To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

MSCOMM: Νέα εικαστική ταυτότητα και νέο λογότυπο για το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθήνας

MSCOMM: Νέα εικαστική ταυτότητα και νέο λογότυπο για το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθήνας

Η MSCOMM σχεδίασε και υλοποίησε με επιτυχία τη νέα εικαστική ταυτότητα του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Αθήνας (ΒΕΑ), στο πλαίσιο του εορτασμού των 100 χρόνων από την ίδρυσή του. Η παρουσίαση του νέου λογοτύπου πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, την Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025, κατά τη διάρκεια της επετειακής εκδήλωσης που σηματοδότησε ένα ιστορικό ορόσημο για την ελληνική βιοτεχνία.

Η νέα ταυτότητα του ΒΕΑ αποτυπώνει με καθαρότητα, διαχρονικότητα και συμβολισμό τη μετάβαση του Επιμελητηρίου σε μια νέα εποχή εξωστρέφειας και καινοτομίας, παραμένοντας ταυτόχρονα πιστή στις αξίες, την παράδοση και το ανθρώπινο πρόσωπο της βιοτεχνίας. Ο σχεδιασμός του νέου λογοτύπου αντλεί έμπνευση από τον κύκλο της δημιουργίας, τον άνθρωπο της παραγωγής και την ενέργεια της προόδου, ενώ η τυπογραφική του γλώσσα αποπνέει σύγχρονη σταθερότητα και εμπιστοσύνη.

Η MSCOMM ανέλαβε, εκτός από τον σχεδιασμό της νέας εικαστικής ταυτότητας, και την οργάνωση και υλοποίηση της επετειακής εκδήλωσης του ΒΕΑ στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών - μια βραδιά υψηλού συμβολισμού που συνέδεσε το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της ελληνικής βιοτεχνίας, με κεντρικό μήνυμα: «Ένας Αιώνας Μπροστά».

Ο Πρόεδρος του ΒΕΑ, κ. Κωνσταντίνος Δαμίγος, κατά την ομιλία του, υπογράμμισε: «Η σημερινή διοίκηση έχει την τιμή να κλείνει έναν αιώνα πορείας και να ανοίγει τον επόμενο με το ίδιο πάθος, τις ίδιες αξίες και νέες προοπτικές.» Τον Πρωθυπουργό εκπροσώπησε ο Υπουργός Ανάπτυξης κ. Τάκης Θεοδωρικάκος, ο  οποίος απηύθυνε χαιρετισμό συγχαίροντας το ΒΕΑ για τη διαχρονική του προσφορά και τη στήριξη της μικρής και μεσαίας επιχειρηματικότητας. Κατά τη διάρκεια της βραδιάς απονεμήθηκαν τα Βραβεία Βιοτεχνικής Αριστείας, τιμώντας επιχειρήσεις-μέλη του ΒΕΑ που διακρίθηκαν για την καινοτομία, την εξωστρέφεια, την κοινωνική τους ευαισθησία και τη συμβολή τους στην ελληνική παραγωγή.

Η MSCOMM, με συνέπεια στη στρατηγική επικοινωνίας θεσμών και οργανισμών, συνέβαλε στη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης οπτικής και επικοινωνιακής εμπειρίας για το ΒΕΑ - ενός φορέα που για έναν αιώνα στηρίζει την ελληνική βιοτεχνία, τους δημιουργούς και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Η νέα οπτική ταυτότητα και το λογότυπο του ΒΕΑ σηματοδοτούν την έναρξη ενός νέου κύκλου δημιουργίας, με γνώμονα τη βιωσιμότητα, την καινοτομία και την ενίσχυση του ρόλου της βιοτεχνίας στη σύγχρονη οικονομία.

TAGS: ΒΕΑ