To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Branding Dialogues από τον τομέα Branding & Design της ΕΔΕΕ

Branding Dialogues από τον τομέα Branding & Design της ΕΔΕΕ

Ο Τομέας Branding & Design της ΕΔΕΕ δημιουργεί και παρουσιάζει τα Branding Dialogues, μία νέα σειρά online συναντήσεων μεταξύ επαγγελματιών που συζητούν πάνω σε branding case studies τα οποία αναδεικνύουν τον ρόλο, τη μεθοδολογία και την αξία του branding στην ανάπτυξη οργανισμών, προϊόντων και υπηρεσιών στη χώρα μας. Τα Branding Dialogues αποτελούν, μεταξύ άλλων, μία από τις πρωτοβουλίες της ΕΔΕΕ που στοχεύουν στην εξωστρέφεια των branding και design agencies και στην ανάδειξη των υπηρεσιών τους ως εργαλείο επιχειρηματικής ανάπτυξης στην Ελλάδα.


Στα Branding Dialogues θα παρακολουθήσουμε μία σειρά από βιντεοσκοπημένους διαλόγους μεταξύ ενός εκπροσώπου ενός branding agency και ενός πελάτη του που, με αφορμή τη συνεργασία τους πάνω σε ένα προϊόν ή υπηρεσία, συζητούν για τα εργαλεία του branding, την αναγνώριση των μεθόδων και των χαρακτηριστικών που οδηγούν στην επιτυχία των brand – τη δυναμική τους και την ανθεκτική στον χρόνο ανάπτυξή τους.


Συντονιστής των Branding Dialogues είναι ο δημοσιογράφος Νεκτάριος Νώτης, Founder - CEO της Notice Content and Services, και στο πρώτο επεισόδιο της σειράς, που βγήκε στον αέρα στις 9 Μαΐου, συμμετέχουν η κα Εμμανουέλλα Μπιτσαξάκη, Founding Managing Partner της 2yοlk, και η κα Μαριαλένα Λημναίου, Marketing Director της Μelissa Kίκιζας. Πρωταγωνιστής της κουβέντας τους είναι το πρόσφατο rebranding των ζυμαρικών Melissa, ως ένα case study που φωτίζει την ευαίσθητη ισορροπία του να επανασυστήσεις μία μάρκα, λέγοντας μία νέα ιστορία και διατηρώντας ταυτόχρονα ζωντανή τη σύνδεση με την κληρονομιά της.

Τα Branding Dialogues θα μπορείτε να τα παρακολουθήσετε στο κανάλι της ΕΔΕΕ στο You tube. https://youtu.be/lpBz1sqj9eM