
Medisei: Νέα ταυτότητα για την Panthenol Extra
Στρατηγική επανεκκίνηση που σηματοδοτεί τη μετάβαση του brand σε μια νέα, πιο σύγχρονη εποχή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτρατηγική επανεκκίνηση που σηματοδοτεί τη μετάβαση του brand σε μια νέα, πιο σύγχρονη εποχή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ35η Γενική Συνέλευση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο κεφάλαιο στη διαδρομή των Cecil Lacenere & Δημήτρη Κοκολάκη με τη συμμετοχή του Γιώργου Ζαρόγιαννη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε έμφαση στη βιωσιμότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέλαβε τo redesign των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας της αλυσίδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Kommigraphics εξειδικεύεται στις εξατομικευμένες λύσεις στρατηγικού σχεδιασμού και οπτικής επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιουργικοί Διευθυντές της εταιρείας είναι οι Μιχάλης Γεωργίου και Δημήτρης Στεφανίδης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα οπτική ταυτότητα βασίζεται σε μια εκτεταμένη έρευνα αγοράς, που πραγματοποιήθηκε από τις Digital Bites και Ierax Analytix.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα ολικό rebranding που δημιουργεί νέες προοπτικές για την επόμενη ημέρα της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤης πρωτοποριακής πλατφόρμας εμπειριών, που εστιάζει σε μια βιωματική εμπειρία επιβράβευσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιμελήθηκε το όνομα, το λογότυπο, την ανάπτυξη της εταιρικής ταυτότητας, και τον σχεδιασμό του νέου website του brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο τη δημιουργία και εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory