To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΕΑΣΕ: Νέα εταιρική ταυτότητα από την Publicom Hill+Knowlton

ΕΑΣΕ: Νέα εταιρική ταυτότητα από την Publicom Hill+Knowlton

Τη νέα εταιρική ταυτότητά της που αντανακλά το Purpose με επίκεντρο τον άνθρωπο, παρουσίασε η ΕΑΣΕ κατά τη διάρκεια της πρόσφατης ετήσιας Γενικής Συνέλευσης των μελών της.

Το νέο λογότυπο σηματοδοτεί την ευρύτερη ανανέωση της ΕΑΣΕ η οποία με νέο διακριτικό τίτλο ως Ένωση Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων έχει επίσης σχεδιάσει και υλοποιεί μια σειρά από πρωτοβουλίες και δράσεις ψηφιακού μετασχηματισμού σύμφωνα με τις σύγχρονες ανάγκες επικοινωνίας και διάδρασης και με γνώμονα την προσφορά στα επιχειρηματικά στελέχη μέλη της και την οικονομία.


Ο Πρόεδρος της ΕΑΣΕ και Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Xerox, κ. Βασίλης Ραμπάτ μίλησε για τη νέα εταιρική ταυτότητα της ΕΑΣΕ που βασίζεται στο όραμά της για συνεισφορά στην κοινωνία: «Τα τελευταία χρόνια η ΕΑΣΕ έχει κλιμακώσει τις παρεμβάσεις, τις δράσεις και τις θέσεις της και έχει αναγνωριστεί ως ένα σημαντικός εταίρος σε θέματα οικονομίας και επιχειρηματικότητας. Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κόσμος επιτάσσουν μια Ηγεσία Με Σκοπό, στο επίκεντρο της οποίας βρίσκεται ο άνθρωπος. Η εστίασή μας στον ανθρώπινο παράγοντα και την κοινωνία είναι αυτή που ενέπνευσε τη νέα εταιρική ταυτότητα της ΕΑΣΕ».

Από την πλευρά του ο κ. Γιάννης Αναστασόπουλος, Σύμβουλος Διοίκησης της ΕΑΣΕ, υπογράμμισε: «Η ΕΑΣΕ παίρνει δύναμη από τα μέλη της. Κάθε της προσπάθεια αποτυπώνει τη δυναμική των μελών της, τα οποία ενέπνευσαν και την ανθρωποκεντρική προσέγγιση της νέας ταυτότητας του οργανισμού μας».


Η ΕΑΣΕ μεταξύ άλλων διαθέτει πλέον νέα ιστοσελίδα https://ease.gr/ αλλά και μια σύγχρονη εφαρμογή Mobile EASE App για τη διασύνδεση των μελών της.

Την καινούρια εταιρική ταυτότητα της ΕΑΣΕ που περιλαμβάνει νέο λογότυπο  και συνοδεύεται από εταιρικό βίντεο, επιμελήθηκε η Publicom Hill+Knowlton.

TAGS: ΕΑΣΕ