To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Εθνική Τράπεζα: Με νέα εικόνα, αποτέλεσμα δημιουργικής συνεργασίας κορυφαίων ομάδων

Εθνική Τράπεζα: Με νέα εικόνα, αποτέλεσμα δημιουργικής συνεργασίας κορυφαίων ομάδων

Μετά από ένα πενταετές εντατικό πρόγραμμα μετασχηματισμού, η φανερά ανανεωμένη Εθνική μας Τράπεζα επιβεβαιώνει ότι δεν ακολουθεί τις εξελίξεις, τις οδηγεί. Με αυτοπεποίθηση και τόλμη που δεν συναντά κανείς συχνά σε τόσο μεγάλους και ιστορικούς οργανισμούς. 

Κίνητρο επιτάχυνσης του δικού της εκσυγχρονισμού, αποτέλεσε ο σκοπός της να ενισχύει διαρκώς τις σχέσεις εμπιστοσύνης που ιστορικά δημιουργεί, εξατομικεύοντας την εμπειρία των πελατών της με τη χρήση νέων τεχνολογιών, διατηρώντας την ανθρωποκεντρική της κουλτούρα και υποστηρίζοντας  την ανάπτυξη του καθενός και κατ’ επέκταση της κοινωνίας. Αυτή η Εθνική όφειλε να αποκτήσει μία νέα εικόνα και επικοινωνιακή τοποθέτηση που συμπνέει με το σήμερα, προβάλλει αποτελεσματικά  την εξελιγμένη τραπεζική εμπειρία που προσφέρει και εκφράζει την αλήθεια της τράπεζας σήμερα.



«Η ανάγκη ανανέωσης της εταιρικής ταυτότητας και της επικοινωνιακής τοποθέτησης της ιστορικής αυτής τράπεζας, αποτέλεσε για όλους μας, μια τεράστια πρόκληση. Η ιστορική παρουσία, ο ρόλος που διαδραματίζει στην οικονομία της χώρας και η αξιακή υπεροχή της τράπεζας μας ήταν απαραίτητο να προστατευθούν. Έτσι, η νέα εικόνα, όφειλε να δημιουργηθεί με το βλέμμα στραμμένο στο αύριο και σεβασμό στην κληρονομιά του χθες. Να αντανακλά την γνώση και την εμπειρία των 183 ετών παρουσίας στη χώρα και παράλληλα να αναδεικνύει την αναπτυξιακή ορμή που πλέον χαρακτηρίζει την Εθνική μας Τράπεζα. Να ενισχύει τη δυναμική του ηγέτη που στηρίζει τις νέες ιδέες και υποστηρίζει μεθοδικά και αποτελεσματικά την υλοποίησή τους.  Γιατί η Εθνική Τράπεζα σήμερα, είναι ένας σύγχρονος οργανισμός, μια ιδιαίτερα αποτελεσματική τράπεζα, που δεν σταματά να εξελίσσεται ενώ παράλληλα παραμένει ανθρώπινη, με στόχο να δυναμώνει τις σχέσεις εμπιστοσύνης που έχει δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια παρουσίας της στη χώρα μας»
σημειώνει η Χαρά Νταλέκου,
General Manager Marketing της Εθνικής Τράπεζας και συμπληρώνει «Στην πορεία εξέλιξης της εικόνας συνέβαλαν περισσότεροι από 1500 συνάδελφοι από την Εθνική Τράπεζα τόσο στη φάση της προετοιμασίας όσο και στην υλοποίηση, χωρίς την συνδρομή των οποίων, όλη αυτή η αλλαγή δε θα ήταν εφικτή. Ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς σε όλους.»

Σε αυτή τη διαδρομή η Εθνική Τράπεζα δεν ήταν μόνη. Μαζί με τους πολύτιμους συνεργάτες της στον τομέα της έρευνας, του branding , της επικοινωνίας και των media εργάστηκαν σαν μια ομάδα σε όλα τα στάδια αυτής της δημιουργικής διαδικασίας. Ο Κωνσταντίνος Μουμούρης, Brand, Digital Marketing & CX Director αναφέρει χαρακτηριστικά πως «αυτό το project ανέδειξε τη δύναμη της συνεργασίας μεταξύ κορυφαίων εταιρειών στον κλάδο τους για ένα από τα σημαντικότερα ελληνικά brands. Οι διαφορετικές εταιρικές κουλτούρες, ο συγκερασμός των απόψεων, η ανταλλαγή feedback, η αξιολόγηση με πολλές διαφορετικές οπτικές δημιούργησε την Τράπεζα Σήμερα κι οδήγησε την Εθνική Τράπεζα με επιτυχία στη νέα της εποχή όπως ήδη αποδεικνύουν τα πρώτα ευρήματα των ερευνών».

 

QED: Η έρευνα-σταθερός συνοδοιπόρος της Εθνικής Τράπεζας στην πορεία της αλλαγής

Σε αυτήν την πορεία, από το 2019 μέχρι σήμερα, η έρευνα υπήρξε από την πρώτη μέρα συνοδοιπόρος, δίπλα και μαζί με την Εθνική Τράπεζα σε κάθε βήμα μέχρι να επιτευχθεί το τελικό αποτέλεσμα.

Ο δρόμος για το rebranding άνοιξε στην πραγματικότητα δυο χρόνια πριν φτάσει το rebranding  να διατυπωθεί ως καίριο αίτημα για τον συντονισμό της Εθνικής Τράπεζας με το σήμερα και την προοπτική για το αύριο. Ήταν μακρύς και συχνά απρόβλεπτος, μέσα σε ένα περιβάλλον που βίωνε συνεχείς αλλαγές και μεταβάσεις μετά την οικονομική κρίση, την τρικυμιώδη περίοδο του covid και του digital transformation που ακολουθήσε. Η έρευνα ήταν εκεί, συνδιαμορφώνοντας το αίτημα και το περιεχόμενο της νέας σελίδας  για την Εθνική Τράπεζα, με τα μεγάλα studies Τouch base establishment 2019, Brand equity decomposed and restructured 2020, και στη συνέχεια τα πολλαπλά Rebranding evaluation rounds.

«Η μεγάλη έκπληξη, αλλά τελικά, και η κινητήριος δύναμη, ήρθε από τους ίδιους τους ανθρώπους που ήταν πιο έτοιμοι και πιο σίγουροι για την αλλαγή απ’ όσο φανταζόμασταν. Ήταν αυτοί που έδωσαν την απάντηση στην αγωνία αλλά και την ευθύνη του πως να «αγγίξεις» μια μάρκα με τεράστιο συμβολισμό, πέρα και πάνω από τον αμιγώς τραπεζικό της ρόλο.» σημειώνει η Μαλβίνα Κόρπη, Insight Generator - Qualitative Research Lead της QED.

Είναι οι άνθρωποι που πίστεψαν εξ’ αρχής στην Εθνική του σήμερα και έδειξαν τα σημεία ισορροπίας ανάμεσα στην κληρονομιά της τράπεζας και την ώθηση στο αύριο. Και είναι η Εθνική που εμπιστεύτηκε τους ανθρώπους και την πυξίδα τους.




Beetroot: Η δημιουργία της νέας εταιρικής ταυτότητας & το οπτικό σύστημα ως βάση για κάθε επικοινωνιακή έκφραση

«Με σημείο αναφοράς την ιστορική κληρονομιά της Εθνικής, δημιουργήθηκε μια νέα οπτική ταυτότητα που αναδεικνύει το κύρος και τον διαχρονικά καίριο ρόλο της στην ελληνική οικονομία, και ταυτόχρονα φέρνει την εικόνα της τράπεζας στο σήμερα.» δηλώνει ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος, Ιδρυτικό Μέλος της Beetroot.

Αρχικά μελετήθηκε η εικόνα της τράπεζας διαχρονικά, εντοπίζοντας γραφιστικά στοιχεία που έχουν ταυτιστεί με το brand της Εθνικής σε βάθος χρόνου. Σε δεύτερο επίπεδο, τα στοιχεία αυτά αναλύθηκαν στα επιμέρους χαρακτηριστικά τους και αποτέλεσαν τη βάση για τον σχεδιασμό της νέας οπτικής ταυτότητας. Σε αυτό το σημείο επιλέχθηκε η έλλειψη – ένα σχήμα ήδη «κατοχυρωμένο» στη συνείδηση του κοινού - το οποίο απόκτησε κεντρικό ρόλο κι έγινε ένα ευέλικτο και δυναμικό εργαλείο, μέσω του οποίου το brand εκφράζει αξίες όπως συνδεσιμότητα, κινητικότητα, συλλογικότητα. Ταυτόχρονα, με σημείο εκκίνησης την έλλειψη, αναπτύχθηκε ένα ολόκληρο γραφιστικό σύστημα που εξυπηρετεί τις ανάγκες branding της τράπεζας. Η έλλειψη «αποδεσμεύεται» από το λογότυπο, αναδεικνύεται και εξελίσσεται. Μεγαλώνει, μικραίνει, γίνεται περίγραμμα, χωρίζεται σε τμήματα και σχηματίζει μοτίβα – έτσι, το απλό αρχικό σχήμα «γεννάει» πολυάριθμους οπτικούς συνδυασμούς. Σε διάφορες παραλλαγές, η έλλειψη «ανοίγει» σαν πύλη, ένδειξη της εξωστρέφειας που χαρακτηρίζει την Τράπεζα Σήμερα.

Έτσι, δημιουργήθηκε ένα εξαιρετικά ευέλικτο και επεκτάσιμο σύστημα οπτικής επικοινωνίας που δίνει απεριόριστες δυνατότητες και απαντάει σε όλες τις επικοινωνιακές ανάγκες της τράπεζας. Το νέο σύστημα, διαθέτει μια νέα οπτική «γλώσσα» που συνδυάζει τα γραφιστικά και τυπογραφικά στοιχεία, την ιδιαίτερη χρωματική παλέτα και εξασφαλίζει ότι κάθε επικοινωνιακή έκφραση του brand είναι απόλυτα αναγνωρίσιμη ακόμα και απουσία του λογότυπου.





Frank
& Fame: Η δέσμευση της Εθνικής Τράπεζας για συμπεριληπτική ανάπτυξη έγινε η έμπνευση για να αναδυθεί η Τράπεζα Σήμερα

Με σύμμαχο τη νέα εικαστική ταυτότητα, η οποία εκφράζει το ανθρωποκεντρικό και ταυτόχρονα συμπεριληπτικό όραμα του brand, καθώς και με εργαλεία τις αξίες της τράπεζας και τη δέσμευση για συμπεριληπτική ανάπτυξη, η στρατηγική επικοινωνίας είχε έναν επιπρόσθετο ρόλο. Να εκφράσει σαφώς τα παραπάνω, με ενσυναίσθηση απέναντι στους ανθρώπους του σήμερα, σε όποιο στάδιο της ζωής τους κι αν βρίσκονται, σε όποιο μέρος της Ελλάδας κι αν κατοικούν, σε κάθε καθημερινή ή μεγαλύτερη ανάγκη υποστήριξης.

«Η στρατηγική βάση της επικοινωνίας έχει στόχο να αναδείξει την τράπεζα ως έναν ζωντανό εξωστρεφή οργανισμό που αφουγκράζεται και υπηρετεί τις αξίες του σήμερα, για τον σύγχρονο άνθρωπο. Αλλά για να εκφραστεί αυτό το μήνυμα με ενσυναίσθηση, επιλέχθηκε ο δρόμος της ειλικρινούς αποτύπωσης των σύγχρονων κοινωνικών αξιών, μία οδός που μπορεί να κρίνεται τολμηρή για την επικοινωνία στην τραπεζική κατηγορία» τονίζει ο Θανάσης Παπαθανασίου, Creative Chairman της Frank & Fame.

Η επικοινωνία υλοποιήθηκε με άμεσο τρόπο σε κάθε κοινό, αποτυπώνοντας το σύγχρονο γίγνεσθαι, αξίες και αντιλήψεις που μας έχουν εξελίξει συλλογικά σε μία κοινωνία πιο αλληλέγγυα, με σεβασμό στη διαφορετικότητα, με ευκαιρίες που δεν βλέπουν εμπόδια, με σεβασμό στον χρόνο ως πολύτιμο πόρο, με περισσότερη εμπιστοσύνη, με λιγότερο αποκλεισμό. Με αυτόν τον τρόπο, η Εθνική Τράπεζα υιοθετεί μια συμπεριληπτική, σύγχρονη και αναπτυξιακή κουλτούρα, όπως είναι και η επικοινωνία που τη συνοδεύει, εκφράζοντας την αφοσίωσή της να είναι η τράπεζα που βρίσκεται δίπλα στον καθένα και σε όλους, σε κάθε σήμερα, για το αύριο όλων μας.




McCann Worldgroup: H αποτύπωση της εξέλιξης της τράπεζας στο digital περιβάλλον

Για τις digital ενέργειες, ακολουθήθηκε μια μεθοδολογία που εστίαζε στη μεταφορά του κεντρικού μηνύματος στο online περιβάλλον, με βασικό στόχο να γίνει αντιληπτό από όλους, ότι η τράπεζα αλλάζει και εξελίσσεται.

Οι προκλήσεις ήταν πολλές. Αρχικά, το rebranding της τράπεζας έπρεπε να γίνει γνωστό σε όλους τους Έλληνες, να τους αγγίξει συναισθηματικά και να προσελκύσει το ενδιαφέρον τους. Επιπλέον, υπήρχε και η νέα εταιρική εικόνα, με νέο λογότυπο αλλά και μια καινούργια εικαστική ταυτότητα που έπρεπε να απλωθεί και να αναδειχθεί, ταυτόχρονα, σε όλο το digital οικοσύστημα, σε υλικά της digital επικοινωνίας, πλατφόρμες, ενέργειες CRM, κανάλια και assets της τράπεζας.

Όσον αφορά την στρατηγική της digital επικοινωνίας, αυτή ξεδιπλώθηκε σε 4 φάσεις. Στην πρώτη φάση, λανσαρίστηκε το teaser, που κατάφερε να προκαλέσει ενδιαφέρον και ενθουσιασμό γύρω από το rebranding, «κλείνοντας το μάτι» στο κοινό, αναφορικά με τη νέα εικαστική ταυτότητα της τράπεζας. Στη δεύτερη, προχώρησε το amplification της ATL καμπάνιας ενισχύοντας το awareness, ενώ στην τρίτη, το κεντρικό concept προσαρμόστηκε σε πιο interactive formats και απλώθηκε με πιο tailor-made μηνύματα ανά μέσο, ενισχύοντας το engagement. Στην τέταρτη και τελευταία φάση, υπήρξαν επιμέρους καμπάνιες για τα εργαλεία, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα εκείνα που έρχονταν να υποστηρίξουν ουσιαστικά την επικοινωνία, με στόχο τη σύνδεση του κάθε κοινού με την τράπεζα.

«Στο τέλος, όλο αυτό το απαιτητικό και μεγαλεπήβολο εγχείρημα απέδωσε καρπούς, αφού χάρη στη δυναμική συνεργασία μεταξύ της ομάδας μας και της τράπεζας, είχαμε μια επιτυχημένη επικοινωνία της rebranding καμπάνιας σε όλο το digital περιβάλλον.» σχολιάζει η Κατερίνα Γιαννούλη, General Manager της MRM / McCann Worldgroup.


TopCut
Modiano: O ρόλος της παραγωγής για την ανάδειξη των νέων αξιών της Εθνικής Τράπεζας

«Η παραγωγή της καμπάνιας η Τράπεζα Σήμερα θα μπορούσε να περιγραφεί ως ένα πολύ όμορφο και απαιτητικό ταξίδι. Χωρίς αμφιβολία, ήταν ένα ιδιαίτερο project, το οποίο μας άφησε ένα αίσθημα ικανοποίησης με την ολοκλήρωσή του.» δηλώνει ο Νικήτας Ραφαήλ, Παραγωγός TopCut Modiano.

Από το πρώτο brief της διαφημιστικής εταιρείας, καταλάβαμε αμέσως ότι πρέπει να βρεθεί ένας ξεχωριστός σκηνοθέτης, ο οποίος θα κινηματογραφούσε με έναν ανεπιτήδευτο, ειλικρινή και ταυτόχρονα μοντέρνο τρόπο. Ανεπιτήδευτο για να μπορέσουν να αποδοθούν σωστά στην εικόνα όλες οι αξίες που πρεσβεύει η Εθνική Τράπεζα και μοντέρνο για να πιστοποιηθεί ότι όλες αυτές οι αξίες εισέρχονται στη νέα εποχή. Το αποτέλεσμα μας δικαίωσε για την επιλογή του Duncan Winecoff, ενός πολύπειρου Αμερικάνου σκηνοθέτη, ο οποίος με μεγάλη χαρά αποδέχτηκε αυτή την πρόκληση.

Σχετικά με τη διαδικασία της παραγωγής, τέτοια σενάρια συνήθως συνδυάζουν όλες τις προκλήσεις που μπορεί να φανταστεί κανείς, αλλά όταν συμμετέχουν στην ομάδα ικανοί και θετικοί άνθρωποι, συνήθως απαντώνται αποτελεσματικά και ευεργετικά για τα «θέλω» και τους στόχους του διαφημιζόμενου. Κλείνοντας, η άρρηκτη συνεργασία διαφημιζόμενου – διαφημιστικής – εταιρείας παραγωγής πρέπει πάντα να προστατεύεται για να μπορούν να προβάλλονται τόσο ξεχωριστές και καινοτόμες καμπάνιες.

«Το project της Εθνικής Τράπεζας ήταν κάτι παραπάνω από τη  δημιουργία μιας ταινίας. Ήταν η αφήγηση μιας ιστορίας που αναδεικνύει όσα πρεσβεύει η τράπεζα και τη βαθιά σύνδεσή της με την κοινωνία. Η διαδικασία ήταν μια απόδειξη της αποτελεσματικότητας της ομαδικής δουλειάς και της συλλογικής προσπάθειας για την επίτευξη ενός κοινού στόχου. Είμαι απίστευτα περήφανος για όσα καταφέραμε μαζί και ευγνώμων για την ευκαιρία που μου δόθηκε να συμβάλω σε ένα τόσο σημαντικό έργο.» σημειώνει με τη σειρά του o Duncan Winecoff, Σκηνοθέτης.


WAVEMAKER
: H επικοινωνία για την Εθνική Τράπεζα, από τις ομάδες εργασίες προς το ευρύ κοινό

Η ιστορικότερη τράπεζα της Ελλάδας ήθελε να μετασχηματιστεί σε σύμβολο πρωτοπορίας, ανανέωσης και τεχνολογικής υπεροχής. Και όλα αυτά διατηρώντας το εμβληματικό της όνομα, την ιστορία και όλη της την κληρονομιά. Η αποφασιστική στάση των στελεχών της Τράπεζας μαζί με τις γνώσεις, την εμπειρία και την παθιασμένη δουλειά όλων των συνεργατών-εταιρειών της, δημιούργησε τη νέα εταιρική της εικόνα που συμπεριλαμβάνει και ενώνει το παρελθόν, το παρόν αλλά κυρίως το μέλλον.

Τόσο η προετοιμασία όσο και η υλοποίηση του project έγινε με στόχο να ενημερωθούν όλοι, άμεσα και αποτελεσματικά. Το έργο όλων των ανθρώπων της τράπεζας και των εξειδικευμένων συνεργατών της ήταν έτοιμο να επικοινωνηθεί συγκεκριμένα, εύστοχα και με σωστή ροή στο κοινό. Για να μπορέσουν τα μηνύματα να μεταφερθούν με μοναδική αρμονία, αλληλουχία αλλά και με το σωστό χρονισμό και ένταση παντού, έγινε εκτεταμένη ανάλυση των χαρακτηριστικών των κοινών.

Η ευθύνη ήταν τεράστια. Η Wavemaker  έχοντας όλα τα όπλα και την εμπειρία σε τέτοιες δύσκολες αποστολές κατάφερε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, να μεταφέρει αποτελεσματικά και  δυναμικά την εικόνα αυτού του iconic brand. Ενός brand που πλέον ήταν συνυφασμένο με την ανάπτυξη, την τεχνολογία, την ανθρωποκεντρική προσέγγιση και την καινοτομία. Απαντώντας παράλληλα, σε όλες τις προκλήσεις και δυσκολίες Η τράπεζα συνεχίζει να δημιουργεί ασταμάτητα νέα δεδομένα, προϊόντα και υπηρεσίες που τα μεταφέρει η  Wavemaker με στρατηγικό σχεδιασμό και καινοτόμο τρόπο στο κοινό.

«Η συμπύκνωση του μετασχηματισμού της Εθνικής Τράπεζας και η απόδοσή της στο ευρύ κοινό ήταν το τεράστιο στοίχημα που κερδήθηκε. Ο ηγέτης  των 183 ετών με προίκα τη γνώση και την εμπειρία αντιμετωπίζει το μέλλον μέσα από την πλέον εξελιγμένη τεχνολογική προσέγγιση. Εγγυάται και ενημερώνει συνεχώς  ότι αυτό το  iconic brand πάντα θα αναπτύσσεται και θα βρίσκεται στη κορυφή του συνδυασμού εμπειρία και εξέλιξη.» τόνισε η Αγγελική Βούλγαρη, COO της Wavemaker.


Συντελεστές


ΕΘΝΙΚΗ
ΤΡΑΠΕΖΑ

Brand, Digital & Customer Experience Team

Kωνσταντίνος Μουμούρης, Brand, Digital Marketing and CX Director

Χρήστος Παπαποστόλου, Brand Communications & Experience Manager

Βανέσσα Γιαννάτου, Research & Customer Insights Manager

Νίκη Πολυχρονάκη, Digital Presence & Communications Manager

Λαμπρινή Τσουκαλά, Media & Budget Manager

Γιώργος Γιουρουκέλης, Retail Marketing Manager

Βασίλης Τσούγιας, Τίνα Γραικούση, Νικολέτα Λίτη, Ιωάννα Δημουλά, Σταύρος Γρηγορακάκης, Στέλιος Σαντοριναίος, Γιώργος Παπαδογιάννης , Νεκταρία Κωστοπούλου, Ελεάννα Παραγιουδάκη, Σοφία Βλάχου, Μαίρη Σάββα, Ελένη Μακράκη

Product Marketing & Communication Team

Ιωάννα Μίγγου, Group Product Marketing & Comms Director

Νίκος Ματθαίος, Deputy Director, Product Marketing & Comms

Αγγελική Βλαχοστέργιου, Product Marketing & Comms Manager for Retail Products

Μαρία Μηλιτση, Product Marketing & Comms Manager for Retail Products

Κάλλια Τζιράκη

Αφροδίτη Σιανοπούλου

Έλσα Κυριακοπούλου, Creative Head

Public Relations & Events Teams

Αγγελική Περήφανου, Events Manager

Kωνσταντίνα Λέκκα

Πόπη Ασλανίδου, Special Marketing Partner


QED

Μαλβίνα Κόρπη: Insight Generator | Qualitative Research Lead

Δανάη Ζόμπολα: Strategist | Account Director


BEETROOT

The Beetroot Team


FRANK & FAME

Θανάσης Παπαθανασίου: Creative Chairman

Nόρα Μαλαμίδου: Strategic Planning Director

Φανή Παπαδοπούλου: Group Account Director

Τερέζα Παλαβίδη: Account Director

Κατερίνα Αλεξανδρίδη: Account Supervisor

Πάνος Μουζακίτης: Creative Head

Κώστας Καπετανάκης: Creative Director

Μυρτώ Κωνσταντέλου: Art Director

Πάνος Πανταζόπουλος: Copywriter

Αλέξανδρος Καπάταης: Studio Manager


MCCANN WORLDGROUP

Γιώργος Τριδήμας: Business Director

Γιώργος Κεσκιλίδης: Group Account Director

Τάνια Ζερίνου: Account Director

Τίνα Κοσμάογλου:Account Manager

Γαλάτεια Χαρατσή: Account Executive

Κατερίνα Γιαννούλη: General Manager MRM

Δάφνη Παπαζαφειροπούλου: Senior Social Media Manager

Κωνσταντίνος Παπακωνσταντίνου: Development Team Leader

Αλέξης Μόρτογλου: Graphic Designer

Αλέκα Παπαδία: Executive Creative Director

Δήμητρα Καραγιάννη: Creative Director

Αθηνά Κακολύρη: Senior Copywriter

Μαριλή Βούλγαρη: Senior Art Director

Κώστας Ρουσσάκης: Creative Director

Όλγα Μπέλλος: Senior Art Director

Κώστας Σεμερτζάκης: Senior Copywriter


TOPCUT MODIANO

Μίκης Μοδιάνο: Executive Producer

Νικήτας ΡαφαήλProducer

Γιάννης Γεωργίου: DOP

Duncan Winecoff: Director


WAVEMAKER

Αγγελική Βούλγαρη: COO

Γιώργος Μπιζούμης: Digital Director

Θουκυδίδης Ζαρωμένος: Account Director

Έλλη Κλάγκου: Digital Manager

Μαριάννα Τσαμπόκα: Account Manager