To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Food For Thought: Δημιούργησε το νέο brand Fruit ‘n’ Mix της Essenza Hellas

Food For Thought: Δημιούργησε το νέο brand Fruit ‘n’ Mix της Essenza Hellas
Η Food For Thought δημιούργησε για την Essenza Hellas, το νέο brand Fruit ‘n’ Mix, μία σειρά 21 προϊόντων πουρέ φρούτων, ιδανικά για τη δημιουργία cocktails, mocktails, γρανιτών και smoothies.

Η Essenza Hellas ανέθεσε στη Food For Thought το σύνολο του project, ξεκινώντας από τον βιομηχανικό σχεδιασμό της φιάλης. Με στόχο την εξασφάλιση της μέγιστης δυνατής λειτουργικότητας, η Food For Thought σχεδίασε τη φιάλη των Fruit ‘n’ Mix με εργονομική λαβή, καπάκι πλάγιας ροής και δυναμικό σχεδιασμό που ξεχωρίζει.

Όσον αφορά στο εικαστικό, ζητούμενο από την Essenza Hellas ήταν η ανάδειξη του μοναδικού χαρακτηριστικού των Fruit ‘n’ Mix, που είναι η υψηλή περιεκτικότητα σε φρούτο. Η Food For Thought το απέδωσε με επιτυχία, μέσω της έντονης παρουσίας λαχταριστών φρούτων και με «δροσερά» γραφιστικά στοιχεία που το επικοινωνούν άμεσα στο ράφι.

Η Food For Thought δημιουργησε παράλληλα την ιστοσελίδα των Fruit ‘n’ Mix, το business newsletter καθώς και τη διαφημιστική καταχώριση στον κλαδικό Τύπο.

 Τα Fruit ‘n’ Mix αποτέλεσαν ήδη από το φετινό καλοκαίρι το «Summer Crush» της αγοράς, αφού πρωταγωνίστησαν στις επιλογές των πελατών της Essenza, αλλά και στις λαχταριστές γευστικές προτάσεις των πελατών της.