικοινωνίας και την κατάρτιση, εξειδίκευση και εφαρμογή Σχεδίου Δράσεων Επικοινωνίας χρονικά κατανεμημένου και κοστολογημένου, με τεκμηριωμένη την αποτελεσματικότητα των προτάσεων σε σχέση με τους επιδιωκόμενους στόχους και τις ομάδες-στόχου (target groups) του έργου και β) ενδεικτικό χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του Σχεδίου Δράσης, σύμφωνα με τις οδηγίες της Αναθέτουσας.
Το Σχέδιο Δράσεων Επικοινωνίας δύναται να περιλαμβάνει τα παρακάτω:
• Σχεδιασμός Επικοινωνιακής Στρατηγικής
• Σχεδιασμός & Παραγωγή Έντυπου, Ηλεκτρονικού, Οπτικοακουστικού και λοιπού Ενημερωτικού Προωθητικού Υλικού
• Προωθητικές ενέργειες – Συμμετοχή σε Εκδηλώσεις
• Προβολή σε Κοινωνικά Δίκτυα & διαδίκτυο
Δράση 2: Σχεδιασμός και Παραγωγή Προωθητικού και Ενημερωτικού Υλικού
Περιλαμβάνει το δημιουργικό σχεδιασμό και την παραγωγή του επικοινωνιακού υλικού (έντυπων, οπτικοακουστικών, ψηφιακών κλπ.).
Δράση 3: Ενέργειες προβολής και δημοσιότητας σε Ψηφιακά Μέσα
Ο Ανάδοχος θα παράσχει υπηρεσίες για το σχεδιασμό και διαχείριση της καμπάνιας στα κοινωνικά δίκτυα και στο διαδίκτυο Digital Media Plan, Google Ads, YouTube X (πρώην twitter), Facebook & Instagram και τυχόν άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης).
Δράση 4: Εκδηλώσεις πληροφόρησης, ενημέρωσης και προβολής
Περιλαμβάνει τον σχεδιασμό και τη διοργάνωση μιας σειράς προωθητικών και ενημερωτικών δράσεων, ενώ ταυτόχρονα στο πλαίσιο της θα σχεδιασθούν και θα παραχθούν και τα υλικά που θα υποστηρίξουν τις ενέργειες αυτές. Οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν για το νέο έργο και τους στόχους του στο κατάλληλο κοινό.