Η K2 δημιουργεί τα “λοκάλια” για τα νέα convenience stores του efood
Το efood, η μεγαλύτερη και πιο αγαπημένη πλατφόρμα μεταξύ επιχειρήσεων εστίασης και πελατών στην Ελλάδα, επεκτείνει την παρουσία της πέρα από τον ψηφιακό κόσμο, με την έναρξη μιας νέας αλυσίδας από convenience stores της γειτονιάς. Στην K2 ανατέθηκε να δημιουργήσει μια οπτική ταυτότητα που να ενσαρκώνει το θετικό πνεύμα αυτών των καταστημάτων, μεταμορφώνοντας το concept του mini-market σε κάτι πιο συναρπαστικό και ουσιαστικό.
Με έμπνευση τις ζωντανές γειτονιές της Ελλάδας, η K2 ανέπτυξε τα “λοκάλια” -ένα οπτικό σύστημα με πρωταγωνιστές τους τοπικούς, αφανείς ήρωες που προσδίδουν μια νότα χαράς σε κάθε κατάστημα. Αυτοί οι χαρακτήρες επαναπροσδιορίζουν την έννοια των καταστημάτων αυτού του είδους, κάνοντας τα ένα από τα πιο αγαπημένα μέρη της γειτονιάς. Σχεδιασμένα να “προσαρμόζονται” στο περιβάλλον τους, καθένα από αυτά αναδεικνύει την τοπική κουλτούρα, προσφέροντας παράλληλα μια φρέσκια, αντι-mini-market αισθητική.
Μέσα από αυτό το οπτικό ταξίδι, τα νέα καταστήματα του efood στοχεύουν να δημιουργήσουν χώρους που είναι ταυτόχρονα οικείοι και καινοτόμοι, φέρνοντας χαρά και ευκολία στις γειτονιές της Ελλάδας.
Μπορείτε να ανακαλύψετε το project στο παρακάτω link : https://www.k2design.gr/project/efoodlocal/.