To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

SKAG: Νέα εταιρική ταυτότητα και marketing plan 500.000 ευρώ

SKAG: Νέα εταιρική ταυτότητα και marketing plan 500.000 ευρώ

Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς

Tην νέα εταιρική ταυτότητα της SKAG παρουσίασαν χθες ώρα σε συνάντηση με δημοσιογράφους η Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας Πόπη Σκαγιά και ο Γενικός Οικονομικός Διευθυντής και Διευθυντής Προμηθειών, Θοδωρής Σκαγιάς.

Η 100% ελληνική εταιρεία ηγέτης στην παραγωγή χαρτικών ειδών γραφής και αρχειοθέτησης στην Ελλάδα, μπαίνει σε νέα εποχή και ανανεώνει ριζικά την ταυτότητά της με στόχο να αναδείξει το ευρύ προϊοντικό της porfolio προσφέροντας έμπνευση, ζωή και χρώμα σε κάθε στιγμή της καθημερινότητάς μας.

Με motto «get inspired» η νέα εταιρική ταυτότητα έχει προκύψει μέσα από την συνεργασία της Skag με τις Truberries - The Growth Challenge για την μελέτη και τον σχεδιασμό ενώ θα υποστηριχθεί επικοινωνιακά με ένα 360ο marketing plan για το οποίο η εταιρεία σχεδιά-ζει να επενδύσει περίπου μισό (0,5) εκατ. ευρώ. Μεταξύ άλλων το πλάνο αυτό περιλαμβάνει αύξηση της σήμανσης και ορατότητας της μάρκας στα σημεία πώλησης (κατά κύριο λόγο βιβλιοπωλεία) και την ενεργοποίηση σχετικών προωθητικών μηχανισμών. Παράλληλα, όμως, θα τρέξει και above the line διαφημιστική καμπάνια με την υπογραφή της 4 Wise Monkeys, που θα εστιάζει, όπως σημειώθηκε, στο συναίσθημα. Με την νέα εταιρική ταυτότητα, η Skag αποκτά μια ενιαία εικόνα για τα προϊόντα της, καθώς μέχρι πρότινος, διέθετε περισσότερα από 27 υπο-brands.

Οι 4 πυλώνες

Πλέον παρουσιάζει τέσσερις διακριτούς πυλώνες προϊοντικής δράσης (Skag Learn, Skag Plan, Skag Create, Skag Play) στους οποίους εντάσσεται η πλήρης γκάμα των κωδικών της γκάμας της, εκ των οποίων περισσότεροι από 900 παράγονται στην Ελλάδα στο εργοστάσιο της στο Κρυονέρι. Αναλυτικότερα, η εταιρεία εισάγει 4 δομικούς πυλώνες, οι οποίοι σηματοδοτούν και ταυτίζονται με 4 περιοχές προϊοντικής δράσης. Διατηρώντας την αμιγώς πελατοκεντρική της στρατηγική, η SKAG οργάνωσε το σύνολο του προϊοντικού της porfolio με κατανοητό και απλό τρόπο και με #getinspired προσέγγιση, όπου όλα τα προϊόντα της ακολουθούν διαφορετικές εκφάνσεις της ζωής του καταναλωτή και δίνουν έμπνευση για Μάθηση (Learn), Οργάνωση (Plan), Δημιουργία (Create) και Παιχνίδι (Play).

Έτσι, η SKAG παρουσιάζει τα 4 νέα προϊοντικά της σήματα:

1.SKAG Learn: Με χαρτικά προϊόντα γραφής και μάθησης όπως τετράδια κλασσικά και θεματικά, σχολικά βοηθήματα κλπ.

2.SKAG Plan: Με προϊόντα οργάνωσης και αρχειοθέτησης όπως κλασέρ γραφείου, ντοσιέ με λάστιχο, κουτιά PP αρχειοθέτησης, θήκες, φακέλους κλπ., για μικρούς και μεγάλους μαθητές, αλλά και επαγγελματίες

3.SKAG Create: Με προϊόντα ζωγραφικής και είδη χειροτεχνίας όπως μπλοκ ζωγραφικής, ακουαρέλες, πινέλα, χρώματα κλπ

4.SKAG Play: Με προϊόντα που σχετίζονται με το παιχνίδι -κλασσικά, δημιουργικά και τεχνολογίας- που απελευθερώνουν τη φαντασία των παιδιών

Νέα επένδυση 3 εκατ. ευρώ

Παράλληλα, η εταιρεία σχεδιάζει να πραγματοποιήσει φέτος μια σημαντική επένδυση ύψους 3 εκατ. ευρώ για υπερσύγχρονη εκτυπωτική μηχανή, που θα της δώσει την δυνατότητα σε βάθος πενταετίας να μπει σε νέες αγορές σχετικές με την συσκευασία αλλά και τις γραφικές τέχνες και την εκτύπωση εντύπων και περιοδικών, όπου ήδη έχει κάνει κάποια πρώτα βήματα. Αξίζει να σημειωθεί πως η επένδυση αυτή έρχεται να προστεθεί σε ανάλογες κινήσεις ύψους 2,5 εκατ. ευρώ, που πραγματοποίησε η Skag την διετία 2019-2022. Σε επίπεδο οικονομικών επιδόσεων, ο τζίρος της Skag ξεπέρασε τα 9 εκατ. ευρώ το 2022 καταγράφοντας αύξηση λόγω και των ανατιμήσεων συνολικού ύψους 25% στις οποίες αναγκάστηκε να προχωρήσει η εταιρεία. Για φέτος εκτίμηση της διοίκησης της Skag είναι πως δεν θα υπάρξουν περαιτέρω ανατιμήσεις και για αυτό προσδοκά βελτίωση των EBITDA και στοχεύει σε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 13%, που θα ισοδυναμεί με αύξηση τζίρου 10%.

Νέο site

Επιπλέον η SKAG, με αφορμή τη νέα της ταυτότητα, σχεδίασε ένα ολοκαίνουριο website, μοντέρνας αισθητικής, με φρέσκο και φιλικό χαρακτήρα, όπου θα μπορούν οι καταναλωτές να πλοηγηθούν ανακαλύπτοντας την ποικιλία των προϊόντων της και να εμπνευστούν για την καθημερινότητά τους. Ταυτόχρονα, θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τις δράσεις της SKAG για την Κοινωνία, τον Άνθρωπο και το Περιβάλλον, τη φιλοσοφία και όσα πρεσβεύει το brand από την ίδρυσή του μέχρι και σήμερα, αλλά και το ήθος και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ως Εργοδότης, ως Βιομηχανία και ως Υπεύθυνος Εταιρικός Πολίτης.

Γιορτάζει φέτος 50 χρόνια ως ΑΕ

Η SKAG μετράει 67 χρόνια διαδρομής αλλά σαν ΑΕ λειτουργεί από το 1973.Με 102 άτομα προσωπικό και μια υπερσύγχρονη ιδιόκτητη βιομηχανική μονάδα παραγωγής 24.000 τ.μ. στο Κρυονέρι Αττικής που διαθέτει χώρους αποθήκευσης και διανομής, η SKAG αποτελεί σήμερα την πρώτη και άκρως ανταγωνιστική επιλογή για την εγχώρια παραγωγή. Παράλληλα, από το 1990 μέχρι και σήμερα διαθέτει εξαγωγική δραστηριότητα, σε χώρες της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής. Οι εξαγωγές αποτελούν το 10% των πωλήσεων με την Κύπρο να αποτελεί την σημαντικότερη αγορά για την εταιρεία.

Η SKAG αποτελεί ιδρυτικό μέλος της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, ενώ διαθέτει πιστοποίηση από την EUROCERT για την Ιδιοκτησία, Παραγωγή και Φορολογική της έδρα στην Ελλάδα. Επιπλέον, έχει πιστοποιηθεί με το ISO 9001:2015 (Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας), ISO 14001:2015 (Σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης), ISO 45001:2018 (Σύστημα Διαχείρισης Υγείας και Ασφάλειας), ενώ διαθέτει το Πρότυπο Αξιολόγησης ETHOS PLATINUM, το οποίο σχετίζεται με το Σύστημα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, που εφαρμόζει.