To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Bershka: Παρουσιάζει νέα εταιρική ταυτότητα

Bershka: Παρουσιάζει νέα εταιρική ταυτότητα

Το brand του ομίλου Inditex συμπληρώνει αυτόν τον Απρίλιο 25 χρόνια ως παγκόσμιο σημείο αναφοράς στη μόδα για νέους. Με αφορμή αυτή τη σημαντική ημερομηνία, η Bershka ανανεώνει το λογότυπό της μαζί με άλλες δράσεις που θα παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια του 2023. Εκσυγχρονίζεται το βασικό λογότυπο δημιουργώντας μια καθαρή αλλά πιο δυνατή εικόνα ικανή να συνυπάρξει με την ευελιξία και την ποικιλία του προϊόντος, τις καμπάνιες και τους διαφορετικούς διαύλους επικοινωνίας, όπως τα κοινωνικά δίκτυα και την ιστοσελίδα της bershka.com. Επίσης, φεύγοντας από τις εφήμερες τάσεις, η Bershka επαναφέρει το εμβληματικό της λογότυπο BSK ως εικόνα για την πιο teen κολεξιόν της.

Το project αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την DINAMO TYPEFACES, μια νεανική εταιρεία από το Βερολίνο που εξειδικεύεται στο branding και τις τυπογραφίες και έχει συνεργαστεί με γνωστές μάρκες στον χώρο του retail και του lifestyle. Η τυπογραφία που επιλέχθηκε από τη μάρκα είναι η ABC whyte.

Το νέο λογότυπο της μάρκας παρουσιάστηκε στις 6 Απριλίου στην Πορτογαλία με τα εγκαίνια ενός από τα πιο εμβληματικά καταστήματα της Λισαβόνας στο εμπορικό κέντρο Colombo.

Από εδώ και πέρα, αυτή η νέα ταυτότητα θα ενσωματώνεται σε καινούρια καταστήματα και ανακαινίσεις, καθώς και σε όλα τα κανάλια και τις εφαρμογές της μάρκας.

Η Bershka δημιουργήθηκε τον Απρίλιο του 1998 και 25 χρόνια μετά έχει εδραιωθεί ως μία από τις αγαπημένες μάρκες μόδας των νέων. Σήμερα διαθέτει 860 καταστήματα σε 69 χώρες και κάνει πωλήσεις online μέσω του bershka.com.