To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Food For Thought: Rebranding για την αλυσίδα Cava Anthidis

Food For Thought: Rebranding για την αλυσίδα Cava Anthidis


Τη Food For Thought εμπιστεύτηκε η Cava Anthidis για το rebranding της εταιρείας που εδώ και 45 χρόνια αποτελεί ορόσημο στην αγορά του κρασιού, της μπύρας και των αποσταγμάτων.


Το νέο λογότυπο επικοινωνεί εύστοχα την επιτυχημένη διαδρομή της εταιρείας από το παρελθόν ως σήμερα βάζοντας γερά θεμέλια για το μέλλον, αποπνέει κύρος, καταξίωση και βαθιά γνώση και όλα αυτά μέσω της υψηλής αισθητικής του εκλεκτικισμού και της ατμοσφαιρικότητας που το brand Cava Anthidis εκπροσωπεί.


Το νέο branding της Cava Anthidis εφαρμόζεται από τη Food For Thought ήδη στην εταιρική ταυτότητα και στα υλικά συσκευασίας, ενώ σύντομα θα εφαρμοστεί αρχιτεκτονικά και στα 3 καταστήματα της εταιρείας, στο Μαρούσι, το Κολωνάκι και τη Γλυφάδα.


TAGS: Marketing, Brands