To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Presenting Another Circus


Presenting Another Circus
Οι Ευάγγελος Καραπέτσας (Partner) και ο Τιμολέων Τοκουζμπαλίδης (Partner) μας αποκαλύπτουν τη φιλοσοφία της Another Circus.

Ποια είναι η πορεία της Another Circus; Πότε ξεκίνησε, ποιοι είναι οι άνθρωποί της και ποια η φιλοσοφία της;
Το 2010, με πολύ ισχυρό όραμα, ιδρύσαμε την Another Circus, ένα μικρό boutique creative agency. Με τα χρόνια η ομάδα μας μεγάλωνε και σήμερα μετράει πλέον 30 μέλη. Η φιλοσοφία μας πατάει πάντα στην προσέγγιση «Δημιουργικότητα και Καινοτομία στρατευμένα για την Αποτελεσματικότητα». 

Ποιες υπηρεσίες προσφέρει η εταιρεία; Πού θα λέγατε ότι εξειδικεύεται;
Οι τρεις πυλώνες δραστηριοποίησής μας είναι το Branding, το Product Design και το Communication. Πάντα με εργαλεία της Εποχής της «4ης Βιομηχανικής Επανάστασης». Εξειδικευόμαστε στο Creative Transformation λοιπόν. Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε όποιον απευθυνθεί σε εμάς στο να μεταβεί κι αυτός σε αυτή την εποχή με τα παραπάνω εργαλεία.



Γιατί κανείς να επιλέξει την Another Circus;
Ο βασικότερος λόγος να μας επιλέξει κανείς είναι γιατί στοχεύουμε στη δημιουργία πραγματικών σχέσεων. Δεν μας ενδιέφερε ποτέ η «Εικόνα για την Εικόνα». Ταυτιζόμαστε με τους στόχους και το όραμα των πελατών μας. Η συμβουλευτική και η προσπάθειά μας λοιπόν είναι απόλυτα προσηλωμένη στην ατζέντα τους. Με τα χρόνια χτίζεται μια γέφυρα εμπιστοσύνης και η αξία της συμμετοχής στο χτίσιμο της ατζέντας είναι αλήθεια ανεκτίμητη.

Συνεργάζεστε εδώ και πολλά χρόνια με τον όμιλο Stoiximan. Τι σημαίνει για εσάς αυτή η συνεργασία;
Η σχέση μας με τη Stoiximan είναι πράγματι το “Zero to Hero” case study για εμάς. Η εκτενέστερη από κάθε άποψη. Μετράει πάνω από δέκα έτη στο χρόνο αλλά και σε επίπεδο καθημερινής συνεργασίας είναι τόσο πολυδιάστατη. Δουλεύουμε μαζί το κομμάτι της Επικοινωνίας τους σε Ελλάδα και Κύπρο με facets όπως: Communication Strategy, Analogue/Digital/Social Media Campaigns, Websites, Naming/Branding, Sponsoring Creatives, CSR Concepts και τόσα άλλα. Τα τελευταία χρόνια εμείς οι ίδιοι στεκόμαστε μπροστά από αυτό που έχει συμβεί με την ανάπτυξη και το ρυθμό αυτής της υποδειγματικής σύγχρονης ελληνικής επιχείρησης, και το κοιτάμε με δέος σχεδόν σαν εξωτερικοί παρατηρητές. Είναι ένα ανεκτίμητο ταξίδι για εμάς, που σε κάθε σταθμό του μας ανοίγονται τεράστιες ευκαιρίες και προκλήσεις. Έχουμε ταυτιστεί με το δικό τους motto γύρω από την αγάπη για αέναη εξέλιξη και τους ευχαριστούμε που συνέβαλαν οργανικά στη διαμόρφωση της κουλτούρας μας. “Rise Up. Faster. Better. Stronger”.

Τι σήμαινε για εσάς η δημιουργία της Betano; Πώς αντιμετωπίζετε τα δημιουργικά ζητούμενα στο εξωτερικό;
Γνωρίζοντας τόσο καλά το αντικείμενο και τη Stoiximan σίγουρα καθιστούσε την πρόκληση της «εξαγωγής» του brand σε άλλες αγορές, λίγο πιό οικείο. Από την άλλη, έχοντας εικόνα της στοχοθέτησης και της στοχοπροσήλωσης που επιδεικνύουν, είχαμε προετοιμαστεί με τις ανάλογες αποσκευές για το επόμενο ταξίδι μας. Μετά λοιπόν την Ελλάδα και την Κύπρο, οι Γερμανία, Αυστρία, Πορτογαλία, Ρουμανία σίγουρα μας έφεραν αντιμέτωπους με θέματα όπως διαχείρισης πολλών παράλληλων μεγάλων projects, κατανόησης άλλης κουλτούρας κοινού, λίγο διαφορετικών καναλιών και μέσων, διαλόγου και συνεργασίας με ένα δίκτυο πολύπειρων ανθρώπων και τρίτων προμηθευτών κ.ά. Οι παραστάσεις αυτές σου ανοίγουν την όρεξη για περισσότερα ταξίδια, είναι η αλήθεια.



Έχετε κι άλλους πελάτες και συνεργασίες από το εξωτερικό; 
Τα τελευταία 4 χρόνια έχουμε εντείνει την εξωστρέφειά μας. Είναι σημαντικό κομμάτι της ταυτότητας μας. Έχουμε συνεργασίες με καθιερωμένους παίκτες ή και Startups κυρίως από τις ΗΠΑ (Καλιφόρνια, Νέα Υόρκη), τη Μεγάλη Βρετανία, την Κίνα κ.ά. Συμμετέχουμε σε εκθέσεις και παρακολουθούμε τις τάσεις όσο μπορούμε.

Ποιο είναι το γενικότερο σχόλιό σας για την εγχώρια αγορά επικοινωνίας; Ποιες τάσεις παρατηρείτε;
Σίγουρα η κρίση έχει συμβάλει στη διαμόρφωση ενός νέου τοπίου. Πέθανε το μοντέλο του τεράστιου προμηθευτή με το ρόλο αυθεντίας. Η δύναμη της πληροφορίας έδειξε πως μικρότερα και πιο agile σχήματα τρέχουν γρηγορότερα στο διαρκώς εναλλασσόμενο περιβάλλον. Εμείς χτίζουμε πάντως στο Gametech, το Fintech, τα διάφορα Startups, ακόμη και σε Hardware projects (IoT) κ.ά.

Ποια είναι τα σχέδια της Another Circus για την συνέχεια; Υπάρχουν κάποια προγραμματισμένα βήματα;
Ετοιμάζουμε κάποιες αλλαγές, αλλά καλύτερα να μιλήσουμε γι’ αυτές αναλυτικότερα σε μια επόμενη ευκαιρία. Άλλωστε το 2020 είναι ωραίο νούμερο για ανανέωση. Eυχαριστούμε πολύ.