To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Diageo: Αύξηση 25% στις επενδύσεις στο marketing

Diageo: Αύξηση 25% στις επενδύσεις στο marketing
Η Diageo «απολαμβάνει» τους καρπούς της συνεχιζόμενης επένδυσής της στο marketing, καθώς οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 21,4% φτάνοντας τις 15,5 δισ. λίρες για το έτος έως τις 30 Ιουνίου.

Κατά τη διάρκεια του έτους έως τις 30 Ιουνίου, η Diageo δαπάνησε 2,72 δισεκατομμύρια λίρες στο marketing, αύξηση 25% από 2,16 δισεκατομμύρια λίρες το 2021. Η εταιρεία είδε τα λειτουργικά κέρδη να αυξάνονται κατά 18,2% στις 4,4 δισ. λίρες, με την ανάπτυξη να αποδίδεται στη συνεχιζόμενη ανάκαμψη της δραστηριότητας, στην ανθεκτική καταναλωτική ζήτηση στο off-trade και στην αύξηση του μεριδίου αγοράς. Αυτό, εξηγεί η Diageo, υποστηρίχθηκε από την «ευνοϊκή τάση του κλάδου» των οινοπνευματωδών ποτών που διεκδικούν μεγαλύτερο μερίδιο στη συνολική αγορά.

Τα premium-plus brands συνεισέφεραν  57% των αναφερόμενων καθαρών πωλήσεων και οδήγησαν το 71% της οργανικής καθαρής αύξησης των πωλήσεων. Στη Βόρεια Αμερική, οι επενδύσεις στο marketing αυξήθηκαν κατά 24% κατά τη διάρκεια του έτους έως τις 30 Ιουνίου, ενώ στην Ευρώπη η Diageo αύξησε τις δαπάνες στο marketing κατά 26% . Τέλος στην Αφρική, η Diageo αύξησε τις δαπάνες του marketing κατά 22%, εστιάζοντας στο ηλεκτρονικό εμπόριο και σε νέες διαδρομές για να προσεγγίσει τους καταναλωτές. Στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού, οι επενδύσεις της εταιρείας σε marketing αυξήθηκαν κατά 16%, ενώ στη Λατινική Αμερική και την Καραϊβική, η αύξηση έφτασε το 49%.
TAGS: Marketing, Diageo