To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Burger King: Ανανέωση του brand μετά από 20 χρόνια

Burger King: Ανανέωση του brand μετά από 20 χρόνια
«Κάνουμε πολλά όσον αφορά την ποιότητα φαγητού και την εμπειρία», θα δηλώσει ο Fernando Machado, global chief marketing officer της Restaurant Brands International, εταιρεία στην οποία ανήκουν τα Burger King. «Αισθανθήκαμε πως η αναβάθμιση στην οπτική μας ταυτότητα θα βοηθήσει να στείλουμε σήμα στους καταναλωτές μας πως αυτό είναι ένα brand που εξελίσσεται». Το rebranding, το πρώτο των Βurger King εδώ και 20 χρόνια, συμπεριλαμβάνει ένα νέο logo με ένα στρογγυλεμένο φόντο, που μοιάζει με το σχήμα ενός burger.

Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, τα Burger King ανακοίνωσαν πως θα αποσύρουν όλες τις τεχνητές χρωστικές ουσίες και συντηρητικά από τα Whopper burger, καθώς η αλυσίδα προτείνει όλο και πιο υγιεινές επιλογές, για να ακολουθήσει τις σύγχρονες γεύσεις των καταναλωτών. Το rebranding θα ανανεώσει τα πάντα, εκτός από τη διάσημη μασκότ της εταιρείας, τον Τhe King. «Τον αγαπάμε όπως είναι και θα συνεχίσει να είναι περίεργος», θα πει ο Machado.
TAGS: Burger King