To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Amuse: Παγκόσμια πρώτη του rebranding για τον ΒΝΙ

Amuse: Παγκόσμια πρώτη του rebranding για τον ΒΝΙ

Στις 15 Μαΐου έγινε το παγκόσμιο λανσάρισμα του νέου branding της ΒΝΙ, το οποίο ανέλαβε και σχεδίασε η amuse μετά από διεθνή διαγωνισμό.

Μία – μία οι χώρες από την Ασία, την Ευρώπη ως την Αμερική, ακριβώς στις 7 το πρωί παρουσίασαν τη νέα εταιρική ταυτότητα στα online και social, μια καμπάνια που δουλεύτηκε μέσα από audits και εργαστήρια στα οποία συμμετείχαν άνθρωποι από 5 ηπείρους.

Η amuse συνεργάστηκε στενά για 12 μήνες με το marketing department της ΒΝΙ στη Charlotte N. Carolina, ενώ σχεδίασε και έφερε εις πέρας ένα πολυσύνθετο engagement πρόγραμμα των εσωτερικών κοινών προκειμένου να αποτελέσει το rebranding συλλογική δουλειά όλων των βαθμίδων του οργανισμού.

Η ΒΝΙ (Business Network International) είναι ένας πολυεθνικός οργανισμός σε 75 χώρες, που τα τελευταία 35 χρόνια βοηθάει ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να αναπτύσσονται. Το λογότυπο- σύμβολο της ΒΝΙ αποτελεί για τους επιχειρηματίες – μέλη του οργανισμού, στοιχείο υπερηφάνειας το οποίο ενσωματώνουν σε δεκάδες εφαρμογές, κάτι που κατατάσσει το BNI brand στα love brands της κατηγορίας του.
Η amuse τα τελευταία 5 χρόνια σχεδιάζει και διοργανώνει για τη ΒΝΙ συνέδρια στην Αμερική, Ευρώπη, Ασία καθώς και cross-cultural team building activities, online trade shows και προγράμματα κοινωνικής ευθύνης για τις χώρες του τρίτου κόσμου.
TAGS: BNI