To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Σταύρος Πλατσής: Πρέπει να εξελισσόµαστε και να πρωτοπορούµε

Σταύρος Πλατσής: Πρέπει να εξελισσόµαστε και να πρωτοπορούµε

Η Asterias Creative Design συµπληρώνει 30 χρόνια πορείας στην ελληνική αγορά και ο επικεφαλής της µας αναλύει τα χαρακτηριστικά που έκαναν εφικτή αυτή την επιτυχηµένη διαδροµή, µας εξηγεί γιατί η εταιρεία θέλει πάντα να καινοτοµεί και όχι να ακολουθεί τις εξελίξεις και µας ενηµερώνει για όσα σχεδιάζει για τη συνέχεια.

Η Asterias Creative Design γιορτάζει φέτος 30 χρόνια πορείας στην ελληνική αγορά επικοινωνίας. Ποιοι θα λέγατε πως ήταν οι σηµαντικότεροι σταθµοί σε αυτήν τη µακρά διαδροµή;

Το πέρασµα από ένα τυπογραφείο, που ίδρυσε ο µπαµπάς Θόδωρος Πλατσής, σ’ ένα ατελιέ, σ’ ένα δηµιουργικό γραφείο και τέλος σ’ ένα συνεργάτη δηµιουργίας και επικοινωνίας, έγινε µέσα από µεγάλα και µικρά καθηµερινά έργα. Αρχίσαµε την οικογενειακή µας επιχείρηση και σύντοµα επεκταθήκαµε. Η νέα χιλιετία µάς βρήκε σε ιδιόκτητα γραφεία να εξάγουµε ελληνικό δηµιουργικό στην Ευρώπη για τις Trident, Halls, ενώ η επένδυση σε νέες τεχνολογίες σχεδιασµού 3D (τριών διαστάσεων) και περιεχοµένου επαυξηµένης πραγµατικότητας (AR), τα τελευταία χρόνια είναι κάποια µόνο σηµεία που ενδεικτικά αναφέρουµε.

Παρά τις προκλήσεις που έχει γνωρίσει όλα αυτά τα χρόνια η αγορά, η Asterias κατορθώνει σταθερά να ανταποκρίνεται και να τις ξεπερνά. Ποια στοιχεία θεωρείτε πως έχουν καταστήσει δυνατή αυτή την επιτυχηµένη πορεία;

Ως οικογενειακή εταιρεία, µε τους συνεργάτες µας, υπαλλήλους και προµηθευτές, όπως άλλωστε και µε τους πελάτες µας, συνδεόµαστε µε δεσµούς εµπιστοσύνης, που µε το χρόνο δυναµώνουν. Οι πελάτες µας µάς περιγράφουν ως «ένα µοναδικό «είδος» στην ελληνική αγορά: εξαιρετικές υπηρεσίες δηµιουργικού σε συνδυασµό µε το καλύτερο client service»» που έχουν συναντήσει. Νιώθουν µαζί µας ασφάλεια ότι όσο δύσκολο, περίπλοκο ή επείγον κι αν είναι αυτό που µας έχουν ζητήσει, µαζί θα το καταφέρουµε. Με αυτά τους τα λόγια πεισµώνουµε, δηµιουργούµε µε ευελιξία και πίστη και συνεχίζουµε.


Ποιες ακριβώς υπηρεσίες προσφέρει η εταιρεία; Σε τι θα λέγατε πως εξειδικεύεστε;

Είµαστε ειδικοί στην προσαρµοστικότητα σε κάθε ανάγκη επικοινωνίας, γιατί διαµορφώσαµε µέσα από τις ανάγκες των πελατών µας στα 30 χρόνια που πέρασαν µια οµάδα που λειτουργεί σφαιρικά. Είµαστε ένα 360ο δηµιουργικό γραφείο, που προσφέρει υπηρεσίες επικοινωνίας ενδοεταιρικής, µε ενέργειες CSR και θεµατικά Sales Canvases, αλλά και πελατειακής. Η δηµιουργία εταιρικής και προϊοντικής ταυτότητας, προωθητικών ενεργειών, υπηρεσιών περιεχοµένου και παρακολούθησης So.Me., αλλά και Web Site & mobile εφαρµογών, είναι καθηµερινότητα για µας. Ο σχεδιασµός των brands και των συσκευασιών τους παραµένει η µεγάλη µας αγάπη και µε την είσοδο νέων τεχνολογιών οι υπηρεσίες µας ολοένα και διευρύνονται.

Μπορείτε να µας αναφέρετε κάποιες από τις συνεργασίες και τα projects που ξεχωρίζετε;

Από πού να ξεκινήσει κανείς! Οι συσκευασίες Dixan, Neomat, στα ‘90s για τη Henkel Hellas, οι συσκευασίες και BTL υλικά για Activia, Danonino της Danone Hellas, καθώς και της ΕΨΑ, τα concepts και POP υλικά που δηµιουργήσαµε για τα brands της Mondelēz και που οδήγησαν στο λανσάρισµα των Trident Senses, η ανάληψη του πανευρωπαϊκού λογαριασµού της Halls. Αξέχαστο θα µείνει και το πανελλαδικό activation µε events σε όλες τις αλυσίδες λιανικής για την Coca-Cola 3Ε στο Fifa 2010, και φυσικά οι 7 συλλεκτικές συσκευασίες για το πιο Global Brand, την Coca-Cola, καθώς και η σύλληψη, ο σχεδιασµός και η δηµιουργία της ενέργειας loyalty “Lanitis Family” τον προηγούµενο χρόνο.

∆εν πρέπει να παραλείψουµε τη νεότερη συνεργασία µας µε το Dettol και τη δηµιουργία τηλεοπτικού, αλλά και τη συνέχεια στη δηµιουργία trade materials για τη Mondelēz. Τα προαναφερθέντα είναι ενδεικτικές εργασίες µέσα από περισσότερα από 26.000 µικρά και µεγάλα έργα που έχουν συµβάλει στην επιτυχία µας.

∆ιατηρείτε συνεργασίες µε αρκετούς σηµαντικούς πολυεθνικούς πελάτες. Υπάρχουν ιδιαίτερες προκλήσεις σε αυτές τις συνεργασίες;

∆ίπλα στις Henkel, Mondelēz, Coca-Cola, FrieslandCampina, RB, JDE, Arla Foods κ.ά. δηµιουργήσαµε διαχρονικές σχέσεις εµπιστοσύνης. Σίγουρα πρέπει να παραµένουµε δηµιουργικοί και να µην πέφτουµε στη «λακούβα» της επανάληψης ή την ασφάλεια του γνώριµου. Τόσο οι συνθήκες της αγοράς, όσο και οι συνεχείς αλλαγές στα brands, στους ανθρώπους τους αλλά και την εικόνα τους, δεν µας αφήνουν να επαναπαυόµαστε. Άλλωστε, ο κόσµος, η τεχνολογία, η επικοινωνία εξελίσσονται συνεχώς και εµείς πρέπει να πρωτοπορούµε και όχι να ακολουθούµε.

Πώς προσαρµόζεται και αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες η Asterias;

Συνεχής ενηµέρωση και εκπαίδευση µε συµµετοχή σε νέα, καινοτόµα projects, µε τα οποία αφουγκραζόµαστε τις εξελίξεις µε τόλµη και περιέργεια. Εκµεταλλευόµαστε κάθε νέο λογισµικό της αγοράς και παρακολουθούµε στενά τις εξελίξεις. Έχουµε επενδύσει στον τοµέα του 3D Design αλλά και στην εκτύπωση σε τρεις διαστάσεις. Motion graphic videos & animations, επαυξηµένη πραγµατικότητα (AR) είναι όλα οπτική επικοινωνία του σήµερα.

Τι περιλαµβάνει το πλάνο της εταιρείας για το άµεσο µέλλον;

Εξέλιξη, καινοτοµία, δηµιουργία µε ήθος και αγάπη. Με αυτά πορευόµαστε στη νέα τάξη πραγµάτων. Οι ανάγκες που προέκυψαν λόγω της πανδηµίας δεν µας αφήνουν ανεπηρέαστους. Ανακαλύπτουµε και προτείνουµε νέα προϊόντα και υπηρεσίες που θα προσφέρουν στους πελάτες µας λύσεις για να ξεπεράσουν τα εµπόδια που εµφανίζονται στην αγορά.  Όπως αναφέραµε, είναι αναγκαίο να εξελισσόµαστε και σε αυτό το πλαίσιο ετοιµάζουµε τη νέα εικόνα της εταιρείας µας.

Ποιο είναι το σχόλιό σας για τη σηµερινή εικόνα της αγοράς επικοινωνίας όσον αφορά τόσο τα οικονοµικά µεγέθη όσο και το δηµιουργικό προϊόν;

Τα τελευταία 11 χρόνια µέχρι και σήµερα, η αγορά της επικοινωνίας µοιάζει λίγο µε κινούµενη άµµο. ∆εν µπορούµε να µιλήσουµε για σταθερότητα και ειδικά όσον αφορά τα οικονοµικά µεγέθη. Είδαµε το προηγούµενο εξάµηνο οι επενδύσεις ν’ αλλάζουν κατεύθυνση, τους πελάτες να προσανατολίζονται σε άλλους τρόπους επικοινωνίας και γενικά η επικοινωνία να περνά κυρίως από ψηφιακά µέσα. Με τις συνθήκες ν’ αλλάζουν συνέχεια, το δηµιουργικό προϊόν καλείται να τις ακολουθήσει και να τις ξεπεράσει. Κι εµείς εκεί στοχεύουµε.