To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Eυρωχαρτική γίνεται Endless EC

Η Eυρωχαρτική γίνεται Endless EC

Του Δημήτρη Τσουκαλά

Το ιστορικό  brand Endless, στο πλαίσιο της διαρκούς εξέλιξης επανέρχεται με καινούριο λογότυπο, νέο tagline και πλήρως ανανεωμένη εμφάνιση στις συσκευασίες, της Endless EC, όπως είναι νέα επωνυμία της Ευρωχαρτικής.

«Κομμάτι της Ζωής» είναι το νέο tagline που συνοδεύει το λογότυπο Endless, με το οποίο η μάρκα ξανασυστήνεται στο κοινό. Ο κύκνος διατηρείται ως κύριο σύμβολο υπογραμμίζοντας το σεβασμό προς τον καταναλωτή και τη σχέση εμπιστοσύνης που έχει αναπτυχθεί με την πάροδο του χρόνου. Μια σχέση που στηρίζεται στην επικοινωνία και τη σταθερότητα. Ο κύκνος – σύμβολο γίνεται πιο επικοινωνιακός, προσιτός, σύγχρονος. Το σύνολο του λογοτύπου δίνει μια οικεία αίσθηση χωρίς περιττά διακοσμητικά στοιχεία. Οι χρωματικοί συνδυασμοί είναι έντονοι, με δυναμικό  σχεδιασμό.


Πορεία ανάπτυξης

Όλα αυτά συμβαίνουν σε μια περίοδο ανοδική για την πορεία της εταιρείας ενώ σύμφωνα με όσα ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος, Γιώργος Τρακάκης, στο πλαίσιο χθεσινής ενημερωτικής συνάντησης με δημοσιογράφους, η διοίκηση, επιδιώκει να διπλασιάσει το μέγεθος της εταιρείας και να διεκδικήσει ακόμα μεγαλύτερα μερίδια τα επόμενα έτη, με την ανάπτυξη και διάθεση στην αγορά καινοτόμων, ποιοτικών και φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων. Παράλληλα, εξετάζει και την πιθανότητα εισαγωγής της εταιρείας στο Χρηματιστήριο, στην Εναλλακτική Αγορά, χωρίς ωστόσο να έχει αποφασίσει πότε θα γίνει αυτό.  «Είναι ένα από τα πολλά ενδεχόμενα που εξετάζουμε, χωρίς ωστόσο να έχει ληφθεί οριστική απόφαση» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Τρακάκης  σημειώνοντας παράλληλα πως αυτή την στιγμή δεν υπάρχει ιδιαίτερη ανάγκη χρηματοδότησης.


Με άνοδο το 2021

Η εταιρεία θα κλείσει το 2021 με ελαφρά μονοψήφια άνοδο, μ την νέα προϊόντική κατηγορία χάρτινης συσκευασίας, Endless Earth που διατίθεται ήδη στις τέσσερις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ να συμβάλλει σημαντικά σε αυτή την πορεία. Σημειώνεται ότι η εταιρεία διαθέτει  σημαντική παρουσία στα σούπερ μάρκετ και με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που παράγει και που υπερβαίνουν το 40% του τζίρου της.

Το 2020, οι πωλήσεις ανήλθαν σε  57,09 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας άνοδο 8,24% σε σχέση με τα 52,75 εκατ. ευρώ του 2019. Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 4,50 εκατ. ευρώ, αυξημένα 107,44% σε σχέση με τα 2,17 εκατ. ευρώ του 2019, ενώ τα κέρδη προ φόρων εκτινάχθηκαν από τα 170 χιλιάδες ευρώ σε 1,58 εκατ. ευρώ (+829,6%). Το 65% των πωλήσεων του 2020 προήλθε από τα χαρτικά και το 35% από τα απορρυπαντικά,  ενώ σχεδόν ο μισός τζίρος αφορούσε σε πωλήσεις εκτός των σούπερ μάρκετ.

Όπως σημείωσε ο κ. Τρακάκης, τo 2020 και συγκεκριμένα μέσα σε ένα μήνα (Μάρτιος 2020) όπου η ανάπτυξη έφτασε το 80% τα προϊόντα της εταιρείας (χαρτικά και απορρυπαντικά) ανταποκρίθηκαν στη ζήτηση καλύπτοντας τις αυξημένες ανάγκες των καταναλωτών. Παράλληλα η εταιρεία κινήθηκε γρήγορα και με αποφασιστικές κινήσεις πρόσθεσε στη γκάμα των προϊόντων της μάσκες, προχωρώντας σε εισαγωγές από την Κίνα, αλλά και σαπούνι ήπιας αντισηπτικής προστασίας

Προς διψήφιες ανατιμήσεις το 2022

Για τη φετινή χρονιά μεγάλη πρόκληση για την εταιρεία, σύμφωνα με τη διοίκηση, αποτελεί η αύξηση που παρατηρείται στις πρώτες ύλες, το ενεργειακό και το μεταφορικό κόστος. Η διοίκηση παρακολουθεί τις εξελίξεις και ήδη έχει προβεί σε μονοψήφιες ανατιμήσεις στα προϊόντα της ενώ, όπως αναφέρθηκε, από την επόμενη χρονιά οι ανατιμήσεις θα είναι διψήφιες.

Παράλληλα ο κ. Τρακάκης  ανέφερε πως εκτιμά πως αρκετές μικρές βιοτεχνίες που κινούνται στον χώρο της χαρτοβιομηχανίας δεν θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις πιέσεις που ασκούν αυτές οι αυξήσεις και προέβλεψε την διαμόρφωση ενός διαφορετικού τοπίου στην αγορά. Όσον αφορά δε το ενδεχόμενο πραγματοποίησης κάποιας εξαγοράς από την Endless αλλά και για την περίπτωση που εκδηλωθεί ενδιαφέρον εξαγοράς  για την ίδια σημείωσε πως  «όλα αγοράζονται, όλα πωλούνται».


Η δεύτερη γενιά και οι επενδύσεις

Η Ευρωχαρτική, είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στην επεξεργασία προϊόντων χάρτου “Tissue”, την παραγωγή υγρών απορρυπαντικών (μεταξύ άλλων παράγει και τα προιόντα AVA για τον Σαράντη και Topine για την Εύρηκα) καθώς και την εμπορεία ειδών προσωπικής υγιεινής και συναφών ειδών. Οι εξαγωγές αποτελούν το 5% του συνολικού τζίρου της εταιρείας ενώ τα προϊόντα Endless έχουν μια σταθερά αυξανόμενη παρουσία σε αγορές του εξωτερικού όπως Κύπρο, Βαλκάνια, Πολωνία και Τουρκία

 Την διοίκηση έχει αναλάβει η δεύτερη γενιά με τον Γιώργο Τρακάκη στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου και τον Θανάση Χριστόπουλο σε εκείνη του αναπληρωτή διευθύνοντος συμβούλου ενώ θα πρέπει να σημειωθεί πως το 2019  ολοκληρώθηκε από την Ευρωχαρτική η υλοποίηση επένδυσης 17 εκατ. ευρώ για εγκαταστάσεις, μηχανολογικό εξοπλισμό, ανέγερση νέων παραγωγικών εγκαταστάσεων και αποθηκευτικών χώρων 15.000 τ.μ.. Η ωρίμανση αυτής της επένδυσης θα συνεχίσει να προσδίδει δυναμική στις πωλήσεις και στις συνέργειες κόστους από το 2021 και μετά.

TAGS: Brands