To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Pescanova: Από την βιώσιμη αλιεία στο VR Rebranding

Pescanova: Από την βιώσιμη αλιεία στο VR Rebranding

Με την καινοτομία γραμμένη στο DNA της και την πυξίδα της να δείχνει ένα πιο φρέσκο αύριο, η Pescanova ενισχύει ακόμη περισσότερο την επιτυχία της στην κατηγορία των πανέ, με σημαντικά νέα: Νέο προϊόν, με το πιο νόστιμο Φιλέτο Μπακαλιάρου σε τραγανό πανάρισμα, πιστοποίηση MSC ότι το ψάρι που περιέχουν το προϊόντα Pescanova Πανέ είναι αλιευμένο με γνώμονα τη βιωσιμότητα και την καλή διαχείριση και αειφορία, αλλά και μια πλήρως ανανεωμένη εικόνα, που κάνει την πρότασή της στις καταψύξεις των super market ακόμη πιο ελκυστική.

Η συσκευασία έχει σχεδιαστεί βάσει των global standards του brand από το δημιουργικό χέρι της Κατερίνας Λίγκα από την All Tricks Pony και την επιμέλεια της ομάδας marketing της Pescanova. Η νέα, φρέσκια εικόνα της σειράς Pescanova πανέ, αποτυπώνει την αδιάλειπτη κίνηση της θάλασσας που αποτελεί πηγή φρεσκάδας και έμπνευσης, αλλά και το «σπίτι» της Pescanova εδώ και δεκαετίες. Παράλληλα, οι νέες mouth watering φωτογραφίες, αναδεικνύουν την κορυφαία γεύση και ποιότητα Pescanova η οποία φτάνει στο πιάτο μας με ένα πρώτης ποιότητας φιλέτο μπακαλιάρου MSC και το τραγανό πανάρισμα, αποκλειστική συνταγή της Pescanova. Οι βελτιωμένες σημάνσεις της διατροφικής αξίας και προετοιμασίας επικοινωνούν και επιβεβαιώνουν ότι γεύση και καλή διατροφή πάνε, πανέ!

Πριν την υλοποίηση του rebranding η Pescanova συνεργάστηκε με τις Digital Bites και Ierax Analytix  για διασφαλίσει ότι οι νέα δημιουργική κατεύθυνση έχει την έγκριση του καταναλωτή στο περίφημο first moment of truth! Από τη συνεργασία προέκυψαν ευρήματα βαθύτερης γνώσης και ακρίβειας σχετικά με τις προτιμήσεις του καταναλωτή για το νέο σχεδιασμό.  Η Digital Bites με μια πλατφόρμα εξειδικευμένη στο τρόφιμο, εισάγει την τεχνολογία VR στην έρευνα καταναλωτή, ενώ εντάσσεται σε ένα μοναδικό πρωτόκολλο που έχει αναπτύξει η ίδια βασισμένο στη νευροεπιστήμη, την επιστήμη μελέτης συμπεριφοράς του καταναλωτή, την συμπεριφορική οικονομική και τον οργανοληπτικό έλεγχο. Συγκεκριμένα, για τη μελέτη του rebranding στήθηκε ένα εικονικό super market στο οποίο αναπαραστάθηκε πιστά ένας κλασικός διάδρομος καταψύξεων, στις οποίες τοποθετήθηκαν εικονικά οι παλιές συσκευασίες και νέες συσκευασίες Pescanova αλλά και οι συσκευασίες του ανταγωνισμού. Προσκλήθηκαν πραγματικοί καταναλωτές οι οποίοι με VR βίωσαν μια αληθινή εμπειρία super market, για να επιλέξουν τον καλύτερο σχεδιασμό.

Οι αντιδράσεις και τα συναισθήματά τους μετρήθηκαν μέσα από τη συλλογή μιας ευρείας ποικιλίας δεδομένων που περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, δεδομένα eye-tracking, ηλεκτροδερμικής δραστηριότητας, ηλεκτροκαρδιογραφίας και άλλα. Έτσι, το ψυχογράφημα της Ierax Analytix σε κάθε καταναλωτή επιβεβαίωσε τα θετικά συναισθήματα για τις αγαπημένες του συσκευασίες PESCANOVA πανέ, τις οποίες σύντομα θα μπορεί να βρει ολόφρεσκες σε όλες τις καταψύξεις!