H MullenLowe αποκαλύπτει το νέο global positioning και τη νέα ταυτότητά της
Η MullenLowe παρουσιάζει τη νέα της παγκόσμια ταυτότητα και ένα ανανεωμένο positioning που δημιουργήθηκε για να ενώσει το δίκτυο σε 57 αγορές παγκοσμίως και να το διαφοροποιήσει από τον ανταγωνισμό. Η MullenLowe βλέπει το χταπόδι να εξελίσσεται από μια λειτουργική μασκότ σε ένα like-minded πνεύμα που οπτικά αντιπροσωπεύει τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες πρέπει να αναπτύσσονται σήμερα.
Το νέο positioning υποστηρίζεται από έρευνα που αποκαλύπτει ότι οι καινοτόμες μάρκες αναπτύσσονται με διπλάσιο ρυθμό από τους ανταγωνιστές τους και οι μάρκες που συνεχίζουν να καινοτομούν, αναπτύσσονται επτά φορές πιο γρήγορα*.
«Το icon μας αποτελεί την τέλεια μεταφορά. Το χταπόδι έχει επιβιώσει πάνω από 300 εκατομμύρια χρόνια ακριβώς λόγω της ρευστότητάς του και της ικανότητάς του να προσαρμόζεται. Είναι ο μόνος οργανισμός που συστηματικά αναδιαμορφώνει το δικό του DNA – ένα μοντέλο για το πώς πρέπει να συμπεριφέρονται και τα brands σήμερα», λέει η Kristen Cavallo, CEO της MullenLowe Global.
Ένα λογότυπο που επανεφευρίσκει τον εαυτό του.
Η νέα ταυτότητα της μάρκας δημιουργήθηκε από την MullenLowe U.S. με επικεφαλής τον υπεύθυνο design, João Paz.
«Θέλουμε να αμφισβητήσουμε τον τρόπο με τον οποίο εμφανίζονται οι εταιρείες στον κόσμο. Το χταπόδι μας δεν φοβάται την αλλαγή. Είναι στη φύση του, στο DNA του. Αγκαλιάσαμε την ιδέα με μια πλήρως παραγωγική ταυτότητα, σχεδιασμένη για να δείχνει εξατομίκευση σε κλίμακα», λέει ο Paz.
Το νέο λογότυπο δεν τηρεί τους κανόνες της λογικής. Ξεφεύγει από κάθε είδους συμμετρία και ακαμψία. Χωρίς γωνίες ή τελικά σημεία, αλλάζει και κινείται και συμπεριφέρεται με διαφορετικούς τρόπους. «Το χταπόδι μας είναι ζωντανό. Έχει θέληση, προσωπικότητα και κυρίως θέλει να κινείται. Με τις ατελείωτες ανατροπές του, έχει την ελευθερία να επανεφευρίσκει τον εαυτό του αδιάκοπα», προσθέτει ο Paz.
Μια δημιουργική εφαρμογή που σας προσκαλεί να σχεδιάσετε το δικό σας λογότυπο.
Η MullenLowe προσκαλεί τους περισσότερους από 4.000 υπαλλήλους της παγκοσμίως να σχεδιάσουν το δικό τους χταπόδι χρησιμοποιώντας μια ψηφιακή εφαρμογή. «Θέλουμε το σύστημα σχεδιασμού να αντικατοπτρίζει ποιοι είμαστε και να επιτρέψουμε σε κάθε άτομο που είναι μέρος της MullenLowe να αφήσει το δικό του στίγμα», λέει ο Paz. Επιτρέπει στους χρήστες να εξατομικεύσουν το χταπόδι για υπογραφές email, εικονίδια κοινωνικής δικτύωσης και προφίλ, ακόμη και το φόντο ενός Apple Watch.
Μια ιδιότροπη αντίθεση μεταξύ λογοτύπου και λεκτικού σήματος.
Το ρευστό χταπόδι συνδυάζεται με ένα bespoke λεκτικό σήμα που είναι αυστηρό, αξιόπιστο και σταθερό στη λογική επεξεργασίας Serif. Θεμελιώνει τη ιδιόρρυθμη συμπεριφορά του χταποδιού, συνδυάζοντας το συναίσθημα με τη λογική. Ενώ το χταπόδι καλωσορίζει το νέο, το λεκτικό σήμα αποτελεί φόρο τιμής στο παρελθόν και στη μακρόχρονη κληρονομιά της εταιρείας.
Ένα σύστημα που μας ενώνει σαν οικογένεια.
Εκτός από όλες τις επιμέρους προσαρμογές, δημιουργήθηκε ένα μοτίβο που αντιπροσωπεύει τη συμπερίληψη και τη συνένωση όλων των μοναδικών εκφράσεων και των ανθρώπων που αποτελούν κομμάτι της MullenLowe.
Πλοκάμια που μεταμορφώνονται σε γράμματα.
Για να ολοκληρωθεί η οπτική ταυτότητα, το σύστημα περιλαμβάνει τη δική του κατοχυρωμένη τυπογραφική αντιμετώπιση. Τα πλοκάμια του χταποδιού μεταμορφώνονται σε γράμματα και αριθμούς που δημιουργούν μια πλήρη γραμματοσειρά από το Α έως το Ω και από το 0 έως το 9.
Μια νέα MullenLowe.
Η ταυτότητα έχει εξαπλωθεί σε όλα τα επικοινωνιακά σημεία επαφής της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένου του website και των social media. Η νέα εμφάνιση πηγαίνει πέρα από τον σχεδιασμό για να δημιουργήσει ανανεωμένη ενέργεια, υπερηφάνεια και εμπιστοσύνη στο επόμενο κεφάλαιο του δικτύου.
Μια πίστη και μια υπόσχεση.
«Αυτό δεν είναι απλώς ένας επανασχεδιασμός λογοτύπου. Έχουμε άποψη για το πώς αναπτύσσονται οι εταιρείες και δημιουργήσαμε την ταυτότητα και τη φωνή μας για να αντικατοπτρίζουν αυτή την πεποίθηση. Σε έναν κόσμο που αλλάζει διαρκώς, ακολουθώντας τα ίδια και τα ίδια δεν αποτελεί το δρόμο προς τη μακροπρόθεσμη επιτυχία. Τα brands πρέπει να κερδίζουν και να υπερασπίζονται συνεχώς το μερίδιο της προσοχής τους», τονίζει η Cavallo. «Τα προϊόντα μπορεί να είναι βαρετά, αλλά οι μάρκες δεν έχουν την πολυτέλεια να είναι κι εκείνες βαρετές».