To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

H Food For Thought σχεδίασε τις νέες συσκευασίες των ελαιόλαδων Pallada για την αγορά της Ολλανδίας

H Food For Thought σχεδίασε τις νέες συσκευασίες των ελαιόλαδων Pallada για την αγορά της Ολλανδίας
Food For Thought σχεδίασε τις συσκευασίες του Βιολογικού Έξτρα Παρθένου Ελαιόλαδου και του Εξτρα Παρθένου Ελαιόλαδου Pallada για μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες super market της Ολλανδίας. 

Πρόκειται για το προϊόν-σύμβολο της εταιρείας του κ. Γ. Παπαδομανωλάκη, που από το Ακρωτήριο των Χανίων πριν από 40 χρόνια πρωταγωνιστεί σήμερα σε χώρες της Ευρώπης, στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και τα ΗΑΕ.

Η 
Food For Thought μελέτησε τη διεθνή αγορά ελαιολάδου και με βάση την ανωτερότητα του προϊόντος, το σύγχρονο προφίλ της εταιρείας και το γεγονός ότι παράγονται αποκλειστικά από τον καρπό της Κορωνέϊκης ποικιλίας – αναγνωρισμένης από το Διεθνές Συμβούλιο Ελαιολάδου ως ποικιλία παγκόσμιας κληρονομιάς – δημιούργησε δύο σειρές προϊόντων που από πολύ νωρίς έδειξαν ότι ξεχώρισαν οι κάτοικοι της Ολλανδίας.