To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ζωή Κερασιώτη: Brands με νόημα

Ζωή Κερασιώτη: Brands με νόημα
Στο πλαίσιο της ειδικής έκδοσης #Branding & Design της Direction Business Network, η Ζωή Κερασιώτη, Owner και Brand Strategist της the brand team™ αναφέρθηκε στην ελληνική αγορά Branding & Design.

Ποια είναι η πορεία της εταιρείας στην ελληνική αγορά Branding & Design; Ποια είναι η φιλοσοφία και ποιες ακριβώς υπηρεσίες προσφέρει;

Η the brand team™ ιδρύθηκε το 2013 από την ανάγκη μας να απλοποιήσουμε την έννοια του branding, δηλαδή να δημιουργήσουμε λειτουργικές ταυτότητες για τα brands, ώστε να προσφέρουν ξεχωριστές εμπειρίες στους καταναλωτές τους. Βασιζόμαστε στην πολύτιμη συνεργασία με τους πελάτες μας και προσφέρουμε tailored solutions αλλά και στρατηγικά πρωτόκολλα, ανάλογα το project. To design είναι το ζητούμενό μας, αλλά πάντοτε εφόσον αυτό (εξ)υπηρετεί τη στρατηγική του brand.

Η εταιρεία απασχολεί καταξιωμένους επαγγελματίες του χώρου in & out of house, remotely or not και κατέχει μια σταθερή και ανοδική πορεία από την ίδρυσή της έως σήμερα στο χώρο του Branding & Design. Από την έναρξή της, απασχολεί γυναίκες σε ποσοστό 95% και ξεχωρίζει για τις πολυάριθμες συνεργασίες της με retailers, έναν ιδιαίτερα νευραλγικό και ανταγωνιστικό επιχειρηματικό κλάδο.

Το αξιακό μας σύστημα συνοψίζεται σε 5 λέξεις: ηθική, αισθητική, επαγγελματισμός, ομαδικότητα, ισότητα. Μεταξύ άλλων, οι βασικές υπηρεσίες μας είναι η έρευνα και ανάλυση, η στρατηγική, το positioning και η αρχιτεκτονική των brands -το branding blueprint που λέμε εμείς- η ονοματολογία, το χτίσιμο ταυτότητας, η μελέτη και η υλοποίηση συσκευασιών, η δημιουργία 3D περιβάλλοντος και εμπειριών, αλλά και new media customer engagement. Δημιουργούμε σημαντικά brands με νόημα, brands που επιλέγονται από τους καταναλωτές. 

Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποιες από τις συνεργασίες και τις δουλειές σας που ξεχωρίζετε;

Είμαστε περήφανοι για όλες τις συνεργασίες μας και καθεμιά είναι αξιόλογη, αλλά αν πρέπει να ξεχωρίσουμε κάποιες, αυτές θα ήταν: το rebranding του parking Aεροδρομίου Aθηνών, μια συνολική μελέτη με μεγάλο impact αλλά και εξαιρετική επικοινωνία με τον πελάτη, ο συνολικός επανασχεδιασμός σειράς FMCG του Καραμολέγκου, με έντονο packaging challenge λόγω ανταγωνισμού, το Hub Κafkas, το πρώτο lighting & innovation hub και σίγουρα τον ανασχεδιασμό της ταυτότητας του Χρυσού Οδηγού.

Πώς επηρέασε την ελληνική αγορά Branding & Design η κρίση της πανδημίας; Ποια είναι η εικόνα σήμερα;

Το branding βασίζεται στην εμπειρία. Εφόσον άλλαξε ο τρόπος που καταναλώνει ο πελάτης λόγω της πανδημίας Covid-19, προσαρμόστηκε αντίστοιχα και η προσέγγιση του branding, όχι τόσο στα μοντέλα που χρησιμοποιούνται αλλά στον τρόπο που η απόσταση από το προϊόν -το intangibility- δεν επηρεάζει την εμπειρία με τη μάρκα. Χάρηκα που είδα να μπαίνουν δυναμικά στο προσκήνιο brands που προσφέρουν αμεσότητα και ευκολία, που ήταν προετοιμασμένα και με τη σειρά τους αφύπνισαν τους υπόλοιπους να προσαρμοστούν. Οι αλλαγές είναι ραγδαίες και απαιτείται ελαστικότητα, προσαρμοστικότητα και η συνεχής παρουσία των brand consultants με στρατηγικές μελέτες που δείχνουν την επόμενη μέρα.


Επανασχεδιασμός οπτικής ταυτότητας επίσημου parking Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών "Ελευθέριος Βενιζέλος"


Επανασχεδιασμός οπτικής ταυτότητας Χρυσού Οδηγού


Σχεδιασμός λογότυπου Hub Lighthing & Innovation Kafkas


Επανασχεδιασμός οπτικής ταυτότητας Granada Energy, Dubai


Συνολικός επανασχεδιασμός συσκευασιών σειράς ψωμιού τοστ Καραμολέγκος


Σχεδιασμός σειράς συσκευασιών "Παξαμάς" για την Καραμολέγκος

CONTACT DETAILS

ΟΝΟΜΑ: the brand team™

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Εθ. Αντιστάσεως 27, Βριλήσσια 15235

ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 2106825668, 6987048476

EMAIL: info@thebrandteam.com

WEBSITE: www.thebrandteam.com

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: Ζωή Κερασιώτη, Owner/ Brand Strategist

Ξεφυλλίστε την ειδική έκδοση #Branding & Design ΕΔΩ
TAGS: Marketing, Brands