To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Food For Thought: Σχεδίασε την εικόνα και τις συσκευασίες για το Pallada Spread

Food For Thought: Σχεδίασε την εικόνα και τις συσκευασίες για το Pallada Spread
Από το 1980, η επιχείρηση «Παπαδομανωλάκης» στα Χανιά της Κρήτης, δραστηριοποιείται στην παραγωγή, συσκευασία και εμπορία εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου. Τα τελευταία 6 χρόνια η εταιρεία εξειδικεύεται στην ανάπτυξη ατομικών συσκευασιών προϊόντων διατροφής με βάση το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο. Τα προϊόντα «Pallada» είναι πλέον αναγνωρισμένα στην εγχώρια και τη διεθνή αγορά Retail & Food Service.
 
Η Food For Thought έχει δημιουργήσει ολόκληρη την εμπορική εικόνα της εταιρείας και των προϊόντων της. Πρόσφατα ολοκληρώθηκε και η σειρά συσκευασιών του καινοτόμου, premium προϊόντος, Pallada Spread. Πρόκειται για ένα μοναδικό άλειμμα παγκοσμίως, από εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο 95%, το οποίο παρασκευάζεται αποκλειστικά από τις καλύτερες ελιές που συλλέγονται με το χέρι τις πρώτες μέρες του Οκτωβρίου. Μια ξεχωριστή γεύση και ένα αγνό προϊόν κατάλληλο για μία ισορροπημένη διατροφή.
 
Το Pallada Spread βρίσκεται στις μεγαλύτερες αλυσίδες super market στην εγχώρια αγορά αλλά και στο εξωτερικό, σε επιλεγμένα καταστήματα λιανικής, ενώ αποτελεί και αναπόσπαστο κομμάτι του ελληνικού πρωινού σε μεγάλες αλυσίδες πολυτελών ξενοδοχείων.


TAGS: Marketing