SPC: Μετασχηματισμός & Rebranding στα 45 χρόνια πρωτοπορίας
Το SPC γιορτάζει τα 45 χρόνια ηγετικής πορείας με ένα δυναμικό μετασχηματισμό, με στόχο την αειφόρο εξέλιξή του σε ένα διαρκές μεταβαλλόμενο περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από την ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας.
Η εταιρεία μετεξελίσσεται σε Commercial Marketing Agency συνδυάζοντας εμπορικούς στόχους και πρωτοβουλίες marketing με μια μεθοδολογία που αξιοποιεί through the line υπηρεσίες και εξειδικευμένες λύσεις, εξυπηρετώντας όλο το route to market των προϊόντων.
Το Business & Operations Transformation που διήρκησε περίπου 2 χρόνια ξεκίνησε με την επικαιροποίηση των αξιών και της αποστολής της εταιρείας και σηματοδοτείται με την ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας, ως SPC, The Brand Lever. Εκτός των άλλων, για πρώτη φορά ταυτοποιείται ο μηχανικός μοχλός, το σήμα κατατεθέν της εταιρείας, που υποδηλώνει την αξία της για την ανάπτυξη των brands, ενώ παράλληλα δημιουργήθηκε και η νέα ιστοσελίδα του agency.
Η εταιρεία μετεξελίσσεται σε Commercial Marketing Agency συνδυάζοντας εμπορικούς στόχους και πρωτοβουλίες marketing με μια μεθοδολογία που αξιοποιεί through the line υπηρεσίες και εξειδικευμένες λύσεις, εξυπηρετώντας όλο το route to market των προϊόντων.
Το Business & Operations Transformation που διήρκησε περίπου 2 χρόνια ξεκίνησε με την επικαιροποίηση των αξιών και της αποστολής της εταιρείας και σηματοδοτείται με την ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας, ως SPC, The Brand Lever. Εκτός των άλλων, για πρώτη φορά ταυτοποιείται ο μηχανικός μοχλός, το σήμα κατατεθέν της εταιρείας, που υποδηλώνει την αξία της για την ανάπτυξη των brands, ενώ παράλληλα δημιουργήθηκε και η νέα ιστοσελίδα του agency.