To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Advertary: Νέο project για τον Δήμο Θέρμης

Advertary: Νέο project για τον Δήμο Θέρμης

Η Advertary ανέλαβε τον σχεδιασμό της οπτικής ταυτότητας, του branding και της επιμέλειας της τελικής πρότασης για τη διεκδίκηση του θεσμού της Εθνικής Πρωτεύουσας Νεολαίας 2026 από τον Δήμο Θέρμης.

Η πρόταση του Δήμου Θέρμης με τίτλο «Rooted in Community – Growing Through Youth» διαμορφώθηκε μέσα από έναν συμμετοχικό σχεδιασμό σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Παιδείας, Νεολαίας, Δια Βίου Μάθησης και Απασχόλησης του Δήμου Θέρμης και το Συμβούλιο Νέων Θέρμης, το οποίο λειτουργεί με σοσιοκρατικό μοντέλο λήψης αποφάσεων, δίνοντας έμφαση στη συμμετοχή των νέων, τη συμπερίληψη και τη διαφάνεια. Λαμβάνοντας υπόψη αυτο το μοντέλο η Θέρμη επιδιώκει να αναδειχθεί σε πανελλαδικό πρότυπο «νεανικού οικοσυστήματος», όπου οι νέοι συνδιαμορφώνουν το παρόν και το μέλλον της πόλης, συμμετέχοντας ενεργά σε δράσεις εκπαίδευσης, πολιτισμού, αθλητισμού, επιχειρηματικότητας και απασχόλησης.

Αυτή τη χρονιά, με τη συμβολή της εταιρείας επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων Advertary, η πρόταση του Δήμου Θέρμης φιλοδοξεί να δώσει έμφαση σε τέσσερις βασικές ενότητες που εκφράζουν τις προτεραιότητες της νέας γενιάς: Ενεργή Πολιτειότητα, Πολιτισμός, Αθλητισμός, Νεανική Επιχειρηματικότητα & Απασχόληση. Η ένταξη καινοτόμων δράσεων σε διάφορους τομείς που απασχολούν τους νέους, ανάμεσα τους Media & AI Literacy Workshop, Διάλογοι Νέων, εικαστικές δράσεις όπως “Ζω και Ζωγραφίζω τον τόπο μου” και το Thermi Youth Forum, τέθηκε στο επίκεντρο του σχεδιασμού και της υλοποίησης της τελικής πρότασης.

Παράλληλα, η Advertary σχεδίασε το λογότυπο και τη συνολική οπτική ταυτότητα της υποψηφιότητας, με έμπνευση από τα αρχικά ΕΠΝ (Εθνική Πρωτεύουσα Νεολαίας). Το κεντρικό Π λειτουργεί ως σημείο αναφοράς, ενώ η κάθετη γραμμή του υπαινίσσεται το γράμμα Θ της Θέρμης, συμβολίζοντας ταυτόχρονα το άνοιγμα, την πρόσβαση, τη φιλοξενία και τη δημιουργία.

Το στυλ του λογοτύπου είναι bold, καθαρό και minimal, με urban αισθητική που συνδέεται με τη νεολαία. Η χρωματική παλέτα αντλείται από τα βασικά χρώματα του Συμβουλίου Νέων Θέρμης, δημιουργώντας συνέχεια, θεσμική συνοχή και φρεσκάδα.

Ο ιδρυτής της Advertary, Άγγελος Ορφανίδης δήλωσε χαρακτηριστικά για το έργο ότι «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τη συνεργασία μας με τον Δήμο Θέρμης και για τη συμβολή μας στη διαμόρφωση της ταυτότητας και του οράματος της υποψηφιότητας για την Εθνική Πρωτεύουσα Νεολαίας 2026. Η συμβολή της ομάδας μας στο branding και στον στρατηγικό σχεδιασμό δεν  περιορίστηκε στη δημιουργία ενός εικαστικού σήματος, αλλά στόχευσε στο να αποτυπώσει τη δυναμική και τη φωνή μιας γενιάς που θέλει να συμμετέχει, να δημιουργεί και να αλλάζει τον τόπο της. Η Θέρμη αποτελεί ένα ζωντανό παράδειγμα Δήμου που επενδύει στη νεολαία της, και για εμάς αυτή η συνεργασία είναι μια κοινή διαδρομή έμπνευσης και εξέλιξης και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία».

Η πρόταση του Δήμου Θέρμης στηρίζεται από ένα εκτεταμένο δίκτυο συνεργασιών με σημαντικούς φορείς, όπως το ΕΚΕΤΑ, το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος, το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, το Ολυμπιακό Μουσείο, την Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας, το ΚΕΠΚΑ, το Thess-Δίκτυο, το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Θέρμης, τη Mamagea, το MoveIt και τα Δημοτικά Πολιτιστικά Κέντρα Θέρμης.