To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα ταυτότητα για τα Ermis Awards

Νέα ταυτότητα για τα Ermis Awards
Νέα ταυτότητα για τα Ermis Awards

Τα Ermis Awards 2014 σηματοδοτούν ένα νέο κύκλο για το μεγάλο θεσμό βράβευσης της Δημιουργικότητας στην Ελλάδα. Είκοσι πέντε χρόνια μετά το πρώτο ΦΕΔ του Γιάννη Ευσταθιάδη και 12 χρόνια μετά τα πρώτα Ermis Awards του Γιώργου Ντούση, η ΕΔΕΕ ανανεώνει το σήμα που υπογράφει τη διοργάνωση, τιμώντας διαχρονικά το θεό Ερμή, ως σύμβολο της Επικοινωνίας. Το νέο σήμα είναι η γνωστή εικόνα του φτερού που βλέπουμε στο κεφάλι και τα σανδάλια του Ερμή, με λιτή γραφιστική αποτύπωση και σύγχρονο ύφος. Η επιμέλεια του νέου σήματος έγινε από την Beetroot, εταιρεία-μέλος της ΕΔΕΕ στο αντικείμενο Branding & Design.

O Μανόλης Παπαπολύζος, Πρόεδρος της ΕΔΕΕ, δήλωσε σχετικά: «Είναι αλήθεια ότι θέλει πολύ κουράγιο να αλλάξεις κάτι επιτυχημένο, όπως το σήμα των Ermis Awards, ιδιαίτερα όταν κανείς δεν συνειδητοποιεί την ανάγκη της αλλαγής μέχρι να βάλεις δίπλα στο παλιό, το νέο. Όμως, μετά από 12 χρόνια με την τρέχουσα εταιρική ταυτότητα, αισθάνομαι ότι έπρεπε να δώσουμε μια νέα πνοή στα Ermis Awards με ένα νέο σήμα, με το οποίο ελπίζουμε ότι θα πορευθούμε τα επόμενα 12 τουλάχιστον χρόνια. Τα Ermis Awards είναι το μεγαλύτερο brand name της ΕΔΕΕ και επομένως πρέπει όχι μόνον να είμαστε πρωτοπόροι σχεδιαστικά, αλλά το branding των Ermis να μπορεί να μπορεί να εφαρμοσθεί εύκολα παντού, ακόμα και σε αντικείμενα. Έτσι ώστε η νέα εταιρική ταυτότητα να γίνει προσιτή, να φθάσει στα χέρια πολλών και να αγαπηθεί. Ευχαριστώ θερμά τη Beetroot, που συμμετέχει στη φετινή Οργανωτική Επιτροπή, για τη συμβολή της και τον ενθουσιασμό με τον οποίο χειρίστηκε το project».

Ο Πάνος Σαμπράκος, Πρόεδρος της ΟΕ Ermis Awards 2014, συμπλήρωσε ότι «Τα Ermis Awards πάντα βράβευαν εκείνα τα έργα που είχαν την δύναμη να ταξιδέψουν μακριά στη συνείδηση του κοινού. Το φτερό του Ερμή αποτελεί το ιδανικό σύμβολο για την διάκριση που δίνουμε σε αυτές τις ιδέες. Αυτές που γεννήθηκαν για να πετάξουν και μαζί τους, να ανεβάσουν κι όλους εμάς, ακόμα πιο ψηλά».

Ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος, Designer & Founder της Beetroot, δήλωσε: «Ό,τι δεν έχει χαλάσει δεν το πειράζεις\" λέει το παγκόσμιο γνωμικό. Η οπτική ταυτότητα των Ermis Awards, όχι μόνο δεν είχε \"χαλάσει\", αλλά αποτελούσε ένα εξαιρετικό παράδειγμα οπτικής ταυτότητας με πολύ έξυπνα τοποθετημένες ρίζες στην ελληνική μυθολογία. Ο επανασχεδιασμός της έπρεπε απαραιτήτως να προσθέσει χωρίς να κλονίζει στο ελάχιστο την υπάρχουσα κατάσταση. Το ερώτημα ήταν το πιο θα έπρεπε να είναι το \"είδος\" αυτής της πρόσθεσης. Η εργασία της ομάδας μας είναι εξαιρετικά λεπτή ή ακόμη και \"χειρουργική\". Σύμφωνα με τη διεθνή επιταγή αλλά και τη προσωπική μας ανάγκη για ουσία χωρίς επιτήδευση και περιττά σχόλια, επανασχεδιάσαμε το περίγραμμα των φτερών του Ερμή χρησιμοποιώντας \"σύντομες\" καμπύλες με τις οποίες το σχήμα ξεφεύγει από την απεικόνιση και μετατρέπεται σε σύμβολο ή ακόμη και ιδεόγραμμα. Ευχαριστούμε όλη την ομάδα των Ermis Awards για την αμέριστη εμπιστοσύνη!».